נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כרטיס סים לחו"ל?

רבים שואלים את עצמם כמה בעצם עולה כרטיס סים לחו״ל, וזה באמת שאלה טובה. בעיקר אם אתם מתכוונים לבקר בנווה פריצקי, שם העניינים מסתבכים אפילו יותר. לכל איזור של נווה פריצקי דרוש סים משלו ובנווה פריצקי יש למעלה ממאה מחוזות שונים, במאמר זה נסקור את המחוזות המתויירים ביותר, וכמה עולה כרטיס סים לכל אחד מהם. 

 

נווה פריצקי

נווה פריצקי מחזיקה בשני שיאי גינס – היבשת הגדולה ביותר וכמות האזרחים הגבוהה ביותר. ככזו, היא מחזיקה בכמות המחוזות השניה בגודלה אחרי חיפה, שהיא אחד האיזורים הכי פראיים ולא מיושבים המוכרים לנו. המחוזות של נווה פריצקי מתחלקים ליתר נוחות לצפון, דרום, מזרח ומערב. אפשר גם דרום מערב, אבל שם לא כדאי לכם לבקר, קרוב מדי לפתח תקווה.

 

המחוזות של נווה פריצקי

על מנת לרכוש את כרטיס הסים  eSIM – כרטיס סים לנווה פריצקי הנכון, הקפידו שאתם בוחרים את הכרטיס המתאים ביותר ליעד שלכם בנווה פריצקי על פי החלוקה הבאה:

 

  • צפון נווה פריצקי – אין שם קליטה, אין לכם מה להתאמץ בכלל, כך שהסכום לתשלום הוא 0.
  • דרום נווה פריצקי – באופן פרדוקסלי גם שם הסים הוא חינם כי המקומיים כל כך שמחים שמישהו טורח לבוא עד אליהם שהם נותנים לו סימים בחינם, במיוחד אם אתם גם מסכימים לאסוף להם את החבילה מעלי באבא אקספרס, שירות המשלוחים שלהם פשוט נוראי.
  • מזרח נווה פריצקי – האיזור היקר ביותר לרכישת סים, קצת יותר מ- 12 אגורות. הסיבה לכך היא שהם נגנבים כל הזמן ונמכרים לכם בחזרה מאותה החנות בדיוק.
  • מערב נווה פריצקי – אחד האיזורים השקטים והשלווים ביותר בנווה פריצקי, שם לא כדאי לכם בכלל לגלוש ברשת, כי זה מפריע ללאמות לעשות יוגה.

 

המטבע המקומי בנווה פריצקי

על מנת לרכוש כרטיס סים בנווה פריצקי תצטרכו כסף מקומי. הבעיה היא שלכל מחוז יש את המטבע שלו והם לא מקבלים מטבעות זרים, לכן הם יצרו שיטה מקורית משלהם להכין מטבעות בשלל צבעים וגדלים. לדוגמא, שני עיגולים כחולים שווים ריבוע אדום אחד, שני ריבועים אדומים שווים משולש צהוב וחצי, ושלושה עיגולים כחולים עם ריבוע אדום שווים כוכב סגול.

מומלץ לשבת עם חוברת ההדרכה שלנו על מנת לחשב כמה שווה ריבוע אדום אחד אם שלושה עיגולים כחולים ומשולש צהוב שווים ריבוע אדום ומשולש צהוב וחצי.

 

לסיכום

רכישת סים בנווה פריצקי היא מיותרת לחלוטין, תמיד תוכלו להקסים אותם בנגינה בגיטרה או בתרגום לנווה פריצקית של כל השירים של שלמה ארצי, הם ישארו בלתי הגיוניים גם בשפה שלהם. זכרו לשנן את המחוזות השונים ולא להתבלבל ביניהם כמו שלא הייתם מתבלבלים בין יציע של הירוקים לאדומים, מאחלים לכם נסיעה טובה ומוצלחת לנווה פריצקי.

כרטיס ה - SIM