נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא רק בחו"ל יש אטראקציות – כל מה שיש לעשות בנווה פריצקי

תשכחו מתאילנד, טורקיה או ספרד. אתם לא תרצו לצאת יותר מהארץ אחרי שתכירו מקרוב את האטרקציות שקיימות בנווה פריצקי. יכול להיות שאתם משפשפים כעת את העיניים, פשוט כי לא שמעתם על המקום עד כה וזה בסדר, אתם לא לבד. נווה פריצקי הוקמה ממש לא מזמן והיא צפויה להיות העיר עם האטרקציות השוות ביותר בישראל, כזו שיגיעו אליה גם מחו"ל. הישארו אתנו ותכירו את נווה פריצקי והאטרקציות שלה מקרוב.

 

תכירו את האיש שעזר לנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על האטרקציות של נווה פריצקי, כדאי שתדעו שאת המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מצד מישהו שיודעים את כל הפרטים החשובים והמהימנים ביותר אודות המקום. מדובר כמובן בראש העיר – נוח נווה פריצקי ה – 3. הוא ראש העיר הצעיר ביותר בארץ (רק בן 24). עובדה שכנראה הובילה אותו להקים את העיר היחידה שיש בה אטרקציות מעניינות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בארץ.

 

האטרקציה השווה ביותר בנווה פריצקי שהגיעה אל המקום ה – 1

ביקשנו מראש עיריית נווה פריצקי שידרג עבורנו את האטרקציות השוות ביותר שיש בעיר לפי סדר עולה. לדבריו, האטרקציה הטובה ביותר היא מסיבות הקצף שמתקיימות בעיר מידי יום א'. אתם תוהים למה דווקא ביום א'? בגלל שראש העיר רוצה לבטל את שביזות יום א' עבור כל תושבי העיר. לדבריו, מדובר במסיבות שמתאימות לכל הגילאים. יש פינות שמותאמות לגיל הרך, צעירים, מבוגרים ואף קשישים.

 

האטרקציה השווה ביותר בנווה פריצקי שהגיעה אל המקום ה – 2

האטרקציה שהגיעה אל המקום השני היא גלישה על קרח. אם תסתכלו על המפה, אתם תגלו די במהירות כי נווה פריצקי שוכנת במקום חם מאוד. עובדה זו תגרום לכם לתהות – איך זה יכול להיות שניתן לגלוש שם על קרח? אז נרגיע אתכם ונאמר כי מדובר במתחם ייחודי שמאפשר לגלוש על קרח בתוך מבנה קטן דמוי מקרר. מדובר באטרקציה ייחודית שאתם לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר בארץ ובטח שלא בעולם.

 

האטרקציה השווה ביותר בנווה פריצקי שהגיעה אל המקום ה – 3

ראש העיר ציין כי האטרקציה שלדבריו צריכה להיות במקום השלישי היא ג'ימבורי ענק. יכול להיות שאתם מזלזלים כעת, הרי יש לא מעט משחקיות וג'ימבורי בערים אחרות. אז זהו, שג'ימבורי ענק כזה אין בשום מקום אחר בארץ (לגבי העולם אנחנו לא יודעים). מדובר בג'ימבורי למבוגרים בלבד. הכניסה למקום היא מגיל 25 ואם אתם מציגים תעודה שמראה שאתם עובדים במשרה מלאה, תוכלו לקבל כניסה חינם אל המקום.

 

לסיום

עד כאן 3 האטרקציות השוות ביותר שתוכלו למצוא בנווה פריצקי. כעת, כשאתם מכירים אותן מקרוב, נותר לכם רק לשריין מקום ולחפש את העיר המדוברת על המפה.

קוראים לו פריצק

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים