נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא רק פסטה ופיצה – בואו להכיר את רומא מקרוב

אם היינו שואלים אתכם מראש, לפני שהייתם קוראים את הכותרת של המדריך, מה הדבר ה- 1 שעולה לכם בראש כשאתם חושבים על רומא? כנראה שהייתם עוצמים את העיניים ואומרים לנו פיצה או פסטה, או שתיהן. אבל האמת היא שרומא לא מסתפקת בשני המאכלים הטעימים הללו. יש בה הרבה מעבר לזה. החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא כדי שתוכלו להכיר את רומא באופן מעמיק יותר. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על היעד החם של העונה.

 

הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

יכול להיות שקראתם בעבר את המדריכים שלנו שעוסקים ברומא והסביבה. אם כן, אתם וודאי יודעים כבר שאנחנו מומחים ברומא ויכולים לדקלם לכם את כל המידע החשוב עליה גם מתוך שינה. ובכל זאת, בחרנו הפעם לפנות אל גורמים חיצוניים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ומיקדו אותנו בפרטים החשובים ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שלקחו חלק בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה מאוד בתחום.

 

תכירו את פיאצה דלה רפובליקה

המקום הראשון שאתם צריכים להכיר זה פיאצה דלה רפובליקה, או בשמה הקצר יותר – כיכר הרפובליקה. מדובר בכיכר מעגלית שנמצאת בסמוך לתחנת טרמיני. אם תעשו בחכמה ותחליטו לקחת סיורים ברומא, אתם תוכלו לקבל את כל המידע המקיף אודות הכיכר. נציין בפניכם בקצרה שתוכלו לראות סביב הכיכר מבנים מיוחדים שנבנו בין השנים 1898-1887 על ידי גייטנו קוך.

 

תכירו את מזרקת הנאיאדות

רומא מלאה במזרקות מיוחדות שמאחורי כל אחת מהן יש סיפור מיוחד. אם תיקחו חלק בסיורים ברומא, אתם תוכלו לבקר בכמה מהמזרקות המוכרות והמרתקות ביותר. ראוי לציין כי יש לא מעט סיורים ברומא בעברית. כך שתדעו שיש כאן דרך נוחה לקחת חלק בסיור שיהיה ברור ומובן לכם. שכן, הוא ייערך בשפת האם שלכם.

 

תכירו את הנמל של רומא

לא פעם אנו שומעים על אנשים שמופתעים לשמוע שיש נמל ברומא. אז אם אתם מאנשים אלו, דעו שזה הזמן שלכם לגלות שיש נמל ברומא. גם לשם תוכלו להגיע בסיור אם תרצו. כך תוכלו לגלות להגיע למקום עם נהג מקצועי שילווה אתכם. בהגעתכם אל הנמל תוכלו להכיר את הנמל הימי בצ'יביטקיה. דעו שמרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ביקשו שנציין שאם זו הפעם הראשונה שלכם ביעד, אסור לכם לפספס את הים שיש לרומא להציע.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את רומא. עכשיו אתם יודעים שרומא היא לא רק פסטה ופיצה. רומא היא גם עיר ייחודית, עתיקה, מלאת היסטוריה ואתרים שאסור לפספס. אז בביקור הבא שלכם ביעד, כדאי שתצטרפו אל סיור מקצועי ותוכלו לחוות את העיר באופן הטוב ביותר. שיהיה לכם טיול נעים!

ארוחת צהריים

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות