נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להגיע לקהל הישראלי עם עסק תיירותי בחו"ל

עסק תיירותי בחו"ל המציע את שירותיו לקהל הישראלי בין אם אלו הדרכות טיולים ובין אם אלו העברות למלון או אטרקציות, צריך לדאוג שיהיה לו קהל ישראלי בפלטפורמות החברתיות השונות.

המאמר יתאר איך להגיע לקהל הישראלי עם עסק תיירותי בחו"ל.

 

מה עסק תיירותי בחו"ל יכול להציע לקהל הישראלי?

אנשים רבים הטסים לחו"ל לא תמיד יודעים לדבר אנגלית ולא תמיד מתמצאים בסביבה גם באמצעות מפות. מרגע הנחיתה הם מרגישים די בודדים או חסרי אונים ולכן מראש הם פונים לשירותים של עסקים תיירותיים בחו"ל דוברי עברית ומקבלים מהם את השירותים הדרושים. עסקים מסוג זה נותנים שירותים כמו: העברות משדה התעופה למלון, מכירת אטרקציות שונות, כרטיסים למופעים, הדרכת טיולים על בסיס יומי או שבועי בעברית, אינפורמציה שימושית, טיפים ועוד. העסקים התיירותיים הללו משווקים את עצמם באתרי האינטרנט ולרוב גם ברשתות החברתיות ובעיקר באינסטגרם. התהליך הוא פשוט. העסק פותח עמוד באינסטגרם, מעלה תמונות, סרטונים, תכנים עם הצעות עסקיות וכד'. העוקבים שלו חשופים אליהם וההזמנות לא מאחרות מלהגיע. לפיכך, ישנה חשיבות רבה לפנות לקהל הישראלי באמצעים שונים.

 

כיצד עסק תיירותי בחו"ל ישיג עוקבים ישראליים באינסטגרם?

בשל העובדה שעסק תיירותי בחו"ל אינו יושב בארץ הוא חייב להנגיש את העמוד באינסטגרם בעברית. יתרה מכך, הוא צריך להשיג עוקבים ישראליים שיגיבו אליו על מנת לקבל חשיפה נרחבת לעוד משתמשים ישראליים. כאשר קונים לייקים ישראליים לאינסטגרם מאתר המספק לייקים ועוקבים, ניתן לעשות זאת בקלות. ישראלים שהם העוקבים הפוטנציאליים הרואים את כמות הלייקים הקנויה מעוקבים ישראליים אחרים נמשכים לנהירה ועוקבים אחר העסק ככל שהחשיפה שלו גוברת. כלומר, קונים לייקים ממשתמשים ישראליים עם חשבונות פעילים באינסטגרם ותמונות פרופיל, שמות ישראליים וכד', ונהנים מחשיפה בקרב משתמשים ישראליים נוספים שיהפכו להיות העוקבים של העסק.

 

היכן הכי כדאי לרכוש לייקים מישראלים לאינסטגרם?

ישנם אתרים המספקים עוקבים ולייקים אמיתיים ואיכותיים ממשתמשים פעילים ישראליים באינסטגרם שאליהם יש לפנות על פי המלצות. אין בשום אופן לפנות לאתרים בהם מוכרים לייקים ועוקבים מזויפים של חשבונות פיקטיביים. כאשר העוקבים הישראליים הפוטנציאליים יגלו שהעוקבים מזויפים, דהיינו, ללא תמונות פרופיל וללא חשבונות פעילים, הם יבינו שיש כאן מרמה ולא יעקבו אחר העסק התיירותי. בנוסף, כאשר האלגוריתם של האינסטגרם מגלה לייקים או עוקבים מזויפים הוא מבין שאין כאן אינטראקציה ולכן לא חושף את העסק בפני משתמשים אחרים. יש כאלו הטוענים שהאינסטגרם אף עלול לסגור את החשבון שרכש עוקבים ולייקים מזויפים ואף עסק לא רוצה שזה יקרה לו. לפיכך, הדרך הטובה ביותר שתקדם עסק תיירותי בחו"ל עבור הקהל הישראלי היא באמצעות קניית לייקים ועוקבים פעילים, אמיתיים ואיכותיים שגם הם ישראלים, כדי להפיק את המרב ולייצר ביטחון ואמינות בעסק.

 

רשת חברתית

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות