נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה אפשר לעשות כדי להימנע מקורונה בחופשה בחו”ל

אחת השאלות הנפוצות בכל הנוגע לקורונה וטיסות לחו"ל היא "איך אפשר להימנע מלהידבק בקורונה במהלך החופשה?".

 

נפגשנו עם מומחים בתחום התיירות ושמענו מהם טיפים חשובים אודות נסיעה לחו"ל, טיפים שיאפשר לכם להפחית את הסיכויים להידבק בקורונה במהלך החופשה הקרובה שלכם. חשוב מאוד שתשימו לב, אנחנו חוזרים ואומרים, אין באפשרותנו להתחייב שלא תידבקו בקורונה במהלך החופשה שלכם, אנחנו

מציגים בפניכם טיפים שיפחיתו את הסיכויים שלכם להידבק. רוצים לשמוע מהם הטיפים שלנו? בבקשה, תקראו את השורות הבאות:

  1. קחו אתכם מסיכה לכל מקום

אחד הכללים הכי חשובים בהתמודדות עם הקורונה (והדבר נכון לא רק לחו"ל, אלא גם לארץ) זו המסיכה. חשוב מאוד שתיקחו אתכם כמה מסכות לכל מקום. אם מסיכה אחת תיקרע או תיפגם באופן כלשהו, כדאי שיהיו לכם מסיכות נוספות ליתר ביטחון. יש מקומות בחו"ל שבהן אין חובה של עטיית מסיכה. כאן הטיפ שלנו נהיה משמעותי. אנחנו מציעים לכם להיות עם המסכה גם במקומות הללו. נכון, אתם כנראה תרגישו קצת מוזר, כי סביר להניח שתהיו בין הבודדים שהולכים עם מסכה במקומות סגורים ופתוחים, אך כך תוכלו להפחית את הסיכוי בהידבקות בקורונה במהלך החופשה שלכם בחו"ל.

 

  1. תערכו כמה פעמים בדיקות קורונה

נכון שהחוק מחייב כיום לערוך בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל ומחו"ל, אבל אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם נמנעים מהידבקות בקורונה, זה לא מספיק לערוך רק את הבדיקות הללו. אתם צריכים לערוך בדיקות נוספות בתדירות גבוהה. אם אתם טסים למשל לחו"ל לשבוע, אנחנו ממליצים לקנות מראש בדיקות שיאפשרו לכם לבדוק את עצמכם מידי יום או יומיים. כך, תוכלו לזהות בשלב מוקדם ביותר אם נדבקתם. אם אתם נדבקתם וגיליתם זאת בשלב מוקדם, אתם יכולים למנוע את ההידבקות של הקרובים שלכם שנמצאים אתכם ומטיילים אתכם. כן, כן, אולי תופתעו לשמוע, אבל לפעמים קורה שאדם אחד נדבק בזמן שהשני לא. לכן, כדי שתוכלו לשמור על הקרובים שלכם, תיבדקו כמה שיותר פעמים.

 

  1. תימנעו ממפגשים עם אנשים במקומות סגורים

יצא לכם פעם להתאשפז בבית חולים בחו"ל במהלך חופשה? אתם יודעים מה? אל תענו לנו על השאלה. רק מלחשוב עליה, אפשר להיכנס לדיכאון. פשוט רצינו לציין שאשפוז בבית חולים בחו"ל, במיוחד במהלך חופשה זו לא האטרקציה החביבה עלינו במיוחד (וסביר להניח שגם אתם חושבים אותו הדבר). לכן, שימו לב, אחד הכללים החשובים ביותר שכדאי שתיישמו כדי להימנע מקורונה בחו"ל זה להימנע ממפגשים עם הרבה אנשים במקומות סגורים. במיוחד אם מדובר באזור בחו"ל שבו לא מוטלת חובה על עטיית מסיכה במקומות סגורים. גם אם תהיו היחידים עם מסיכה שם, אתם עדיין עשויים להיות בסכנה.

אלו כל הדברים שאתם צריכים לעשות כדי להפחית את הסיכויים להידבק בקורונה בחופשה בחו"ל.

 

חיידק

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות