נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לומדים להבדיל: מה ההבדל בין פולי הקפה השונים?

חובבי הקפה למיניהם מוצאים את עצמם לא פעם תוהים מה ההבדל בין פולי קפה מסוג אחד לבין פולי קפה מסוג אחר. הרי כולנו יודעים שכל פולי הקפה באשר הם נחשבים לטובים, כל עוד קולים אותם באופן מקצועי. לאחרונה התחלנו להתעניין בתחום ולכן, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק. אנו מזמינים אתכם, חובבים יקרים, להצטרף אלינו ולהכיר מקרוב את פולי הקפה השונים.

 

תכירו את המומחים לקפה שעזרו לנו להכיר את התחום

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים, חשוב שתדעו שפנינו אל מי שחיים ונושמים קפה. מדובר באנשים שלא יכולים לפתוח את היום שלהם בלי קפה טחון איכותי. כשביקשנו לדעת מה ההבדל בין פולי הקפה השונים, הם אמרו לנו שזו שאלה כללית מידי.

לכן, הומלץ לנו להתמקד ב – 2 סוגי קפה מוכרים ואהובים. מדובר בערביקה ורובוסטה. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, התמקדנו בפולי קפה מסוימים וגם הבנו אחת ולתמיד מהם ההבדלים בין השניים.

פולי קפה

מה ההבדל בין שני סוגי הקפה הנבחרים?

אם אתם צורכים קבוע קפה שמוכן במקום תוך קלייה של פולי קפה, אתם צריכים לדעת שיש כמה הבדלים עיקריים בין 2 הסוגים הנבחרים, הנה ההבדלים בקצרה:

  1. עמידות
  2. תכולת הקפאי1
  3. פופולאריות
  4. שמנים וסוכרים
  5. אנטיאוקסידנטים
  6. טעם

 

ועכשיו בהרחבה – ההבדלים בין פולי קפה ערביקה לבין רובוסטה

נתחיל קודם בעמידות של הרובוסטה שנחשבת לקלה יותר לגידול בהשוואה לערביקה. שכן, שיח פולי הרובוסטה עמיד יחסית למזיקים, בזמן שהשני, אינו עמיד. הדבר משפיע בסופו של דבר על המחיר בשוק. הערביקה נחשב לזן פופולארי הרבה יותר מאשר השני. וחשוב לציין שיש בו פחות קפאין מאשר ברובוסטה.

אם אתם רוצים להתעורר באמת בשעות הבוקר, אתם צריכים לבחור את הרובוסטה שיש בו כ – 2.7% קפאין!. אם הסוכר מפריע לכם, כדאי שתדעו שברובוסטה יש פחות סוכר מהערביקה באופן משמעותי. בנוסף לכל אלו, הטעם של הרובוסטה מריר וחמוץ והערביקה הוא יותר מתקתק ופירותי.

פולי קפה

איך תוכלו לדעת מה הם הפולים המתאימים לכם?

כעת אתם יודעים את כל הפרטים אודות 2 הזנים השונים של הפולים. כך שנותר לכם רק לצאת ולבדוק את הטעם של השניים. נכון, תיארנו בפניכם את הטעמים של השניים, אבל זה לא מספיק. עליכם לטעום אותם ולהרגיש בעצמכם את הארומה ועוצמת הקפאין. השילוב בין השניים יאפשר לכם להחליט מהו הסוג המועדף עליכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להבדיל בין סוגי הקפה השונים. בשלב זה, אתם יודעים מהם ההבדלים בין השניים ואנו נשמח לשמוע מכם את דעתכם על כל אחד מהם. אנו מזמינים אתכם לשלוח לנו הודעה ולציין מהם הפולים שהכי אהבתם ומדוע.

פולי קפה