נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לונדון מחכה לכם – הכל על רילוקיישן ללונדון

לונדון היא אחת הערים המרגשות בעולם, ולכן, אין זה מפתיע שכל כך הרבה אנשים חולמים לעבור לשם. עם התרבות, ההיסטוריה והארכיטקטורה המפורסמים שלה, לונדון היא עיר שמציעה משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים להקים עסק, לנצל את ההזדמנויות החינוכיות המצוינות של העיר, או פשוט לחקור את פלאי העיר הרבים, לונדון היא מקום מצוין לעשות אליו רילוקיישן. רילוקיישן ללונדון מישראל יכול להיות משימה לא פשוטה, אך עם תכנון והכנה נכונים תוכלו להפוך את המעבר לחלק ומוצלח. לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

 

תכננו מראש

לפני שאתם מתחילים בתהליך רילוקיישן ללונדון, חשוב לתכנן מראש. חקרו את העיר והקפידו לבדוק את כל המשאבים העומדים לרשותכם. בדקו אפשרויות דיור, בתי ספר ואוניברסיטאות, הזדמנויות עבודה ופרטים חשובים אחרים. הדבר ללא ספק יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת כשיגיע הזמן לבצע את המעבר שלכם. זכרו שמעבר למדינה אחרת הוא לא עניין של מה בכך ולכן אין זה הזמן להיות ספונטניים ולקחת החלטות פזיזות.

 

הוציאו ויזה

בהתאם לתקנות, אזרחים ישראלים אשר מתכוונים לעשות רילוקיישן (כלומר, לתקופה של מעל 6 חודשים) יצטרכו להגיש בקשה לויזה לפני שיוכלו לחיות ולעבוד באופן חוקי בלונדון. התקשרו אל הקונסוליה הבריטית בישראל כדי לברר איזה סוג ויזה אתם צריכים ואילו מסמכים אתם נדרשים להציג ולהגיש עבור הוצאת הויזה המיוחלת.

 

דיור

לאחר קבלת הויזה, תוכלו להתחיל בתהליך של מציאת מגורים והתיישבות. ישנם סוגים רבים ושונים של אפשרויות דיור זמינות בלונדון, החל מהשכרה ועד לקנייה. חקרו ובדקו ביסודיות את האפשרויות הללו לפני שאתם מקבלים החלטה, זאת על מנת שתוכלו למצוא את פתרון הדיור המדויק והמתאים ביותר עבורכם.

 

הכירו את העיר

לונדון היא עיר גדולה ומגוונת ולכן חשוב לחקור ולהכיר אותה. קחו את הזמן לבקר בשכונות שונות, לנסות מסעדות ובתי שפה חדשים ולגלות את פניני העיר הנסתרות אשר חומקת פעמים רבות מעיניי התיירים המזדמנים שנופלים פעמים רבות קורבן לאטרקציות תירותיות.

 

צרו קשרים

מעבר לעיר חדשה יכול להיות דבר מאיים, אבל יש הרבה דרכים להכיר אנשים חדשים. נצלו את אירועי הרשת הרבים של העיר, הצטרפו לקבוצת ספורט מקומית או מועדונים, התנדבו בארגון צדקה מקומי או בקרו בפארקים, זה יעזור לכם לבנות מערכת תמיכה ולהפוך את המעבר ללונדון להרבה יותר קל. כי בינינו – אין כמו חברים!

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, מעבר ללונדון מישראל יכול להיות שינוי גדול, אבל זה יכול להיות מתגמל להפליא. עם תכנון והכנה נכונים, תוכלו להפוך את המעבר למוצלח. קחו את הזמן להכיר את העיר וליצור קשרים, ואולי תגלו, מהר משחשבתם שאתם לגמריי יכולים לקרוא ללונדון בית. שיהיה המון בהצלחה ואל תשכחו להזמין אותנו, אה?

מעבר ציוד

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות