נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לכמה אנשים מתאים מופע של אמן חושים?

הופעות של אמני חושים נעשו בשנים האחרונות ליותר פופולריות בישראל ובעולם. זאת בשל מספר גורמים שהעלו אותן לסדר היום וקידמו אותן לקדמת התודעה הציבורית. אם ברצונכם להזמין הופעה של אמן חושים, חשוב שתדעו לכמה אנשים מתאים מופע של אמן חושים ועוד נקודות חשובות בנושא

 

ראשית, מה זה מופע של אמן חושים?

אמן חושים מציג בהופעה שלו סדרה של תרגילים וטריקים שפועלים על המוח באמצעות טכניקות פסיכולוגיות שונות. במהלך ההופעה, האמן יקרא את מחשבותיהם של הצופים, יגלה דברים מעברם, ימצא פרטי מידע מוסתרים עליהם וגם ידע מה נכתב על דפים שכלל לא הוגשו לו ולא נראו על ידו.

במהלך ההופעה האמן גם ישתף את הקהל, ידבר עם המשתתפים בצורה קלילה ומצחיקה, ואף יגרום להם להיסחף אל תוך החוויה של ההופעה. אמן חושים ברמה גבוהה בונה את ההופעה שלו בעצמו, ולכן הסיכוי שהיא תהיה זהה להופעה אחרת הוא קטן מאוד.

 

מתי מתאים להזמין את אמן החושים להופעה?

הופעה של אמן חושים יכולה לנחול הצלחה במספר מצבים ואירועים שונים. במקרה של אירועים לעסקים – אמן חושים יכול להרים את האירוע כולו ולהוציא את העובדים השונים בתחושה של קסם וגיבוש. גם במקרה של אירועים משפחתיים, הופעה של אמן חושים יכולה להיות מושלמת בתור בידור באירוע.

חשוב לשים לב לכך שרוב אמני החושים, מעלים הופעה שמתאימה בעיקר לילדים מעל גיל 10. זאת משום שהתרגילים שהם מציגים מסובכים להבנה לגילים קטנים יותר. למרות זאת, קיימים מספר אמני חושים שמתאימים את ההופעה שלהם לכל גיל, וניתן להזמין אותם במקרה של קהל צעיר יותר.

 

ולשאלה המרכזית – לאיזה כמות אנשים המופע יהיה מוצלח?

על השאלה הזאת יוכל לענות לכם בצורה המיטבית אמן החושים עצמו, בהתאם לסוג ההופעה שלו. ישנן הופעות של אמני חושים שיכולות להיות מוצגות מול קהל של אלפי אנשים, לעומת זאת כאלה שרק מספר קטן של אורחים יוכלו להשתתף בהן, אפילו עשרות בודדות. כמובן שהאמן עצמו יכול להתאים הופעה למספר שונה של אנשים, ויש אמנים שיכולים להופיע מול כל קהל בכל היקף.

 

כמה עולה הופעה של אמן חושים?

הופעה של אמן חושים משתנה לפי מספר מבחנים שונים. באופן כללי אפשר להגיד שמחיר של 3,500 שקלים להופעה מלאה של אמן חושים מקצועי, היא מחיר תחרותי ונמוך. אמני חושים וותיקים ומוכרים יותר, גובים על הופעה שלהם סכומים גבוהים יותר, סביב 6,000 שקלים בערך.

 

גודל הקהל בהופעה של אמן חושים – סיכום

מופע של אמן חושים יכול להיות מוצג בפני עשרות אנשים אך גם בפני קהל של מאות ואלפים.  אמן החושים עצמו יכול לבנות הופעה בהתאם למספר האנשים שיהיו נוכחים בה, ולפי סוג האירוע.

אמן חושים