נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כולם רוצים לנפוש בכנרת דווקא עכשיו

הכנרת הפכה בתקופה האחרונה להיות מוקד עלייה לרגל למטרות נופש.

אם שמעתם עד לא מזמן על חופשות של חברים שהסתכמו בנסיעה למדבר או לגולן, תדעו שבירור קצר בנושא יגרום לכם להבין שחל שינוי משמעותי בתחום התיירות.

כולם פשוט רוצים לנפוש בכנרת. הדבר גרם לנו לתהות – למה דווקא עכשיו? יצאנו לשטח לבדוק את התשובה לשאלה זו וסיכמנו עבורכם את כל הממצאים באופן מקוצר ונוח לקריאה.

 

איך השגנו עבורכם את התשובות לשאלה המתבקשת?

כדי שנוכל לתת לכם (וגם לעצמנו) את התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום – יצאנו לכנרת ללילה ותשאלנו את האנשים שהגיעו לנפוש שם. שאלנו אותם את השאלה הפשוטה ביותר: "למה כנרת? ולמה דווקא עכשיו?". קיבלנו לא מעט תשובות ובחרנו את אלו שחזרנו על עצמן מספר רב של פעמים. חשוב לציין כי לא היה תיאום בין האנשים שענו את התשובות הזהות, אלא, כל אחד ענה את התשובה שעל ליבו, ובסופו של דבר התברר לנו שהייתה חזרתיות.

 

למה כולם רוצים לנפוש בכנרת דווקא עכשיו? סיבה מספר 1

בגלל הים הנוח. מרבית האנשים שהסכימו לענות על השאלה שלנו ציינו שהם בחרו לצאת אל חופשה בכנרת דווקא עכשיו בגלל שאפשר להיכנס אל הכינרת בהנאה. לדבריהם, בעונה זו של השנה, חופי הים התיכון עשויים להיות מסוכנים לרחצה מכמה סיבות:

  1. בגלל שיש מדוזות
  2. בגלל שהגלים גבוהים
  3. בגלל שיש סחף

לעומת זאת, ניתן להגיע אל הכנרת, לנפוש בים ולהיכנס לרחוץ בו מבלי לחשוש מהסיבות שצוינו לעיל.

 

למה כולם רוצים לנפוש בכנרת דווקא עכשיו? סיבה מספר 2

בגלל הטבע שמסביב. אלו שמגיעים לנפוש בכנרת לא נשארים בדרך כלל בצמוד אליה למשך כל ימי הנופש. רוב המבקרים יוצאים לטיולים יומיים ונהנים מהנופים והטעמים שנמצאים בהרי הגולן והגליל. יש מי שבוחרים גם לנסוע אל אזור הבקעה שנמצא גם כן בקרבת מקום ויש בו מגוון רחב של מעיינות צוננים שניתן לטבול בהם בימים החמים. אלו שמחפשים קצת להזיז את עצמם, יוצאים למסלולים עם או בלי הליכה במים, שמאפשרים להם ליהנות לא רק מהנוף, אלא גם מהאוויר הטוב שיש לצפון להציע.

 

למה כולם רוצים לנפוש בכנרת דווקא עכשיו? סיבה מספר 3

בגלל השקט. מרבית המשתתפים בסקר המאולתר שערכנו ציינו שברגע שהם מגיעים לכנרת הם חווים שלווה כזו שהם ייחלו לה במשך תקופה ארוכה. כך אפשר ליהנות מהשקט שכל כך חסר לרבים מאתנו בשגרת היום יום. במהלך ימי העבודה העמוסים שלנו והריצות שלנו אחרי המסגרות של הילדים, קניות לבית או סידורים חשובים שצריך לבצע.

 

לסיום

עד כאן 3 הסיבות שבעקבותיהן כולם רוצים לנפוש בכנרת דווקא עכשיו. אנחנו מודים שעכשיו, כשאנחנו יודעים מהן 3 הסיבות האלה, יש לנו חשק לסגור חופשה בכנרת, דווקא עכשיו.

חוף ים

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות