נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה אפשר לעשות בדיקת קורונה לפני טיסה

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם, יש לכם כבר יעד, מזוודה ארוזה ואנרגיות טובות.

כעת, נותר לכם רק לבדוק איפה תוכלו לבצע את בדיקת הקורונה לפני הטיסה.

כדי שלא תיסעו רחוק מידי ותגלו בסוף שהיה מסוף בדיקות לטסים לחו"ל מתחת לבית שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם המקומות שבהם ניתן לערוך את הבדיקה לפני הטיסה:

 

אפשרות מספר 1 – בשדה התעופה בן גוריון

אם אתם מתגוררים בקרבת שדה התעופה או שאתם עוברים שם בדרככם למקום העבודה, כדאי שתדעו שניתן לבצע שם בדיקה בעלות של 89 ₪. התוצאה צפויה להגיע אליכם תוך כ-14 שעות בלבד. אם אתם ממהרים וצריכים לקבל את התוצאה ממש רגע לפני הטיסה, כדאי שתבחרו בבדיקה מהירה שתעלה לכם כ-149 ₪ ותאפשר לכם לקבל תוצאה תוך כ-4 שעות. שימו לב שעליכם לתאם תור מראש.

 

אפשרות מספר 2 – בנקודות שונות ברחבי תל אביב ובאיירפורט סיטי

אם אתם מעוניינים לבצע בדיקות קורונה לפני טיסה בתל אביב, אתם צריכים להיכנס לאתר של FLY2CHECK שיאפשר לכם לתאם תור לבדיקת קורונה בעלות של 75 ₪ בלבד והתוצאה תגיע אליכם תוך כ-14 שעות. אם תעדיפו בדיקה מהירה, תוכלו לשלם כ- 135 ₪ ולקבל תוצאה תוך כ-4 שעות. מתחמי הבדיקות  בתל אביב נמצאים במקומות הבאים:

  • קניון עזריאלי בתל אביב
  • קניון הדיזנגוף סנטר
  • רמת החייל ברחוב הברזל 3

ובנוסף, ניתן גם להגיע למתחם הבדיקות באיירפורט סיטי שנמצא בסמוך לנתב"ג. את הבדיקה תצטרכו להזמין מראש דרך האתר ולאחר מכן, תוכלו להגיע לאחד המתחמים ללא תיאום תור מראש.

 

אפשרות מספר 3 – בסניפי BE

אם יש לכם כרטיס אשראי של שופרסל, תוכלו לשלם מחיר מוזל יחסית, כ-99 ₪ ותקבלו תוצאה תוך 24 שעות. אם אינכם בעלי כרטיס אשראי של החברה, תצטרכו לשלם כ- 139 ₪ ולהמתין זמן זהה לקבלת התוצאה. אם בחרתם להגיע לסניפים של הרשת, דעו כי אין צורך לתאם מראש את הבדיקה, אבל כן תצטרכו להגיע עם 2 הדברים הבאים:

  • דרכון בתוקף
  • אישור הרשמה שניתן להוריד מהאינטרנט

 

אפשרות מספר 4 –בתחנות של מגן דוד אדום

בתחנות של מד"א שפרוסות ברחבי הארץ תוכלו למצוא גם כן מתחמי בדיקות לפני טיסה. שם תשלמו 135 ₪ ותקבלו תוצאה תוך 24 שעות. שימו לב, אם אתם מבוטחים בחברת ביטוח או דרך סוכנות נסיעות כלשהי, כדאי שתבדקו מראש אם מגיעה לכם הנחה כלשהי. חשוב לציין כי תתבקשו לבצע תיאום תור מראש דרך האינטרנט.

 

סיכום

אלו היו המקומות שניתן לבצע בהם בדיקות קורונה לפני טיסה. כעת, תוכלו לבחור את המקום הקרוב אליכם ביותר ולצאת לבצע את הבדיקה במינימום מאמץ. מאחלים לכם קבלת תוצאה מהירה וטיסה נעימה!

לקיחת דגימה

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות