נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 סיבות מדוע מומלץ לבצע בדיקת קורונה בנתב"ג

טסים לחו"ל? צריכים לעשות בדיקת קורונה לפני הטיסה? בתקופה חסרת הוודאות הזאת כדאי שתדעו שיש דבר אחד ודאי – בדיקת קורונה בנתב"ג היא הבדיקה הטובה ביותר לפני טיסה לחו"ל.

הנה שלוש סיבות למה דווקא לבצע את הבדיקה בנמל התעופה.

 

תשובות בזמן קצר במיוחד

בעוד חלק מהנבדקים ב-PCR ממתינים במשך מספר ימים ואף עד חמישה ימים לתוצאות כשהם בבידוד או לא יכולים לטוס, בדיקת קורונה נתבג מאפשרת לכם לקבל תוצאות בצורה מהירה בתוך 4 עד 14 שעות מרגע ביצוע הבדיקה. הבדיקות המבוצעות בנמל התעופה עוברות פענוח מקצועי ביותר על ידי מעבדות פרטיות המתוגברות באנשי מעבדה לפי הצורך. בזכות העובדה שמדובר במעבדות פרטיות ומקצועיות במיוחד, אנחנו יכולים לספק את התוצאות בתוך מספר שעות וזה מה שהופך את הבדיקות בנמל התעופה לבדיקות עם התוצאות מהמהירות מתוך מה שמוצע בשוק בדיקות הקורונה.

 

תוכלו לטייל בצורה בטוחה עם בדיקה אמינה

נסיעה לחול בזמן קורונה היא מאתגרת במיוחד, בעיקר בגלל חוסר הוודאות בנוגע למצב התחלואה ובגלל הדרישות הרבות לביצוע בדיקות. לכל מדינה מדיניות כניסת תיירים משל עצמה ומאוד קשה לעקוב אחר המדיניות המשתנה מעת לעת. הדבר עוד יותר קשה היות ולא כל מדינה מקבלת תוצאות של כל בדיקה, וכן לא כל בדיקה בישראל תקפה לנסיעה לחו"ל וכוללת מספר דרכון (שהוא מחייב על מנת שהבדיקה תתקבל על ידי כל מדינה). ישנן בדיקות מהירות רבות בשוק, אך רובן יהיו בדיקות אנטיגן אשר אינן אמינות מספיק ולא תמיד יספקו לטיסה לחו"ל. הבדיקות המבוצעות בנמל התעופה בן גוריון, הן לא רק הבדיקות עם התוצאות מהמהירות שקיימות כיום, אלא גם בדיקות PCR עם רמת אמינות גבוהה במיוחד.

הבדיקות בנתב"ג מבוצעות על ידי מיטב הבודקים ואנשי המעבדה, כך שתוכלו לדעת בוודאות כי התוצאות שקיבלתם יהיו התוצאות המדויקות ביותר. כמו כן, מדובר בבדיקות אשר קבילות לנסיעה בכל מדינה מחוץ לארץ, וכן את התוצאות תקבלו גם בשפה האנגלית עם מספר הדרכון שלכם. תוכלו להיות בטוחים עם בדיקה זו ולנסוע בצורה שקטה ובריאה.

 

יחסוך לכם סידורים נוספים לפני הטיסה

כל טיסה מחייבת הכנות רבות אליה, ובמיוחד כשמדובר בטיסה בזמן מגפת הקורונה. היות ויש לכם כבר סידורים רבים לבצע, כדאי שתדעו שגם אם תשכחו לבצע את הבדיקה כמה ימים לפני הטיסה, תוכלו פשוט להקדים לנמל התעופה ולבצע את הבדיקה ממש לפני העלייה במטוס. קחו בחשבון שלתוצאות ייקח כמה שעות להגיע אליכם, אך לא תצטרכו לנסוע לעוד מקום או לחשוש שלא תוכלו להנות מהחופשה שהזמנתם לחו"ל. נמל התעופה הוא אזור מרכזי שנוח להגיע אליו, כך שגם אם תרצו לבצע את הבדיקה יום או יומיים לפני הטיסה, תוכלו לעשות זאת בנוחות.

בדיקות

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות