נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהי הדברה ירוקה בבית עם קירות בטון

מושג הקיימות הוא מושג שצובר תאוצה בשנים האחרונות.

בעקבות המודעות ההולכת ועולה לנושאים כמו ההתחממות הגלובלית, אי התכלותם של חומרי פלסטיק שונים, השימוש הגדול בדלקים ובנפט והתנהגות מזהמת מצד בני האדם כלפי הטבע, המון תחומים הולכים לקראת שינויים גדולים שמאפשרים להם להיות חלק מהמהפכה שאולי תעשה כאן שינוי לטובה.

גם תחום ההדברות הוא חלק מחגיגת הקיימות, והוא מציע היום מגוון שיטות של הדברה ירוקה בבית עם שימוש פחות עד אפסי בחומרים כימיים.

אז בואו נבדוק במאמר הבא מהי הדברה ירוקה בבית עם קירות בטון ובכלל, ונבין מה היתרונות שלה לעומת סוגי ההדברה האחרים הקיימים היום בשוק.

 

מתי למה בכלל מדבירים?

עוד לפני שבוחרים בין הדברה ירוקה בבית לבין סוג הדברה אחר, חשוב להבין מתי ולמה אנחנו זקוקים להדברה. אז במיוחד בתקופת הקיץ אבל גם לאורך השנה כולה אנחנו נאלצים להתמודד לפעמים עם בעיות של מזיקים בבית. ביום בהיר אחד אנחנו מוצאים שיירות של נמלים במטבח, חבורת טרמיטים שמכרסמת לאט לאט את המשקוף בחדר האמבטיה שלנו, עכבישים שנמצאים בפינות החדר ועוד.

אנחנו מניחים שיצא לכם להיתקל בתופעות האלו לא פעם בחיים שלכם, ולא בדיוק ידעתם מה כדאי לעשות בנקודה הזאת.

 

עזבו את החומרים מהסופר – הדברה ירוקה הוא הדבר הבא

עם רגע המפגש, הרבה מאיתנו פונים אל חומרים מהסופר השכונתי ומרססים כל פינה בבית בחומרים שמדיפים ריחות חזקים וגם מכילים כל מיני חומרים כימיים שמאוד לא בריאים לנו. גם אם ריססתם את אותם החומרים ויצאתם מהבית לכמה דקות כדי שהבית יוכל להתאוורר, וגם אם לחומר היתה השפעה נהדרת – תצטרכו לחזור על הפעולה הזו כמה וכמה פעמים לאורך הזמן על מנת שימשיכו להיות יעילים.

לעומת זאת, הדברה ירוקה מכילה כמה יתרונות בעניין הזה. לא רק בהיותה הדברה ירוקה וידידותית לסביבה, אלא גם בכך שהיא יעילה לאורך זמן ולא תצטרכו לעשות אותה באופן תדיר אצלכם בבית.

 

מהי הדברה ירוקה בבית עם קירות בטון

אז בין אם אתם גרים בבית עם קירות בטון ובין אם בבית עם קירות מסוג אחר, הדברה ירוקה היא סוג הדברה שאתם חייבים להכיר. מדובר כאן על סוג הדברה שמורכב מחומרים צמחיים וטבעיים שאינם מזיקים לאדם ועדיין יעילים אל מול החרקים. היא פועלת כנגד נמלים, עכבישים, יתושים ועוד כל מיני מזיקים שלאף אחד מאיתנו לא נעים להיתקל בהם, והיא הולכת וצוברת תאוצה היום בעולם.

 

כמה עולה הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה יכולה לשמש כנגד כל מיני סוגי מזיקים, ולכן המחיר שלה ישתנה בהתאם לסוג המזיקים, אולם באופן כללי מדובר כאן על טווח שמתחיל בכ-220 ש"ח ויכול גם לגדול בהתאם. לקבלת הצעת מחיר מקצועית מחברת המדבירים נט אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 072-3341-454.