נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם הדברים שחובה לעשות בקנקון ואיך מגיעים לשם?

קנקון היא עיר מופלאה ומלאת חיים ששוכנת בחופי מקסיקו.

קנקון מלאה בישראלים משום שהיא מלאה במסיבות, וכידוע ישראלים אוהבים מקומות מלאים בשמחה ואווירה טובה. הכתבה הבאה תעזור לכם להבין איך מגיעים לקנקון, מה כדאי לעשות שם ומה המחיר של חופשה

בעיר זו.

מוכנים לצאת לחופשה חלומית ובלתי נשכחת?

 

איך מגיעים לקנקון?

אין טיסה ישירה לעיר קנקון מישראל, כיוון שאין טיסה ישירה למקסיקו, לכן אתם תצטרכו לעשות קונקשיין אחד או יותר בדרך, אבל זה ממש שווה את המאמץ. תוכלו להשכיר רכב, לקחת אוטובוס או מונית ספיישל שתיקח אתכם לעיר זו, ואתם בטוח תסתדרו בקלות כי רבים התיירים שמגיעים אליה. אמנם הדרך לקנקון מישראל היא לא קצרה כלל, אבל כולנו יודעים שאם יוצאים מגיעים למקומות מופלאים.

 

מסיבות, חיי לילה ועיר תוססת

אם אתם אוהבים ים וטבע אבל בא לכם להיות בעיר מלאת חיים, קנקון זה היעד. קנקון מלאה במסיבות, בברים, מסעדות, חנויות ואווירה שתותיר אתכם בפה פעור. אם אתם רוצים ליצור לעצמכם חופשה מהסרטים בה אתם עוברים ממסיבה למסיבה ומארוחה לארוחה, אין ספק שקנקון תתאים לכם.

 

מלונות קסומים ומפנקים

המלונות של קנקון הם סיבה נוספת שישראלים אוהבים את העיר הזו. אתם  תמצאו גורדי שחקים שנמצאים על החוף, ובכל חדר יש מרפסת לנוף משגע, יש בריכה, אוכל מעולה ופשוט כל מה שצריך בשביל חופשה טובה. אז אם אתם אוהבים להתפנק ולתת לעצמכם את הטוב ביותר אתם חייבים להגיע למלונות של קנקון.

 

חוף מדהים שאסור לפספס!

מעבר לעיר התוססת, אתם תמצאו בקנקון חוף ים בתולי ותכול שיעניק לכם שקט ושלווה לו אתם בטוח זקוקים. החוף מתאים לשחייה ולישיבה ממושכת על החול, אז תתכוננו ליהנות! אנו ממליצים לכם לבקר גם בערי החוף השוכנות ליד קנקון – איסלה מוחרס, פלאיה דל כרמן וטולום. בכל עיר יש אווירה אחרת וכך תיהנו מחופשה מגוונת יותר.

 

מסביב לקנקון – סונטות ועתיקות מיוחדות

מסביב לקנקון מחכות לכם חוויות מדהימות לא פחות – עתיקות ייחודיות של בני המאיה עם מקדשים קדומים. וגם סונטות – אלו בורות מים ענקיים שצבעם טורקיז, ובתוכם שוכנות מערות נטיפים שניתן לצלול עד אליהן. הסונטות הן פלא טבע ייחודי ששוכן בלב יערות מלאי חיות וצמחים ייחודיים. חשוב לדעת שחופשה מהנה לא נמצאת רק בתוך העיר, אלא גם בתוך הטבע הקסום של מקסיקו.

 

לסיום

קנקון היא עיר שכל ישראלי שאוהב חוף ים יפה ומסיבות חולם להגיע אליה. בקנקון תמצאו עיר תוססת שמכילה חיי לילה מדהימים, וחוף ים טבעי וקסום. השילוב של השניים ייצור לכן חופשה חלומית ומגוונת שמתאימה למי שאוהב טבע ועיר גם יחד. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבקר בסביבה של קנקון כי גם שם מחכים לכם מקומות מופלאים.

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות