נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה הלוואות בערבות מדינה?

הלוואות לאנשים פרטיים וכן לחברות ועסקים, מאפשרות לנו לגשר על הפערים הכספיים בין המציאות הכלכלית לבין המטרות שלנו. בהתאם לכך, אנשים רבים מחפשים אחר ההלוואות בתנאים הנוחים והמשתלמים ביותר. בין ההלוואות בעלות התנאים הנוחים והמשתלמים ביותר, נמצאות ההלוואות בערבות המדינה, וזה בדיוק הזמן להכיר אותן לעומק

 

הלוואות – הדרך להשיג את המטרה

כולנו נתקלים מידי פעם בצורך להוציא הוצאות בלתי צפויות, הן לצרכים האישיים שלנו והן לצרכים עסקיים ואחת הדרכים לגשר על הפערים בין המציאות הכלכלית הקיימת לבין הגשמת המטרות שלנו, היא באמצעות נטילת הלוואה מתאימה.

אפשרויות נטילת ההלוואה הן רבות ומגוונות, כפי שתוכלו לראות בהרחבה באתר http://www.financehouse.co.il ומתחלקות לשלוש קטגוריות עיקריות: הלוואות מהבנקים, הלוואות חוץ בנקאיות והלוואות בערבות המדינה.

 

מה זה הלוואות בערבות המדינה?

הלוואות בערבות המדינה הן הלוואות שניתנות בעיקר לחברות ובעלי עסקים, בעלי מחזור הכנסות של עד 100 מיליון ₪. מתוך הבנת החשיבות הקיימת לפעילותם של החברות והעסקים ותרומתן לצמיחה הכלכלית של המדינה, מדינת ישראל הקימה קרן ממשלתית המעניקה הלוואות בערבות המדינה, בתנאים נוחים ומשתלמים במיוחד.

 

הלוואות בערבות המדינה – כדאי לדעת

התנאים הנוחים והריביות המשתלמות, הפכו את ההלוואות בערבות המדינה להלוואות מבוקשות במיוחד, היכולות להגיע עד לסך של חצי מיליון ₪ ובשל כך, קיימת ועדה מיוחדת לבחינת בקשות ההלוואה בערבות המדינה.

כך, מי שיכול לבקש הלוואה בערבות המדינה הם בעלי עסקים קטנים או בינונים, בעלי מחזור הכנסות של עד 100 מיליון ₪ ואשר לא עומדים נגדם הליכים משפטיים ו/או הגבלים ו/או חובות למדינה. פריסת התשלומים של הלוואה בערבות המדינה היא לתקופה של עד 5 שנים והיא ניתנת למטרות שונות ומגוונות – הון חוזר, השקעה או הקמה.

 

כיצד מגישים את בקשת ההלוואה בערבות המדינה?

בקשת ההלוואה בערבות המדינה היא תהליך בירוקרטי בעיקרו, הכולל מספר סבבי אישורים ובכל אחד מהם ייתכן ויתקבל סירוב. בכדי למקסם את סיכויי קבלת בקשת ההלוואה שלכם, חשוב ומומלץ להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה בתחום, שיסייע לכם להכין תכנית עסקית מסודרת, לרכז את המסמכים הרלוונטיים ולהגיש את הבקשה לקבלת הלוואה בצורה מיטבית.

 

הדרישות המקדימות בהלוואה בערבות המדינה

במסגרת הלוואה בערבות המדינה תצטרכו להציג לפחות 25% בטחונות (וכ – 10% במידה ומדובר בהלוואה לצורך הקמת עסק), כמו גם הון עצמי בסך 20% מסכום ההלוואה המבוקשת. תנאים מקדימים אלו נועדו למזער את הסיכויים כי כספי ההלוואה לא יוחזרו למדינה.

 

לסיכום

הלוואה בערבות המדינה היא הלוואה הניתנת מטעם המדינה, בתנאים וריביות משתלמות במיוחד, ההופכים יחדיו את ההלוואה הזו להלוואה מבוקשת במיוחד. בכדי למקסם את סיכויי קבלת ההלוואה, חשוב ומומלץ יהיה להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה בתחום, שיסייע לכם להכין תכנית עסקית מסודרת, לרכז את המסמכים הרלוונטיים ולהגיש את הבקשה לקבלת הלוואה בצורה מיטבית.

הלוואות מובטחות