נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני שנזמין זמר לאירוע?

מקרה שאירע לקרובי משפחה שלנו לפני כמה ימים גרם לנו להבין שלא כולם יודעים איך לבחור זמר לאירוע. לא נכביר במילים, רק נאמר שהם בחרו בזמר לאירוע חינה שהתגלה כזייפן נוראי. מצב זה גרם לנו לחזור הביתה ולהוציא את המדריך הנוכחי, כדי לאפשר לאחרים ללמוד מהמקרה ולבדוק היטב את הזמר רגע לפני שמזמינים אותו לאירוע.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לבדוק לפני שמזמינים זמר לאירוע: ניסיון באירועים דומים

הדבר הראשון שאתם חייבים לבדוק באופן מעמיק זה הניסיון שלו. שכן, אם אתם מזמינים אותו למשל לאירוע חינה, עליכם לבדוק כי הוא יודע איך האירוע מתקיים. הזמר שהוזמן לאירוע שתואר בפסקת הפתיחה לא ידע בכלל מה זה אירוע חינה (כן, יש אנשים כאלה). כך שמעבר לעובדה שהוא זייף והפריע לאורחים ליהנות מהאירוע, הוא גם לא ממש ידע מה לעשות ומתי לשיר. תעשו לעצמכם טובה ותבדקו שהזמר הנבחר הופיע באירועים דומים בעבר.

אירוע זמר

הדבר ה – 2 שחשוב לבדוק לפני שמזמינים זמר לאירוע: זמינות

חשוב מאוד לבדוק את הזמינות של הזמר הנבחר. שכן, אין זה מספיק לבדוק שיש לו ניסיון בתחום ושהוא היה בעבר זמר לחינה של קרובי משפחה או מכרים. ההמלצה שלנו היא להתקשר אל הזמר לפחות שלושה חודשים מראש. זמרים איכותיים עשויים להיות מלאים במיוחד בתקופות שבהן יש אירועים (בחודשי האביב והקיץ).

 

הדבר ה – 3 שחשוב לבדוק לפני שמזמינים זמר לאירוע: יחסי אנוש

אי אפשר לכתוב מדריך על מציאת בעל מקצוע שכזה ולא לציין את יחסי האנוש שלו. אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% כי הזמר שמגיע אליכם לא רק יודע לשיר, אלא גם יודע איך להתנהל עם אנשים. שכן, האורחים שלכם (או אתם בעצמכם) עשויים לפנות אליו במהלך האירוע ולבקש שהוא ישיר שיר מסוים. מדובר במקרים שקורים לא פעם באירועים. הזמר צריך לדעת להגיב באופן שקול ונעים לבקשות אלו, במיוחד בגלל שהוא מגיע עם תכנית מוכנה מראש, ולא תמיד מתאפשר לבחור שירים במצב שכזה.

 

הדבר ה – 4 שחשוב לבדוק לפני שמזמינים זמר לאירוע: המלצות

זה לא מספיק לבדוק את 3 הדברים שצוינו בפניכם עד כה. עליכם לקבל לפחות 6 המלצות על הזמר המדובר. כך תוכלו לדעת את כל הפרטים החשובים לגביו. החל מהניסיון שלו ועד יכולות השירה. אנו ממליצים לערוך בירור מקיף באמצעות הגורמים הבאים:

  • קולגות, שכנים או מכרים שהזמינו אותו לאירוע שלהם
  • גולשים בקבוצות פייסבוק
  • עוקבים באינסטגרם

 

לסיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה רגעים וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם קוראים יקרים, תמצאו את הזמר המתאים ביותר לאירוע שלכם. אם אתם מכירים אנשים שמתכננים להזמין זמר לאירוע הקרוב שלהם, כדאי שתשלחו להם את הקישור למדריך הנוכחי, כדי שהם יוכלו לבצע בחירה נכונה.

זמר