נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כדאי לקחת לחופשת סקי עם המשפחה

חופשת סקי עם המשפחה, היא ההזדמנות הכי מדהימה, כיפית ואקסטרימית שיש ליהנות ולהתגבש ביחד עם כל המשפחה והחברים – אבל, זו גם החופשה שהכי קל לארוז אליה לא טוב, ולסבול במהלך החופשה מקור ומגעגוע לדברים חשובים שלא הבאנו – אחרי הכל מדובר באתר סקי המנותק

לרוב מסופרמרקטים וחנויות רבות.

לכן, לפני חופשת הסקי כדאי לארוז טוב טוב, להכין רשימות ולא לפספס שום דבר – כדי להבטיח את החופשה המושלמת שמגיע לכם. לשם כך, לפניכם הכל על מה כדאי לקחת לחופשת סקי עם המשפחה.

 

מדוע כדאי להתכונן מראש לאריזות לחופשות סקי?

אריזות לחופשת סקי, הן אריזות גורליות מאד, שכן אם שחכנו משהו, קרוב לוודאי שלא נוכל להשיג אותו ולקנות חדש לאורך כל החופשה, שכן מדובר בחופשה שיש בה לוח זמנים של סקי בכל יום, ולא נותר זמן רב להסתובב באזור – מה גם שאתר הסקי לרוב מרוחק מעיר ומחנויות כמו שאנו רגילים. לכן – לפחות שבוע לפני, כדאי כבר להכין רשימות ולהתכונן היטב לאריזות, כדי לא לשכוח דבר, ולא לסבול מקור וממחסור בבגדים ואביזרי חימום. אחרי הכל, עם כל ההתרגשות לנסיעה, אנחנו עלולים לשכוח דברים חשובים כמו את הכובע צמר שלנו, מגלשי סקי, ודברים קריטיים נוספים שיהרסו לנו את החופשה.

 

מה כדאי לקחת לחופשת סקי עם המשפחה?

אביזרי חימום

חופשת סקי ,היא חופשה בה מלבד רק כיף, בירות וגלישה – אנחנו עומדים לחוות קור קיצוני, במינוס מעלות וללא אמצעי חימום באוויר הפתוח ובמהלך היום. לכן, הדבר הכי חשוב שיש להביא לחופשה, זה מספיק אביזרי חימום, שידאגו לשמור על חום הגוף שלנו ולהסיח את דעתנו מהקור הקשה. אחרי הכל, אם יהיה לנו קר ולא נתלבש מספיק חם, פשוט לא נהנו מספיק מהסקי ורק נרצה לחזור לחדר המלון או לישראל החמה. לכן חשוב לזכור את האמצעים הבאים, ולהביא גם ספיירים למקרה שאלה יירטבו:

  • כובע צמר חם
  • כפפות עבות המתאימות לשלג
  • חם צוואר וצעיפים
  • בגדים תרמיים וגופיות חמות
  • גרבים עבות
  • מחמם אזנים
  • מסכת סקי להגנה בפני הקור עבור הפנים

 

עזרה ראשונה ותרופות

לצערנו הרב, לא מעטות בכלל הנפילות והפציעות במהלך חופשת הסקי ,במיוחד עבור ילדים או גולשים שאינם משופשפים עדיין. כמובן שלצוות המקום יהיו את האמצעים לעזור לכם – אך מומלץ מאד להצטייד בציוד קל לעזרה ראשונה, יחד עם המשחות והתרופות שאתם מעדיפים שיהיו לכם ליתר ביטחון, ושאתם הכי מאמינים ביכולתן לעזור ואוהבים.

 

ציוד סקי

מי מאתנו שמחזיק בציוד סקי כמו מגלשי סקי פרטיים ומגיע עמו לאתר הסקי – צריך לזכור היטב לארוז את הציוד מבעוד מועד, שכן הוא הולך להישלח עם שלל המזוודות בבטן המטוס. מעבר לציוד עצמו, חשוב לזכור את מעילי הסקי, מכנסי הסקי, קסדת הסקי, וכל הציוד הנדרש והשייך לנו, כדי לא להגיע ולהיתקע בלי, ואז לקנות חדש במחיר מופרז – דבר שקורה בצער לרבים.

 

גולש

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות