נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היתרונות הפסיכולוגיים של מופעי קסמים לילדים

מופע של קוסם יכול להיראות כמו דרך נהרת להעביר כמה שעות עם הילדים. המופע אמור לרכז את הילדים ולעורר בהם שאלות ומחשבות. כל התפיסות הללו נכונות, אולם לא כל ההורים מודעים ליתרונות הפסיכולוגיים הרבים שאותם ניתן להפיק ממופעי קסם. אנחנו כאן כדי לספר לכם עליהם.

 

מופעי קסמים לילדים

מופעי קסמים לילדים מתרחשים בעיקר בימי הולדת או אירועים שמיועדים רק עבור ילדים. כדי שמופע כזה יהיה מוצלח, הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לבחור קוסם שיודע איך להפיק הופעה טובה שמיועדת עבור ילדים. זה בדיוק מה שיקרה אם תזמינו את אופק הקוסם שיוכל להפוך את ההופעה לכזו שהילדים מפיקים ממנה את כל היתרונות הפסיכולוגיים שעליהם נדבר.

 

ריכוז

היתרון הראשון נוגע לריכוז שנדרש מהילדים במהלך ההופעה. העובדה שבהופעה של קוסם לא בדיוק ברור איך הדברים קורים, גורמת לילדים להיות מרותקים למעשיו של הקוסם ולנסות לפענח בכל רגע את הדרך שבה הוא הציג ביצוע כזה או אחר. קשיי קשב וריכוז הם אחד האתגרים הכי נפוצים בקרב ילדים בדור שלנו, והמופע הזה יכול להוכיח לכם עד כמה יכולת הריכוז שלהם גבוהה.

 

מעורר סקרנות בקרב הילדים

יתרון נוסף שיש בהופעות הללו הוא הסקרנות שמתעוררת בקרב הילדים. הרשתות והטלפונים מקשים במשימה הזו, למרות שהילדים מטבעם הם יצורים סקרנים מאוד. במהלך המופע הילדים יפגשו עולם שלא בהכרח מוכר להם, ויחד עם המאמץ הרב שיידרש מהם כדי להבין איך הקוסם מבצע את הפעולות שלו הסקרנות שלהם תתעורר בצורה שקשה להשיג בדרכים אחרות.

 

עמידה מול קהל

אחד הדברים שמייחדים הופעות של קוסם לילדים הוא ההפעלה של הקהל. לא מדובר על הופעה שבה הילדים רק יושבים כצופים אלא על כזו שבה הם נוטלים חלק פעיל. עמידה מול קהל היא יכולת חשובה לכל אחד, ובקרב ילדים המופע הוא הזדמנות נהדרת לתרגל אותה, כזו שאין לילדים בכל אחת מהמסגרות הרגילות במהלך היומיום שלהם.

 

איך משיגים את היתרונות הללו

המפתח להשגת כל היתרונות הפסיכולוגיים שעליהם דברנו הוא לקחת את הילדים למופע של קוסם שמתמחה בהפעלות של ילדים. כפי שהבנתם, הקסם הוא לא הדבר היחיד שחשוב בהופעות כאלו. הילדים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מההופעה, והקוסם צריך להיות כל הזמן במודעות שעליו לעורר את הסקרנות של הילדים. כל אלו יעזרו לכם להגיע למצב שבו הילדים מפיקים את המירב.

 

לסיכום

מופעי קסמים הם לא רק דרך נהדרת להעביר אחר צהרים עם הילדים אלא גם מקום שבו הילדים יכולים להרוויח כמה דברים בהקשר הפסיכולוגי. הילדים יתנסו לראשונה בעמידה מול קהל, ויצטרכו להיות מרוכזים לאורך כל שעות המופע כדי להבין איך הקוסם מציג את הביצועים שלו. מדובר על מאמץ מחשבתי לא קטן, והילדים יצטרכו להתאמץ על מנת להגיע להבנה מסוימת של הביצועים.

ילדים צופים במופעי קסמים