נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עם איזה מטבע ניתן להתנהל באבו דאבי

אבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות, היא ללא ספק אחד היעדים החמים של השנה.

לאור החתמת הסכם השלום של ישראל עם איחוד האמירויות, יעדיו של האיחוד הפכו בן רגע למקום המעניין ביותר לבקר בו.

עשרות אלפי ישראלים כבר ביקרו באבו דאבי ודובאי במהלך חודש דצמבר, ואם גם אתם מעוניינים לעשות זאת, חשוב שתדעו מראש כיצד מתנהלים באבו דאבי ובאיזה מטבע יש להיעזר.

איחוד האמירויות מורכב למעשה מ- 7 נסיכויות אשר אוחדו יחדיו למדינה בשנת ב1971. איחוד זה, הינו בעל כובד פוליטי ומנהלתי רב. עם זאת, איחוד האמירויות הפכו לאחד המדינות העשירות ביותר בעולם בזכות משאבי טבע רבים אשר עיקרם לאור כמויות גדולות של נפט. בין המדינות הבולטות באיחוד זה נמצאות דובאי, אשר היא המוכרת ביותר, ואבו דאבי, בירת האמירויות, עליה נדבר כאן. בנוסף ניתן למצוא מידע נוסף באבו דאבי למטיילים.

 

המטבע של אבו דאבי

למטבע של איחוד האמירויות קוראים דירהם, אשר על פי קיצור נקרא AED (או באנגלית,United Arab Emirates dirham). המטבע הונפק שנתיים אחרי האיחוד ב- 1973, והחליף את הריאל הקטרי. נכון לכתיבת שורות אלו, שקל אחד שווה 1.14 דירהם. כלומר, השקל והמטבע של איחוד האמירויות דומה מאד בערכו, דבר המקל משמעותית על ההתנהלות הכלכלית של תיירים ישראלים המגיעים למקום. בזכות עובדה זו, פשוט מאד לעבוד עם הכסף הזר ולחשב מחירים בהתאם לארץ.

 

מחיר שהות

לאבו דאבי ודובאי תדמיות של ערים יקרות במיוחד, אך האמת היא במדובר ביחס דיי זהה לישראל. לאור העובדה שהמטבע שלנו והמטבע של האיחוד קרובים זה לזה, מרבית המחירים של חופשה באזור אבו דאבי למטיילים יתאימו לכיס הישראלי הממוצע. חשוב לקחת בחשבון כי השהות כרוכה בעלויות שינה, ומדובר בהחלטה שיש לקחת בהתאם לסוג החופשה אותה אתם מתכננים.

בעוד מחירי הלינה דומים לאלו של מלונות בישראל, בכל הנוגע לאוכל אבו דאבי זולה יותר ונגישה ביחס למטבח הישראלי. עם זאת, במידה ותרצו להוסיף משקאות אלכוהוליים לחגיגה, נמליץ להגניב מספר בקבוקים מהדיוטי-פרי, משום שהאלכוהול באבו דאבי יקר בהרבה מישראל, ואף נתפס שונה בחברה הערבית.

 

לינה

כפי שציינו קודם לכן, הלינה תלויה בתוכניתכם ובסגנון הטיול אותו בחרתם. במידה ואתם נהנים משהות במלונות פאר, תשמחו לגלות שבאבו דאבי ניתן למצוא מלונות ברמה גבוהה במיוחד, וזאת עם מחיר סביר בהחלט ביחס לחדרים שתקבלו. במידה והינכם מגיעים עם טיול מאורגן, ככל הנראה תוכלו להתאכסן במחירים זולים אף יותר לאור היותכם קבוצה.

השהות באבו דאבי הגיונית ונוחה מבחינה כספית, בייחוד לקהל הישראלי. לפני שתבחרו טיסה, נמליץ לברר תקציב כספי מקיף, ואת ההנחיות העדכניות ביותר בכל הנוגע לקורונה באבו דאבי עצמה. שיהיה לכם בהצלחה!

 

כסף

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות