נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מילאנו או נאפולי? כך תחליטו מה היא העיר האיטלקית שתתאים לכם!

מזה שנים רבות שאיטליה מככבת ברשימת יעדי הנופש הפופולריים ביותר בקרב תיירים מישראל ויש לכך סיבות רבות – טיסות קצרות יחסית במחירים נוחים, מלונות מעולים, אטרקציות למשפחה כולה וחוויה קולינרית שאין שניה לה בעולם כולו. אבל איך מחליטים איפה כדאי לטייל? התשובות לפניכם.

 

למה דווקא איטליה?

שאלת השאלות והאמת? אין תשובה חד משמעית למעט העובדה כי באיטליה יש הכל מהכל, כך שלא משנה מהו סגנון החופשה המועדף עליכם, התקציב שעומד לרשותכם, הרכב המשתתפים ואפילו העונה בשנה – איטליה לא תאכזב אתכם ותמיד תמצאו בה שפע רב של דברים מעניינים לעשות, לראות ולחוות.

מה למשל? אתרים היסטוריים מרתקים, אירועי תרבות בקנה מידה עולמי, חוויית שופינג מעולה, מסעדות מהטובות ביותר בעולם, נופים עוצרי נשימה ועוד ועוד. אז כל שנותר לעשות הוא לבחור יעד בארץ המגף ולשריין כרטיס טיסה.

סיור במילאנו

מתי כדאי לבקר באיטליה?

אחד הדברים שישפיעו על המקום בחירת היעד, הוא תזמון החופשה שלכם, אשר מושפע מפרמטרים שתלויים בכם בלבד, כמו תחומי העניין שלכם – האם אתם מעדיפים נופים פראיים או חוויה אורבנית תוססת? בהתאם לתשובה, כדאי שתתזמנו את החופשה תוך התייחסות למזג האוויר הצפוי.

בגדול, העונה המומלצת והעמוסה ביותר בארץ המגף הם חודשי הקיץ, אז העיר מפוצצת תיירים, הטמפרטורות לוהטות והמחירים בהתאם. לכן, אם אתם רוצים ליהנות משילוב בין מזג אוויר נעים למחירים נוחים, כדאי לבקר באיטליה דווקא בסתיו או באביב, במיוחד אם אתם מתכננים חופשה שאיננה אורבנית, אז החורף יכול להקשות עליכם לטייל באוויר הפתוח.

 

מקומות מומלצים לטיול בארץ המגף

כאמור, באיטליה יש הכל מהכל כך שבין אם אתם חובבי טבע פראי, טירות קסומות או ערים תוססות, לא תתאכזבו ממנה. אך אם זהו ביקורכם הראשון באיטליה, כדאי שתערכו היכרות ראויה עם ההיסטוריה המקומית ותחוו אותה כמו המקומיים, באחת הערים המפורסמות בעולם:

  • רומא: עיר הבירה של איטליה ואחת הערים האירופאיות האהובות ביותר בעולם, עם אתרים היסטוריים מפורסמים, סצנת חיי לילה צבעונית, שווקים מעולים ומסעדות ברמה בינלאומית.
  • מילאנו: עיר התרבות והאופנה של איטליה שיש בה הרבה (הרבה!) מעבר. סיורים במילאנו יאפשרו לכם להכיר את ההיסטוריה המקומית וליהנות מחוויה קולינרית משובחת במיוחד.
  • ונציה: אם תעלות מים וגשרונים עושים לכם את זה, הכירו את אחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם. בנוסף, זהו יעד מושלם לצלמים חובבים, חובבי תרבות ושוחרי היסטוריה.

לסיכומו של דבר, באיטליה יש המון לראות ולעשות והבחירה קשה. איך עושים את זה? מבינים שאין פה נכון ולא נכון – איטליה כולה מדהימה, טעימה, יפה וסוחפת וסביר להניח שעוד תשובו אליה בעתיד, אז ביחרו טיימינג מוצלח מבחינת מזג אוויר, מלונות וטיסות ושריינו זמן ביומן. כל היתר יסתדר מעצמו.

סיור במילאנו

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים