נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מלונות יוקרה ברחבי העולם

אולי אינכם יכולים להרשות לעצמכם לבקר במלונות יוקרה ברחבי העולם.

אך אם אפשר כבר לפנטז על חופשה חלומית, לפחות שהיא תהיה באחד מהמלונות הכי מרשימים שיש.

החלטנו להרים את הכפפה על מנת לסקור בפניכם את כל המלונות הכי שווים שיש.

כאלה שאולי אם תצליחו לחלום באמת בגדול, תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים אליהם.

מספיק שתעיפו מבט בתמונות של המלונות הללו על מנת להבין עד כמה הם מיוחדים ושונים מכל מה שיצא לכם להכיר עד כה.

אף אחד לא יכול להגיד כי חלומות לעולם לא יכולים להתגשם.

 

מלון סנדרסון לונדון

מתכננים חופשה באחת מהערים הקסומות בעולם? אם התקציב מאפשר לכם, אמיר דיין (הבעלים) מזמין אתכם למלון סנדרסון לונדון. המלון מוגדר בתור מלון בוטיק, מה שמייחד אותו בהשוואה למלונות אחרים זה העיצוב המדהים שלו. עיצוב שלא תוכלו לראות באף מלון אחר בעיר. העלויות הם אומנם עלויות מעט גבוהות, אך בהחלט שוות את ההשקעה. התמורה שתקבלו במלון היא תמורה שלא הרבה מלונות בלונדון מסוגלים לספק אותה. המלון עבר שדרוג לאחרונה, וכיום הוא אף מציע אירוח יותר אטרקטיבי. לא חבל שתפספסו הזדמנות שכזאת?

 

The Beaumont Hotel

מלון נוסף שכדאי לבחון אותו כאשר מגיעים לחופשה בלונדון הוא The Beaumont Hotel. מדובר על מלון יוקרתי, כזה שיאפשר לכם להגיע באמצעותו לכל נקודה בעיר. מבחינת מה שהמלון מציעה, באמת שאתם לא תצטרכו מעבר לכך. הייחודיות של המלון היא בהיותו כזה המספק לכל אורח את מבוקשו. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תבקשו משהו, והצוות של המלון לא ידאג שתקבלו אותו. שביעות הרצון של האורחים זה ערך עליון שעליו הם לא מתפשרים.

 

Le Bristol Paris

מחפשים חופשה רומנטית? בוודאי יצא לכם לחשוב על פריז בתור היעד המושלם. כל מי שביקר בעיר מבין בדיוק מדוע היא מוגדרת כעיר הכי רומנטית בעולם. המיקום של המלון הזה הוא מיקום שלא ניתן להתעלם ממנו. הוא ממוקם כמה צעדים בלבד משדרת שאנז אליזה. בלי קשר למיקום שלו, המלון מציע חוויה קסומה עבור כל מי שמגיע אליו. אם אתם לא רוצים להתפשר על המקום שבו תלונו, זוהי בהחלט בחירה נבונה. בחירה שתאפשר לכם להוציא את הכי טוב מהחופשה שלכם בפריז.

 

Grand Breatagne

לא רוצים לנסוע רחוק מידיי על מנת להנות מחופשה יוקרתית? האפשרות שהכי מתאימה לכם היא לסגור חופשה במלון Grand Breatagne. המלון נמצא באתונה (יוון) והוא מציע חוויה קסומה עבור כל מי שמחפש חופשת בוטיק. המלון הוא לא מלון ענק, ובטוח לא תמצאו בו קבוצות גדולות של ישראלים. אל המלון עצמו מגיעים רק אנשים שיכולים להרשות לעצמם חופשה בסטנדרט גבוה. המלון מכיל בתוכו את כל מה שאתם צריכים על מנת לקבל חופשה עוצרת נשימה. כזאת שלא תוכלו לשכוח אותה כל כך מהר.

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות