נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ממטולה ועד אילת – אלו המקומות ששווה לנפוש בהם!

מחפשים מקום לנפוש בו לבד/ עם המשפחה/ עם בן/בת הזוג ולא ממש מצליחים להתמקד? אל דאגה! ריכזנו לנוחיותכם פה 3 מקומות שווים ביותר לנפוש בהם.

 

המקום הראשון – שמורת הטבע הרי אילת

קבלו את המקום המושלם עבור נופש באילת, מבלי להיכנס לעיר אפילו! שמורת הטבע הרי אילת שכנת באזור הדרום של הנגב, הרי אילת ובקעת עובדה. מדובר באחת משמורות הטבע היפות ביותר והמגוונות ביותר בישראל. היא ידועה בפסגות הגבוהות שבה, במערות שלה, במפלים שבה ובצמחייה הייחודית רק לה. בשמורה יש מסלולי טיול מגוונים לרמות משתנות, החל מטיולים קצרים המתאימים יותר למשפחות, ועד לטיולי יום מאתגרים ואף למטיבי לכת.

שמורת הטבע הרי אילת מציעה נוף עוצר נשימה של מפרץ אילת, ההרים של סיני וים סוף. בנוסף, שמורת טבע זו מציעה מגוון של טבע. קיימים בה מספר רב של בתי גידול, החל מיערות אורנים ועד למדבר, נופיו הייחודיים, הצמחים שבו, בעלי החיים וכו'. בנוסף, בשמורה קיימות מערות עתיקות, מפלים יפים ומקומות קדושים מעניינים בעלי משמעות היסטורית.

הרים

המקום השני – חוף דור

חוף דור הוא חוף ים יפהפה הממוקם בחוף הים התיכון, כ-20 קילומטרים מצפון לחיפה. החוף ידוע במימיו הצלולים, בחול הרך ובנופיו המרהיבים. החוף שוכן בין הרי הכרמל לים התיכון. הוא מציע נוף מרהיב ושובה לב של ים כחול, חול לבן וצוקים ירוקים. מי הים בחוף דור צלולים מאוד, מה שהופך אותם אידיאליים לשחייה, גלישה ופעילויות ימיות אחרות.

חול החוף רך במיוחד, מה שהופך אותו נוח להליכה, ונעים לשכב עליו. בנוסף, בחוף דור יש מגוון פעילויות לכל המשפחה, כולל רחצה, שחייה, ספורט ימי, פעילויות לילדים ועוד. אם אתם מחפשים יעד נופש יפה, נוח ומלא פעילויות, חוף דור הוא בחירה מצוינת.

 

המקום השלישי – נחל אכזיב

נחל אכזיב הוא אתר טבע יפה ומיוחד. הוא מציע מגוון של פעילויות לכל המשפחה, כולל טיולים רגליים, שחייה, ספורט ימי, רכיבת אופניים ועוד. נחל אכזיב שוכן בין חופי הים התיכון לבין הרי הגליל העליון. הוא מציע נוף מדהים וייחודי של צוקים תלולים, מפלים, יערות ומפרצים טבעיים. נחל אכזיב מציע מסלולי טיול מגוונים בכל מיני רמות, כך שטיולים באזור יכולים להתאים למשפחות וגם לאנשים המחפשים טיולים מאתגרים יותר.

ישנם גם חופים יפים, אפשרויות ספורט ימי ועוד. בנחל אכזיב קיימים בתי גידול שונים וייחודיים, יערות אורנים וגם אזורים מדבריים. הוא משמש בית גידול למגוון רחב של בעלי חיים, כולל ציפורים, יונקים, זוחלים ועוד. אם אתם מחפשים יעד נופש יפה, מגוון ומהנה, נחל אכזיב לא יאכזב אתכם. אלו רק 3 מהמקומות הרבים והמרהיבים ששווה לנפוש בהם בישראל. עם כל כך הרבה מקומות לראות ודברים לעשות, ודאי תמצאו את המקום המושלם עבורכם לנפוש בו!

נופש

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים