נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסלולי טיול מומלצים בנתניה

ליהנות מנתניה – אחת מהערים היפות בישראל

כשמדברים על הערים הכדאיות ביותר לביקור בישראל, מדברים לרוב על תל אביב וירושלים, כאשר חיפה מוזכרת לעיתים גם היא. נתניה היא האחות הביישנית של הערים הללו, והיא פחות מטוילת פשוט בגלל שאנשים לא מכירים את כל מה שיש לה להציע. מבחינת מסעדות בתי קפה ופאבים, העיר חווה פריחה אדירה בשנים האחרונות. השילוב בין אוכל מקומי למסעדות יוקרה הוא שילוב מושלם, שיתאים לבעלי כל כיס המגיעים אל העיר. אחד מהיתרונות הבולטים של נתניה הוא מסלולי הטיול והטבע הסובב אותה. העיר קרובה לשפכי נחלים רבים, גבעות מוריקות, והכי חשוב, רצועת חוף ים מהיפות והנעימות ביותר בישראל.

 

מהם מסלולי הטיול המומלצים ביותר באזור נתניה?

כדי לחוות את נתניה באמת, כדאי מאוד לשלב ביקור וטיול בעיר, עם הליכה באחד ממסלולי הטיול הסובבים אותה. כך, תוכלו לקבל את האפקט של העיר המתחדשת והמתקדמת, יחד עם טבילה בטבע עוצר הנשימה העוטף אותה. מסלולי הטיול המומלצים ביותר באזור נתניה כוללים בין השאר:

 

נחל אלכסנדר

בשונה מטיולי נחלים אחרים בישראל, בהם בעונת הקיץ כמעט אין מים, נחל אלכסנדר הוא נחל גדול ומרשים בכל ימות השנה. אורך מסלול הטיול בנחל אלכסנדר הוא באזור ה-3 קילומטרים, ודרגת הקושי מתאימה לכל בני המשפחה. שיא הטיול הוא הגשר החוצה את הנחל, כשמתחתיו ניתן לראות בתוך המים המוני צבים מקומיים שוחים בנחת.

 

סיור מווינגייט לגעש

הטיול הוא טיול חד כיווני, וחשוב להתחשב בכך ולהגיע עם שתי מכוניות או עם מספיק מרץ וזמן לעשות את הדרך חזרה. אורך המסלול הוא 3.5 קילומטרים, ודרגת הקושי שלו היא קלה בינונית. במהלך הטיול תוכלו לראות את נחל פולג, ללכת בין הדיונות של וינגייט, וליהנות מרצועת החוף היפה והנעימה.

 

סיור סגוואי

עבור אנשים אשר אינם מעוניינים בטיולי הליכה מעייפים אך עדיין רוצים לראות כמה שאפשר, ניתן להזמין סיור סגוואי בנתניה. הסיור ייקח אתכם בין כל האטרקציות ומוקדי העניין העיקרים שבעיר, בלי שתצטרכו להזיע ולהתאמץ. מדובר בכלי רכב נוח מאוד לתפעול, ותוך דקות ספורות המדריך ילמד אתכם בדיוק כיצד לשלוט ולכוון אותו בהתאם לרצונכם. הקושי העיקרי שלכם יהיה להתרגל חזרה להליכה אחרי שהסיור יגמר.

 

תחזוקה טובה היא מפתח לעירוניות טובה

היתרון העירוני של נתניה נובע בין השאר מכך שכלל התשתיות שלה מתוחזקות על ידי בעלי מקצוע ברמה גבוהה. כאשר אנחנו זקוקים לבעל מקצוע לתיקון תקלות, למשל אינסטלטור בנתניה, עלינו לבחור בבעל מקצוע איכותי, שיוכל לתת שירות ברמה גבוהה. שיפוצים פלוס הוא אתר אינטרנט שחרט על דגלו לאפשר לכלל לקוחותיו לקבל שירות מקצועי איכותי, נעים ומשתלם. האתר מפרט על מגוון של בעלי מקצוע, שיוכלו לפתור עבורכם כל תקלה. האתר פועל ליצירת דירוג אמין של איכות השירות, כך שתוכלו לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

נהר זורם