נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים חופשה אבל יקר בחו"ל – הכירו את האיזור הכי בטוח לחופשה בארץ

בשנים האחרונות, עם עליית מחירי הטיסות והלחץ התקציבי שמופעל על משפחות רבות, יעדי נופש בחו"ל הפכו בלתי נגישים עבור חלק גדול מהאוכלוסייה בישראל. עם זאת, אין זה אומר שיש לוותר על חופשה! אזור הצפון מציע נופים מרהיבים, אטרקציות מגוונות ותשתית תיירותית במחירים סבירים.

גם באזור ירושלים והסביבה יש המון אפשרויות לבילוי וטיולים לכל המשפחה במחיר שווה לכל נפש. ואם מעוניינים בחופשת חוף בדרום, יש לא מעט אתרי נופש מעולים באילת ובסביבתה. מאמר זה יסקור את אפשרויות הנופש והבילוי ברחבי הארץ ויסייע לכם לתכנן חופשה מושלמת בקיץ הקרוב!

 

מחירי הטיסות לחו"ל מאמירים

מחירי כרטיסי הטיסה לחו"ל זינקו בשנה האחרונה בעשרות אחוזים בעקבות משבר הדלק והתאוששות ענף התעופה. הדבר הופך חופשות בחו"ל לבלתי נגישות עבור הרבה מאוד משפחות ישראליות שפשוט אינן יכולות להרשות לעצמן.

 

אז למה לוותר על החופש?

גם אם התקציב לא מאפשר השנה טיסה לחו"ל, אין זה אומר שיש לוותר על יציאה לחופשה. חשוב מאוד לנפש ולבריאות הנפשית של כולם במשפחה לצאת לפחות פעם בשנה לנופש מרענן שיפרוק את המתחים והלחצים. הארץ שלנו מציעה יעדי נופש רבים ומגוונים עבור כל סגנון וטעם, ברמה גבוהה ובמחירים הרבה יותר נוחים. אז למה לוותר על זה?

חוֹפֶשׁ

אזור ירושלים המקום הכי בטוח

יעד הנופש המוביל כעת מבחינת ביטחון אישי הוא אזור ירושלים וסביבותיה. האזור מאובטח היטב בכוחות הביטחון. ומהווה יעד פופולרי לחופשה בצימרים פרטיים ורומנטיים. בנוסף יש מגוון עצום של אתרים, מסעדות, בתי מלון, ועוד, שמאפשרים בילוי מגוון ובטוח לכל המשפחה. הכנסו והתרשמו מצימרים בגבעת זאב, ותתחילו להנות מכל רגע.

 

אפשר גם בארץ, רק היכן

גם כאשר אין אפשרות לטוס לחו"ל, אין זה אומר שיש לוותר לחלוטין על יציאה לחופש. למעשה, ישנם אזורי נופש מצוינים לבילוי וטיולים לכל המשפחה גם בתוך ישראל, שיכולים להציע חופשה מרעננת ומהנה ברמה גבוהה. האיזורים המובילים הם אזור הגליל והכנרת בצפון, אזור ירושלים והרי יהודה במרכז, וכמובן אילת וחופים בדרום.

 

כנרת ועמק הירדן – האיזור הכי יפה בחופשה

אזור הכנרת ועמק הירדן נחשבים לאחד מהיפים והפסטורליים ביותר בכל הארץ. הנופים הירוקים המרהיבים, הכנרת הצלולה והמרגיעה, חמי טבריה, אתרי טבע ומורשת, מסלולי טיול ושבילי אופניים – הכל הופך את האזור ליעד חובה לכל חופשה בארץ, במיוחד עבור אוהבי נופים וטבע. אל תחמיצו!

 

חוף הגליל המערבי – רצועת חוף מרהיבה

חוף הגליל המערבי הינו רצועת חוף מהמרשימות והנקיות ביותר בכל הארץ, לאורך הנחלים והמפרצים שבין עכו לראש הנקרה. החולות הלבנים, המים הצלולים והכחולים, הטיילת הרציפה לאורך החוף ופינות החמד הרבות לאוכל ובילוי – הופכים את האזור ליעד חופשה מושלם לכל המשפחה ובפרט לאוהבי חופים וים.

 

רמות הגליל – נוף כפרי פסטורלי

אזור רמות הגליל מציע נוף כפרי פסטורלי ובו גבעות מתונות מיוערות, עמקים פורחים, כרמי זיתים וכפרים ציוריים רבים כמו פקיעין, כפר ורדים ועוד. השלווה והרוגע שבנוף הכפרי הירוק של רמות הגליל הופכים אותו ליעד אופטימלי למנוחה והתרעננות כפרית בחופשת הקיץ.

 

נופש באילת

אילת היא יעד נופש מצוין בישראל. יש בה חופים יפים, בתי מלון מפנקים, מסעדות טובות, פעילויות מים מגוונות ואטרקציות תיירותיות. במקום לטוס לחו"ל, כדאי לבלות כמה ימים באילת – ליהנות מהשמש, לשכשך במי הים הצלולים ולצאת לטיולים במדבר שסביב. זוהי חופשה ישראלית איכותית במחיר סביר.

 

נופש בים המלח

ים המלח הוא אחד היעדים המבוקשים והייחודיים ביותר בארץ לנופש. המים המלוחים, הבוץ המינרלי והאוויר היבש והחם יוצרים חוויה ספא מפנקת ומרגיעה. אפשר לשכשך במים, למרוח בוץ, לקבל טיפולים במלון או לטייל בנוף המדברי היפהפה. במקום טיסה יקרה לחו"ל, כדאי לבלות כמה ימים בים המלח וליהנות מנופש בריאות והנאה מושלמת לכם כזוג ולכל המשפחה.

 

חופשה בירושלים וסביבותיה

ירושלים היא יעד תיירותי מושלם לחופשה בארץ. העיר העתיקה מציעה אתרים היסטוריים, שווקים, מסעדות ומוזיאונים. סביב ירושלים יש נופים מדהימים כמו מדבר יהודה, אזור ים המלח והרי ירושלים. חופשה בירושלים והסביבה מאפשרת לחוות ולחקור את הארץ בדרך ייחודית ומעניינת.

 

חופשה בחיפה

ברחו אל היופי החופי של חיפה לחופשה שאין כמותה, מבלי לעלות על טיסה לחו"ל. חקרו את הגנים הבהאים המדהימים, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו המשתפל במורד הר הכרמל. טיילו ברחובות התוססים של המושבה הגרמנית, ותתענגו על השילוב של תרבויות ומטבחים. הירגעו על החופים החוליים, ספגו נופים פנורמיים, ואמצו את הקסם של פנינה ים תיכונית זו.

 

נופש פעיל או שקט – יש בחירה

בין אם מעוניינים בחופשה פעילה ותוססת עם טיולים, רכיבה על אופניים, ג'יפים ופעילויות אתגריות ובין אם מחפשים מנוחה ושקט עם טבילות ספא מפנקות והליכות רגליות קלות – כל אחד ימצא את מבוקשו באזורי הנופש ברחבי הארץ.

 

תכננו כבר היום את חופשת הקיץ המושלמת

אל תחכו לרגע האחרון, הקדימו להזמין מקום לינה ולתכנן מראש את לוח הזמנים של הטיולים והבילויים המועדפים עליכם באזור הנבחר כדי למקסם את חוויית החופשה.

 

לסיכום

גם כשהתקציב לא מאפשר טיסה לחו"ל, אפשר וכדאי לצאת לחופשה מפנקת ומהנה בישראל. האזורים המובילים לכך הם הצפון עם הגליל המרהיב, ירושלים וסביבתה עם אתרים היסטוריים רבים, וכמובן אילת וחופי מפרץ אילת בדרום עם מלונות נופש איכותיים. ישנן אטרקציות, מסעדות ופעילויות למכביר עבור משפחות וזוגות צעירים, במחירים זולים בהרבה מאשר בחו"ל. אז מה עוד אפשר לבקש? חופשה כיפית ממתינה לכם בארצנו היפה!

חוּפשָׁה

טיול
5 יעדים ששווה לבקר בהם!

אם אתם מפנטזים על הטיול הבא שלכם, כדאי שתכירו חמישה יעדים עוצרי נשימה המבטיחים חוויות בלתי נשכחות ועושר תרבותי.

מדריך מלא למטיילים באיטליה
המדריך המלא למטייל באיטליה

איטליה בעלת ההיסטוריה העשירה, האמנות, התרבות והנופים המדהימים שלה, היא יעד חלומי למטיילים. ערים מפורסמות כמו רומא ופירנצה, אזורים