נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נופשים ולא מתרוששים: הכל על הוזלת החופשה

רוצים להתרענן לתקופת מה משגרת היומיום? מחפשים איך לברוח לחופשה משפחתית כדי לאפשר לעצמכם זמן איכות חיוני עם בני המשפחה? הגיע הזמן להזמין כרטיסים! אם אתם חוששים מכך שהחופשה תעלה לכם הרבה כסף, אנחנו מבינים לליבכם. למזלכם, יש מספר דרכים פרקטיות שיאפשרו לכם להוזיל את החופשה, אם זה מראש ואם זה תוך כדי החופשה עצמה. אנחנו פה בשביל להעניק לכם מספר טיפים שיעזרו לכם!

 

הזמנת חופשה זולה

קודם כל, כדאי לבחור יעד זול. קיימים מספר יעדים מדהימים ברחבי העולם, מלאים באטרקציות ומלונות מיוחדים שרק מחכים שתגיעו אליהם. כדי למצוא את היעדים הזולים ביותר מומלץ לחפש במנועי חיפוש החופשות השונות באינטרנט או באמצעות אתרי סוכנויות נסיעות.

דבר נוסף שחשוב לעשות הוא לבצע השוואת מחירים. כדאי לחפש מספר מקורות שונים כי ידוע שחברות טיסה לדוגמא מספקות מחירים שונים לסוכנויות שונות. בנוסף, כדאי לבדוק את המחירים בימים שונים. כל יום המחיר יכול לעלות ולרדת, ואנו מקווים לטובתכם שביום בו תבדקו המחיר אכן יהיה נמוך יותר.

טיפ נוסף להוזלת חופשות הוא הזמנת החופשה זמן רב מראש. אם יש לכם יכולת לתכנן כבר בסתיו את החופשה שלכם בקיץ- כדאי ומומלץ לעשות זאת. הקיץ הוא מועד עמוס בו רבים יוצאים לחופשות ועל כן תמיד יקר יותר להזמין חופשה ביולי ואוגוסט. אבל אם אתם מזמינים את הכרטיסים מראש וסוגרים את המלון- לרוב תזכו להוזלה משמעותית במחיר. חברות התעופה והמלונות מעלים את המחירים שלהם ככל שהקיץ מתקרב, וככה אתם יכולים לחסוך זאת. דבר זה נכון גם לתקופות החגים השונות- אם זה פסח, חנוכה או תקופת סוף השנה בסילבסטר- אלא הם המועדים העמוסים ביותר בתחום התיירות.

בריכה

הוזלת חופשה בזמן אמת

בזמן החופשה עצמה ניתן לעשות מספר דברים שיוזילו אותה- אם זה לקנות מצרכים לבישול ארוחות, הליכה רגלית במקום נסיעה בתחבורה ציבורית וכדומה!

 

קופונים ומבצעים

עוד דרך נהדרת להוזיל את החופשה שלכם היא למצוא קופונים ייעודיים. קופונים לחופשות יאפשרו לכם לצמצם עלויות של עשרות אחוזים בהזמנת החופשה הבאה שלכם! ניתן למצוא קופונים לאתר בוקינג להזמנת מלון, קופונים לאתר איסתא להזמנת חבילות נופש ועוד.

בנוסף, אתרים שונים מציעים מבצעים וחשוב לעבור בעמוד המבצעים שלהם לפני סגירת מלון, טיסה, חבילת נופש וכדומה. דבר זה רלוונטי גם למבצעים בכרטיסי אשראי, מועדוני לקוחות שונים ועוד. לרוב יש להם דילים מיוחדים עם סוכנויות נסיעות שיאפשרו לכם לחסוך.

 

בכמה ניתן להוזיל את החופשה עם שימוש בקופונים?

גובה הקופונים משתנה, אך ניתן להוזיל את החופשה הבאה שלכם בעשרות אחוזים עם שימוש בקופון הנכון. אם אתם משתמשים גם בכל הטיפים האחרים שהבאנו לכם, תוכלו לשלם את המינימום ההכרחי על החופשה הבאה שלכם ושל משפחתכם!

משפחה

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות