נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את סידרת Summit של גרילי הגז של weber

פעם בכמה זמן אנחנו שומעים על מוצרים פורצי דרך, שהופכים את העולם שהכרנו לעולם אחר לחלוטין. כך, למשל, עשו מכשירים הסלולר החכמים בזמנו, כאשר הם הביאו איתם בשורות גדולות של עיצוב, גודל וחווית משתמש, כך עשו גם המכוניות ההיברידיות וכך עושים גם גרילי הגז של weber. כן, חווית העל האש כפי שהכרתם אותה עדיין קיימת, אך לעולם הגיעה בשורה חדשה – אפשר לעשות על האש גם אחרת. אז איך מקבלים את אותו הבשר עם פחות כאב ראש? קל ביותר – הכירו את סידרת Summit של גרילי הגז של weber.

 

מה העניין? זה בסך הכל על האש

אנשים שבשבילם על האש הוא "בסך הכל" על האש, כנראה לא מבינים את האיכות של חווית הברביקיו שאליה הם יכולים להגיע. רבים מתייחסים אל העל האש כאל משימה שצריך לבצע ביום העצמאות או ביום הולדת חגיגי, אך עבור רבים אחרים הברביקיו נחשב ללא פחות מארוחת מלכים שיש לקיים לפחות פעם בשבוע.

היום העניין הזה פשוט יותר מאי פעם, ואין כאן צורך באריזת החפצים שלכם, שינוע הבשרים ממקום למקום וחיפוש מתמיד אחרי פיסת דשא שתאפשר לכם להתחיל לעבוד. יותר מזה – היום בשביל חווית על האש איכותית אין אפילו צורך לצאת מהבית. כל הדבר הזה קורה באמצעות סידרת Summit של גרילי הגז של weber.

 

הכירו את סידרת Summit של גרילי הגז של weber

סידרת Summit של גרילי הגז של weber ממש לא פונה כאן לחובבנים, אלא לאוהבי ברביקיו אמיתיים שחיים בשר, נושמים אירוח ואוהבים איכות ברמה בלתי מתפשרת. סידרת Summit של גרילי הגז של weber היא היוקרתית ביותר מבין גרילי הגז של החברה, והיא מביאה איתה בשורות לא פחות ממהפכניות בעולם הברביקיו.

סידרת Summit כוללת שני סוגי גריל גז בלבד, כאשר עבור התכנון של כל אחד מהם התבצעה מחשבה מעמיקה, תובנות חשובות לגבי השימוש והצורך ועיצובים לא פחות ממושלמים. שני סוגי גרילי הגז האלו מביאים איתם שטח צלייה ענק שמאפשר לכם לצלות את כל הבשרים והירקות שלכם בפעם אחת עד פעמיים. כן, גם באירוח של עשרות אנשים תוכלו להציב את השיפודים, הקבבים והסטייקים על אותו המשטח, ולגשת לאכול ביחד עם החברים.

 

מה עוד חשוב לדעת על סידרת Summit של גרילי הגז של weber?

מעבר לשטחי צלייה ענקיים ואיכות ללא דופי, מציעים גרילי הגז של weber בסידרת Summit שטחי ניקוז נוזלים ולכלוך, מבערים עוצמתיים ביותר, קופסת עישון שמאפשרת לכם להעניק עוד רובד לבשר שלכם, מערכת תאורה, דרגות בישול משתנות ומעל הכל – נוחות וקלות תפעול שקשה להסביר במילים.

אז בואו והצטרפו אל עשרות אלפי אנשים שנהנים מחווית על האש יוצאת דופן עם סידרת Summit של גרילי הגז של weber. התענוג מובטח!

גריל מקצועי