נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סיורים באתונה שאסור לפספס

ביקור באתונה הכולל אטרקציות וסיורים יכול לשדרג בהחלט את החוויה של המטייל.

מדובר על סיורים הכוללים רקע היסטורי על העיר והמונומנטים שלה, על החלק העתיק והמודרני של העיר עם ידע נרחב והומור.

מומלץ לטייל עם מדריך מקומי ולהכיר גם מקומות פחות תיירותיים ופינות נסתרות בעיר.

קיבצנו עבורכם את הסיורים שאסור לפספס באתונה.

 

מתחילים בסיור היכרות עם העיר

סיורים באתונה מתחילים קודם כל בהיכרות עם העיר. מדובר על ביקור באזורים ואתרים שהם בגדר חובה כמו: האקרופוליס, כיכר סנטיגמה, קשת אנדיאנוס, אזור הפלאקה, האצטדיון האולימפי העתיק פאנאתנאיק, בית הפרלמנט, מקדש זאוס, כיכר מונסטרקי, כיכר אומוניה, שכונת אנטיפיוטיקה, השווקים של העיר ועוד. גם אם לא כל האתרים הללו כלולים בסיור חשוב לפחות להכיר את חלקם בסיור של 3 שעות. הסיור מתבצע בקו 11, כלומר בהליכה.

 

סיור קולינרי מעורר חושים

מומלץ לקחת סיור קולינרי של כ-3.5 שעות הכולל טעימות מהמטבח היווני כמו: סופלקי, אוזו, נקניקים, גבינות, זיתים, יוגורט, מאפים ועוד. מדובר על סיור המשלב את המסורת והפולקלור היווני בסיפורים וטעימות שלא תשכחו לאורך זמן. את הסיור ניתן גם להזמין עם מדריך מקומי ישראלי תושב המקום.

 

סיור גרפיטי באתונה

ביקור בשכונת פסירי ילמד אתכם על השכונה דרך הקירות. מדובר על מקום אטרקטיבי המשלב אמנות רחוב יפיפייה בפינות נסתרות של השכונה וסיפורים מרתקים. ניתן גם לשלב סיור גרפיטי ביחד עם סיור טעימות וליהנות מכל העולמות. הייחודיות של סיור כזה באה לידי ביטוי בנקודת מבט אחרת על העיר, שכונותיה ובמפגש עם המקומיים ואמני העיר.

 

סיור מודרך באקרופוליס

האקרופוליס הוא השריד העתיק ביותר באתונה בו מבקרים מיליוני תיירים בכל שנה. על מנת להבין את ההיסטוריה של המקום ולשמוע סיפורים מהמיתולוגיה היוונית הקשורים לאתר מומלץ לקחת סיור עם מדריך מקומי הכולל כרטיסי כניסה. כך גם ניתן לחסוך את העמידה בתורים הארוכים שבקופות. קובעים עם המדריך בכניסה והוא כבר דואג להכל.

 

סיור אופניים כדי לשמור על הכושר

רכיבה על אופניים תמיד תעניק לתיירים זווית שונה על העיר. מדובר על סיור רכיבה מודרך באתרים מרכזיים לאורך שבילי אופניים המשלב תצפיות ומונומנטים חשובים. הסיור כולל את בניין האופרה, הספרייה, תצפית על האקרופוליס והעיר ולאורך החוף. הוא אורך כ-4.5 שעות עם הפסקות כדי שלא יכאבו לכם הרגליים, אך ניתן גם לקחת סיורים קצרים יותר.

 

סיור סגווי מודרך בעיר

ניתן להשכיר סגווי לכל המשפחה ולערוך סיור מודרך המתחיל מכיכר סנטיגמה וכולל את מקדש זאוס, האצטדיון האולימפי, האגורה והגנים הלאומיים לאורך כשעתיים. זוהי דרך נוחה להכיר את העיר מבלי לאמץ את הרגליים ועל מנת לחוות סגנון אחר של טיול. לסיכום, אל תפספסו את הסיורים המיוחדים של אתונה וגלו את העיר בדרכים שונות.

מקום תיירותי

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות