נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עדיין לא טסתם הקיץ 3 ?מקומות קרובים וזולים

אם אתם בין אותם בודדים שעדיין לא הזמינו טיסה הקיץ, בין אם לא מצאתם את הזמן או בין אם לא מצאתם את הדיל המתאים – הסירו דאגה מלבכם, כי התקופה הזו שבין תחילת שנת הלימודים לבין תחילת החגים היא תקופה מושלמת לחופשה, תקופה בה המחירים יורדים משמעותית בעוד מזג האוויר עדיין מעולה ומתאים בדיוק, לחופשת סוף הקיץ שלכם.

במיוחד בשביל זה, הנה 3 יעדים קרובים וזולים במיוחד.

 

  1. מיקונוס – האי המושלם

אם תספרו לי שחופים חוליים מלטפים את רגליכם בעוד אתם צועדים לעבר מים טורקיז, באי יווני מושלם – אני כנראה אהמר שאתם במיקונוס. האי היווני הציורי והמתוייר כבר מזמן הפך לאחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים – ולא בכדי.

חופים במיקונוס הם הסיבה העיקרית לפופולריות של האי, אך הם ממש לא האטרקציה היחידה במיקונוס, האי מלא באזורים יפים וציוריים כמו שכונת ונציה הקטנה, מסעדות וטברנות יווניות שיכניסו אתכם טוב טוב לאווירה, ושלל מוזיאונים ואתרי ארכיאולוגיה שיסמנו לכם וי גם על קצת תרבות, בין תמונה לתמונה.

 

  1. סיני – הכי קרוב שיש

אי אפשר לדבר על יעדים זולים וקרובים מבלי להזכיר את חצי האי סיני, הבית השני שלנו הישראלים, המקום אליו אנחנו בורחים שאנחנו רוצים קצת שקט – ממש כמו ילד קטן שבורח לשכנים הנחמדים שיש קצת צעקות בבית.

אם עד עכשיו נמנעתם מביקור בסיני מפאת הנסיעה הארוכה ומעברי הגבול העמוסים לעייפה, לאחרונה התחדשנו בקו טיסה חדש אשר יחבר את תל אביב לשארם א-שייח בפחות משעת טיסה – בעקבות כך, סיני שוב עולה על מפת התיירות הקרובה והזולה, החופים הנעימים והאווירה המיוחדת שכל מי שביקר בסיני מכיר – עכשיו במרחק נגיעה, יעד מושלם לחופשה מחדשת כוחות.

 

  1. פאפוס – קפריסין הקרובה והטובה

במרחק של שעת טיסה בודדת, שוכנת לה מדינת אי יפה וקטנה המוכרת לנו בשם קפריסין.

קפריסין היא יעד זול מאוד מבחינת טיסה, אולי הזול ביותר לנו הישראלים – כמובן תלוי בעונה, אך הקרבה הגדולה והמחירים האטרקטיביים, בשילוב של חופים נהדרים ומלונות איכותיים – מקפיצים את קפריסין בכלל ואת פאפוס בפרט, כיעד מועדף ופופולרי במיוחד בין יושבי עמנו.

פאפוס, עיר הנמל הקפריסאית, מציעה חופים תיירותיים לצד מלונות טובים, טיילת על הים ובה מסעדות ובארים רבים, פארק מים גדול, אתרי היסטוריה מפורסמים ועוד.

 

לסיכום – לא צריך לטוס רחוק מדי

כמו הרבה פעמים בחיים, לפעמים מה שחיפשנו נמצא ממש מתחת לאף שלנו. אז נכון, לא ממש מתחת לאף כי לא מדובר בחופשה בישראל, אך היעדים האלו קרובים כל כך שהטיסה היא רק לאווירה שנגיד שטסנו, והמחירים? בואו רק נאמר שלא יותר זול בישראל.

אז אם עוד לא טסתם הקיץ, ולא משנה מה היא הסיבה, היכנסו לאתר הטיסות הקרוב לביתכם, ופנקו את עצמכם בחופשה קרובה וטובה, מגיע לכם.

בריכה

 

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות