נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עם איזה טרולי הכי מומלץ לעלות לטיסה?

התחלתם להתכונן לטיסה והבנתם שאין לכם טרולי לעלות איתו למטוס? לפני שאתם ממהרים לחנות המזוודות, ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הטרולי המתאים ביותר עבורכם.

 

גודל ומשקל הטרולי

הגודל המקובל למזוודות טרולי נע בין 19 ל-22 אינץ', אך מומלץ לברר מהן הגבלות גודל הטרולי בחברת התעופה איתה תטוסו. למרבית חברות התעופה יהיו הגבלות דומות, אך אם אתם טסים עם חברת תעופה "לואו קוסט" למשל, ההגבלות עשויות להיות יותר נוקשות. בנוסף, נציגי החברה עשויים למדוד את הטרולי שלכם בשדה התעופה כדי לוודא שעומד בהגבלות.

השתדלו לבחור טרולי קל ככל האפשר (עד 3 ק"ג), כדי שתוכלו לארוז בשקט ולא לדאוג מחריגה מהמשקל המותר.

עגלת עלייה למטוס

טרולי קשיח או רך

מזוודות קשיחות מגנות טוב יותר על תכולתן, ולכן יותר מומלצות אם אתם טסים עם חפצים יקרי ערך או שבירים. מנגד, הן עשויות לאתגר אתכם אם תרצו להכניס בטיסה חזרה עוד כמה מתנות שקניתם מכיוון שאינן גמישות. בנוסף, לטרולי קשיח לרוב יהיו פחות תאים חיצוניים לעומת טרולי מבד.

 

סממנים בולטים לזיהוי הטרולי

מומלץ לקנות טרולי שתוכלו לזהות במהירות, בין אם הוא נשלח לבטן המטוס או ממשיך איתכם ומאוחסן בתאי האחסון של המטוס. טרולי בצבע בולט או בעל סממן זיהוי ייחודי יוכל לחסוך לכם הרבה בלבול וחששות שמא מישהו אחר לקח את המזוודה שלכם. בנוסף, זכרו תמיד לחבר תג המכיל את פרטיכם למקרה שהמזוודה תלך לאיבוד.

 

תכונות נוספות שחשוב לשים לב אליהן

בחרו טרולי שחלוקת התאים שלו עונה על הצרכים שלכם, למשל אם אתם צריכים מקום מיוחד למחשב הנייד או שאתם אוהבים לסדר את החפצים שלכם בצורה מסוימת.

בבחינת גלגלי המזוודה, ארבעה גלגלים יאפשרו לכם שליטה נוחה יותר בטרולי ויפחיתו מכם את עומס המשקל שלו. עם זאת, ארבעה גלגלים חשופים יותר לפגיעות חיצוניות, וכן תופסים יותר מקום משני גלגלים, מה שעשוי להשפיע על גודל המזוודה.

לזהות את העגלה

אל תתפשרו על איכות הטרולי

אם תבחרו טרולי רק על סמך המחיר, זה עלול לעלות לכם הרבה יותר בטווח הארוך. מומלץ לבחור טרולי של חברה אמינה ואיכותית שמספקת אחריות על המזוודה, גם אם הוא מעט יותר יקר. כדי להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, בררו איזה טרולי עליה למטוס מומלץ באתרי האינטרנט, וכן בדקו את הטרולי בחנות לפני הרכישה.

 

הגיע הרגע לעלות למטוס!

לסיכום, לפני שאתם ממהרים לקנות את הטרולי שלכם, זכרו לבדוק שהוא עונה על הגבלות הגודל של חברת התעופה, שהוא קל משקל, שהוא עונה על הצרכים שלכם מבחינת הקשיחות, חלוקת התאים וסוג הגלגלים שלו, שקל לכם לזהות אותו גם מרחוק ושאתם סומכים על כך שהוא לא יתפרק לכם מחר בבוקר. ועכשיו, הגיע הרגע להתמודד עם השאלה הבאה – מה צריך לארוז לחופשה?

עֲגָלָה