נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 פינות אוכל שניתן לייצר לצימר חלומי

כשמעצבים צימר, חשוב מאד לשים את הדגש על הנראות והנוחות.

אנשים שבאים לצימר באים לחוויה חד פעמית, ולא לבית היומיומי שלהם, ולכן העיצוב חייב להיות מיוחד.

אחד הדברים שחשוב מאד להשקיע בהם בעת עיצוב הצימר הוא פינת האוכל.

פינת האוכל היא המקום בו יושבים בני הזוג, המשפחה או החברים בצוותא וחשוב שיהיה להם שם נעים ושהפינה תהא אסתטית.

בדיוק בשביל זה אספנו לכם את פינות האוכל שניתן לייצר לצימר המושלם והחלומי.

 

פינת אוכל מעץ אלון

פינות אוכל מעץ הן הפופולריות ביותר בצימרים – ולא בכדי. פינות אוכל מעץ אלון הן פינות האוכל היפות ביותר. הן מתאימות לאווירה של צימר, יפות מאד וגם נוחות. ניתן לייצר פינות אוכל מעץ בהתאמה אישית וכך להתאים את הפינה לגודל הצימר. פינות אוכל מעץ אלון יוצרות מראה כפרי שלא תמיד ניתן לשוות לבית מגורים ולכן משדרגות את הצימר.

עץ האלון נחשב לעץ קשה, לכן הוא עמיד מאד לאקלימים שונים, עמיד בים, והוא חומר פופולרי לבניה בעולם הנגרות. פינות האוכל מעץ אלון יכולות לשאת משקלים כבדים ולכן ניתן להניח עליהם אוכל בשפע

בwoodlee מייצרים פינות אוכל איכותיות ביותר מעץ אלון. משתמשים שם בכל חומרי העץ האיכותיים ביותר –  אלון מבוקע, אגוז אפריקאי, ועוד שלל החומרים האיכותיים ביותר שתמצאו כיום בשוק פינות האוכל.

 

פינת אוכל מזכוכית

בשוק כיום מוכרים פינות אוכל בכל החומרים. כשבוחרים פינת אוכל מזכוכית המטרה היא יצירת אווירה מודרנית. בעבר לא היה נהוג לבחור לבית רהיטים מזכוכית וכיום הדבר נפוץ יותר. חשוב לבחור פינת זכוכית לצימר המותאם לכך. כלומר, לא היינו בוחרים פינת אוכל מזכוכית לצימר עם ילדים. הדבר עלול להיות מסוכן וזו גם לא האווירה שאתם רוצים לתת לצימר משפחתי.

 

פינת אוכל מפורצלן

גרניט פורצלן זה חומר עמיד מאד. זה למעשה סוג של קרמיקה.  זה אחד מהחומרים האיכותיים ביותר ולכן רבים בונים ממנו פינות אוכל בייצור אישי. שולחן בפורצלן בדרך כלל יהיה שולחן יותר מסיבי (צריך לזכור שגם עשוי מחומר כבד). פינת האוכל מפורצלן הינה עמידה מאד – זאת משום שאת חומר הפורצלן קל מאד לנקות, ולכן התחזוק השוטף של השולחן פשוט מאד.

 

למה חשוב לשים לב כשבוחרים פינת אוכל לצימר?

טרם הקנייה נסו לחשוב מהי האווירה שאתם רוצים ליצור בצימר. פינת האוכל היא אחד מהרהיטים התופסים את העין, ומקום בו יבלו הנופשים חלק נכבד מהחופשה. נסו להבין מה יתאים לרהיטי הצימר. השתמשו ברהיט החשוב כדי לייצר אווירה ייחודית לחופשה

זכרו שאנשים לא נוסעים לחופשה יומיום ולכן כדי שיחזרו דווקא לצימר שלכם, יש להותיר עליהם את הרושם החיובי ביותר. השתמשו בכל האמצעים כדי להשיג מטרה זו.

 

סלון מעוצב

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות