נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צ'ק ליסט לטיול לינה בשטח

יש כאלה שחופשה בשבילם כוללת בית מלון מפנק, ויש כאלה שרק צריכים קרקע לישון עליה והם מאושרים.

אך טיול לינה בשטח לא מיועד רק לחובבי טבע מושבעים.

ניתן להפוך טיול שכזה לחוויה בלתי נשכחת, הן כזוג והן וכמשפחה, בעזרת התארגנות וציוד מתאים.

מה עליכם לקחת איתכם לטיול בשטח?

 

לינה

על מנת לישון כמו שצריך בטבע, עליכם להצטייד באוהל, שיגן עליכם מפני מזג אוויר ובעלי חיים ויספק לכם אינטימיות מסוימת. קיימים אוהלים בגדלים שונים, מאוהל זוגי ועד לאוהל משפחתי ענק, בהתאם לצרכים שלכם. בנוסף, עליכם להצטייד בשקי שינה. שקי השינה נבדלים ביניהם בדרגת הבידוד שלהם, כך שבחירת שק השינה תלויה באזור בו אתם מתכננים לטייל. במידה ומדובר בטיול בארץ, אין צורך להצטייד בשק שינה עם דרגת בידוד גבוהה. אם ברצונכם לוודא שאתם ישנים בנוחות על אף תנאי השטח, תוכלו להוסיף מזרון מתחת לשק השינה, ולהביא איתכם כרית שתגרום לכם להרגיש בבית.

 

עזרה ראשונה והיגיינה

קיימים חניוני לילה רבים בהם תמצאו מקלחות ואפילו מים חמים, אך חשוב שתוודאו זאת לפני כן. הצטיידו בכל מוצרי ההיגיינה הדרושים לכם למקלחת, בגד ים במידה ותרצו להתקלח במקום לא סגור, בגדים חמים להחלפה ומגבת. בנוסף לכל אלה, אל תשכחו כי השהות שלכם בטבע חושפת אתכם לשמש ולחרקים, לכן הצטיידו בקרם הגנה, תכשיר כנגד יתושים, ותיק עזרה ראשונה. כיום תוכלו למצוא כמעט כל תכשיר בגודל המתאים לנסיעות, דבר הפותר את בעיית המקום בתיק.

 

מזון

לבשל בשטח זו אחת החווית הכי טובות שתהיה לכם בטיול. הביאו אתכם גזיה, עליה תוכלו להכין לכם שתייה חמה או לבשל לכם ארוחה. אל שכחו להצטייד בבלון גז נוסף לגזיה ליתר ביטחון, סכו"ם, וכל הציוד הדרוש לכם לבישול. אם אתם רוצים ממש להתפנק, תוכלו להביא איתכם גריל נייד, ולעשות לכם ארוחת בשרים בדיוק כמו על גריל למרפסת. אם לקחתם אתכם מוצרים הדורשים קירור, מומלץ שתצטיידו בצידנית לאחסון.

 

מוצרים נוספים

חשוב לקחת איתכם את הפלאפונים ליתר ביטחון, אך מומלץ להשתמש בהם כמה שפחות ולהתחבר לטבע. הביאו אתכם ספר, או גיטרה ובלו את הזמן בנעימים עם מי שבחרתם לטייל בחברתו. הלילה בטבע יכול להיות חשוך מאוד, לכן הצטיידו בפנסים או בפרוז'קטור. תמיד כדאי להצטייד באולר שישמש אתכם גם כפותחן אבל גם כהגנה עצמית, נעליים סגורות המתאימות לטיול שטח, ומפה.

 

והכי חשוב – מצב רוח!

אם אתם רוצים ליצור לכם חוויה בלתי נשכחת, הכינו את עצמכם מראש לתנאי השטח. את כל הציוד אותו תצטרכו תוכלו לקנות בחנות של ציוד קמפינג. דעו כי לא תמיד יהיה לכם נוח, ואולי תתגעגעו לרגע לנוחות של חופשה בבית מלון. אולם אם תתמסרו לשקט ולשלווה של הטבע, ותנצלו את הזמן לדבר, לצחוק ולאכול, לא תבינו איך לא עשיתם את זה עוד קודם.

 

לינה בשטיח

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות