נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הטיסה עליכם, הצ'ק ליסט עלינו: כך תתכוננו לקראת הטיול שלכם לחו"ל!

העבודה מתישה, השכנים מרעישים, הילדים מטפסים על הראש ואתם פשוט מוצפים? חופשה בחו"ל תעשה לכם טוב! זה הזמן לבדוק כמה ימי חופש נותרו לכם ולהתחיל לתכנן את תוכנית המילוט שלכם. נכון, זה רק לכמה ימים, אבל האמינו לנו – זה שווה את זה. מה צריך לעשות לפני שעולים על המטוס? הכנו לכם צ'ק ליסט מפורט. תהנו!

 

החליטו לאן לטוס ומתי

הטיימינג לא פחות חשוב מבחירת היעד. למעשה, הם תלויים זה בזה. היעד המושלם יהיה פחות נעים אם מזג האוויר לא יהיה לטעמכם וגם אם מזג האוויר מושלם, לא תהנו ביעד שלא קולע לסגנון החופשה המועדף עליכם. עשו לעצמכם רשימה של יעדים מועדפים, בידקו מתי מסתייע לכם לקחת חופש והצליבו את המידע – בהינתן התאריכים הספציפיים, באיזה מהיעדים תיהנו במקסימום?

החליטו לאן לטוס ומתי

הזמינו טיסה

אם אתם נוטים לחכות עם הזמנת הכרטיס במחשבה שייתכן ותיתקלו במחיר אטרקטיבי יותר – אל. שלא תטעו – זה בסדר לבצע השוואת מחירים ואפילו מבורך, אבל אם אתם כבר סגורים על תאריך (פחות או יותר) ומצאתם טיסה בתנאים נוחים – שריינו אותה. סטטיסטית, ככל שתתקרבו למועד מחירי הטיסות יעלו.

 

שריינו מלון

זה קצת טריקי כי מומלץ לבחור מלון בקרבת האטרקציות והמקומות שתרצו לבקר בהם ובכל זאת, תוכלו לבצע בירור קצרצר ולגלות מהו הלוקיישן המרכזי ביעד אליו תטוסו. נכון, מלון מרכזי יכול לעלות יותר, אבל זה יחסוך לכם את השימוש בתחבורה ציבורית וזמן שווה כסף. נוסף למיקום, שימו לב לפסיליטיז השונים בחדר ובמלון, האם ארוחת בוקר כלולה במחיר, אינטרנט, מיזוג וכיו"ב. 

שריינו מלון

ריכשו ביטוח ביטול טיסה

רבים דוחים את נושא הביטוח עד למועד הטיסה – חבלּ. ביטוח נסיעות לחו"ל זה דבר אחד, אבל ביטוח ביטול טיסה זה משהו שחייבים לסגור כמה שיותר מהר. מדובר בביטוח המאפשר למבוטח לבטל את הטיסה מכל סיבה שהוא ולקבל 80% החזר על הטיסה והמלון. מדהים! זאת לעומת סעיף הביטול בביטוח נסיעות שכולל מקרים רפואיים בלבד.

 

תכננו בגדול – אטרקציות ומסעדות

אם בא לכם לרדת לפרטי פרטים ויש לכם זמן פנוי – אדרבא. אחרת, מומלץ בחום להכין רשימת אטרקציות ומקומות שמסקרנים אתכם ולסמן אותם על המפה. כעת תוכלו לסמן מסעדות מעניינות שנמצאות בקרבתם (תמיד אפשר לשנות בזמן אמת) ואל תשכחו לבדוק אם יש מופעי תרבות או ספורט מעניינים. אם יש כאלה, ריכשו אליהם כרטיסים מראש, כמו גם כרטיסים לאטרקציות הגדולות (רצוי כרטיס משולב אם יש) – זה יחסוך לכם זמן יקר וכסף רב.

לסיכום, אתם טסים לחו"ל – כמה מרגש! שופינג, אוכל טוב, תרבות, ספורט – מה שעושה לכם את זה. העיקר, אל תשכחו לעשות ביטוח למקרה שכל הטוב הזה ייאלץ להידחות… וזהו, אתם יכולים להתחיל לארוז.

הטיסה עליכם, הצ'ק ליסט עלינו כך תתכוננו לקראת הטיול שלכם לחול!

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות