נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שארם א-שייח – ה"אילת" של סיני

אם אתם מאלו שמדמיינים את סיני כאוסף של חופים בתוליים ויפים עם חושות קטנות ומבודדות – אתם כמובן לא טועים, אבל אתם גם מפספסים סצנה אחרת לוהטת במיוחד בחצי האי. יש בסיני, בין היתר, גם עיר תוססת ומלאת חיים שמציעה נופש מלא בחופים יפים עם מי טורקיז ונופים מרהיבים של הרים מרשימים ומצד שני מלונות ברמה הגבוהה ביותר, ריזורטים רחבי ידיים ומפנקים, מסעדות על רמה, מבחר בתי קפה, מועדונים, חנויות ומה לא? העיר הזאת עונה לשם שארם א שייח' והיא תשמח לארח אתכם לחופשת הכל כלול במחיר שקשה להתחרות איתו.

 

אפשר לומר ששארם א שייח' היא אילת של סיני אבל זה לא הכי מדויק. יותר נכון לומר שהיא לאס וגאס של המזרח התיכון. מדובר בעיר שמושכת אליה תיירים מכל העולם והם נהנים ממבחר של מקומות בילוי, מחירים נוחים, מזג האוויר נפלא וכן – גם מבתי קזינו שפזורים ברחבי העיר.

 

עבור תיירים ישראלים, שארם היא אולי לא הלוקיישן הכי קרוב מבחינת זמן ומרחק נסיעה, אבל עדיין – המרחק ממסוף טאבה הוא רק כשעתיים וחצי נסיעה. לא קצר, אבל המסע הזה נשכח מהר מאד כשנכנסים לחדרים המפנקים במלונות, לבריכות הגדולות ולשלל הפינוקים שהמלונות והריזורטים בעיר מציעים בשפע.

 

אז איך להחליט איפה להתארח בעיר? כלל האצבע הוא כזה: במרכז העיר תוכלו למצוא מלונות ואם תתרחקו מעט, תמצאו את הריזורטים הגדולים יותר. מה שלא תבחרו, סביר שתיהנו מנופש ברמה גבוהה ותוכלו להתנייד בקלות בעיר באמצעות רכב או מוניות. אגב, חלק ניכר מהמלונות והריזורטים יציעו לכם חניה בחינם.

 

מגוון המלונות בשארם א-שייח' אדיר, אבל הנה כמה דוגמאות למלונות בעיר: מלון סטלה די מריה ביץ' הוא ריזורט שנושק לים, עם חוף פרטי, ריף צמוד ומרכז לימודי צלילה ברמה גבוהה. תמצאו שם מגרש מיני גולף, מגרש טניס, פינג פונג, ביליארד. בנוסף יש צוותי בידור, הקרנות של אירועי ספורט וגם מוזיקה חיה. וכדי שלא תישארו רעבים, יש שם מספר מסעדות וברים ובתי קפה.

 

שטייגנברגר אלקזאר הוא ריזורט 5 כוכבים שמתאים במיוחד למי שאוהבים פינוק ברמה גבוהה. מדובר מלון יוקרה עם רצועת חוף ארוכה וענקית בשטח של לא פחות מ-30 אלף מ"ר, ריף, 3 בריכות, 7 מסעדות ושירות מוקפד. החדרים אלגנטיים במיוחד והמלון מתאים גם למשפחות.

 

אם אתם בעניין של נופש טוב במחיר מצחיק, נסו את נעמה בלו הוטל. רק 3 כוכבים, אבל תמצאו שם חוף פרטי, מועדון צלילה שדרכו אפשר ללמוד לצלול וגם לחוות ספארי צלילה בסיני אם אתם כבר מנוסים, פעילויות מים כמו שנורקלינג וגלישת רוח ואפילו רכיבה על סוסים, טיולי אופניים וסיורים רגליים. יש כמובן בריכה וספא ומסעדות והכל במחיר שמתחיל ב-90 שקל ללילה.

 

מי שרוצים להישאר עדכניים וירוקים – שווה לשקול את סולטן גרדנס ריזורט, מלון מפואר שנבנה בסטנדרטים ידידותיים לסביבה ומתגאים שם מאד בהיותם מלון ירוק. מעבר לזה, יש שם חוף פרטי עם מזחים, 5 בריכות ספא מפנק וקולינריה ברמה הגבוהה ביותר.

 

לפעמים סיני היא המקום אליו בורחים כדי לקבל הפסקה מחיי היום יום. אם אתם רוצים לברוח גם מהילדים – או שאין לכם ילדים ובא לכם שהחופשה שלכם תהיה בחברת מבוגרים בלבד – כדאי לכם לבדוק את ברון פלמס ריזורט. מדובר במלון 5 כוכבים שלא מארח משפחות, רק זוגות, יחדים וקבוצות. אפשר להיזרק שם על החוף הזהוב, להשתכשך בבריכה, לשחק כדורגל, כדורעף וכמובן לצלול.

 

ומה בשאר הזמן? בתוך העיר יש שני מרכזי בילוי שכדאי לכם לבדוק. גם אם במלון שלכם כבר יש מועדון לילה, 8 מסעדות ו-5 ברים. הראשון הוא מפרץ נעמה. את מפרץ נעמה אתם אולי מכירים כישוב הישראלי אופירה (שפונה בעקבות הסכם השלום עם מצרים), אבל היום מדובר באזור לוהט מלא בתיירים ומקומיים שמגיעים לבלות, ליהנות ולחגוג את החיים. יש שם ריכוז אדיר של מסעדות, בתי קפה, מועדוני לילה, חנויות ומקומות נחמדים לשבת וליהנות בהם מנרגילה באווירה מקומית. לא רחוק משדה התעופה של שארם א שייח' נמצאת כיכר סוהו, מרכז נוסף של חנויות, מסעדות ובתי קפה שאהוב במיוחד על התיירים.

 

איך שלא תבחרו להעביר את הזמן בשארם א שייח', אם ברגוע, בטורים גבוהים או גם וגם – זאת הולכת להיות סיני שלא תשכחו במחיר שיהיה קל מאד לשכוח.

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות