נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תדלק את הצורך שלך במהירות: למה לצפות כנהג מירוצים ליום אחד

רק מכורי אדרנלין אמיתיים יבינו את הכיף שבאטרקציית אקסטרים – ההתרגשות, המתח והציפייה, הרגע הזה שמרגישים בו חופשיים לחלוטין ומתמסרים לחוויה… עבור אלו מביננו שחולמים על חוויה כזו, חברת לטס דרייב מציעה להפוך לנהגי מרוצים ליום אחד. מה זה כולל, ולמה לצפות? כל זאת ועוד במאמר הנ״ל.

 

איך יראה היום שלך?

אז ככה: אחרי שקבעתם מראש את חווית האקסטרים שלכם, חיכיתם וציפיתם ליום הגורלי – הנה הוא הגיע! איזה כיף. אז כשתגיעו ללוקיישן של חברת לטס דרייב, ישר תזהו את מסלולי המירוצים המקצועיים, שאתם תמיד רואים בטלוויזיה את המכוניות השוות והרעש הכיפי של המנועים.

  • אחרי מספר הדרכות בטיחות חשובות, תוכלו להגיע לחלק הכיפי – לבחור את מכונית המירוצים שלכם! ללטס דרייב יש מגוון איכותי של מכוניות מירוצים מקצועיות ויוקרתיות בייבוא מיוחד לארץ מחו״ל – כך שאתם זוכים לנהוג על רכבים מקצועיים ומאובזרים בכל טוב
  •  לאחר מכן, מדריך נהיגה מקצועי יעביר לכם את כל ההסברים הכי חשובים על הרכב ועל הנהיגה שלכם בו
  •  מיד אחר כך– נהג מירוצים מקצועי ייתן לכם את כל הטיפים והטריקים הכי שווים לנסיעה הכי חווייתית שיש, וייתן לכם לקרוע את המסלול ולהרגיש את האדרנלין בכל הגוף. רוצים לדעת עוד, לראות תמונות מהשטח או לקבל פרטים נוספים? לחצו כאן: lets-drive.co.il

מכונית מירוץ

למה דווקא לטס דרייב?

מביני עניין כבר יודעים זאת לבד, אבל הנה הסיבות הכי טובות לבחור בחברת לטס דרייב עבור החוויה המרגש של הפיכת לנהג מרוצים ליום אחד:

 

בטיחות מעל הכל

חברת לטס דרייב יודעים שגם לנהגי מירוצים מקצועיים הכי חשוב להיות בטוחים ושמורים, על כן, הם עובדים לפי התקנים הכי מחמירים בנושאי הבטיחות שלכם, הרכב והמסלול, וגם מבטחים אתכם בביטוחים מיוחדים לאורך כל היום כדי שגם אתם תוכלו לנהוג בשקט ובלי דאגות, וגם ההורים שצופים בכם קורעים את הכביש יוכלו ליהנות מהנוף מבלי לחשוש.

נהגי מירוץ

מחירים אטרקטיביים

חברת לטס דרייב מציעה חוויות מדהימות במחירים אטרקטיביים, ואף מעניקה הנחות ייחודיות למקדימים שיזמינו את החוויה מראש, וכן לאלו שמביאים איתם חברים – אתם תקבלו 200 ש״ח הנחה והחבר – 100 ש״ח הנחה.

 

חוויה בלתי שנכחת עם צוות מקצועי

לטס דרייב יודעים איך להפוך את היום שלכם לבלתי נשכח, עם הציוד הכי איכותי שיש, מסלולים עוצרי נשימה, תחנת התרעננות, מכוניות יוקרתיות, תמונות למזכרת, צוות המקום הותיק שיעשה הכל בחיוך ונהגי מירוצים מקצועיים שיגלו לכם את כל סודות המקצוע. את החוויה הזו אין מצב שתשכחו.

 

לסיכום

למי שמחפש או מחפשת חוויה חד פעמית ושוברת שגרה, חברת לטס דרייב מציעה להפוך אתכם לנהגי מירוצים ליום אחד. הם יספקו לכם את כל מה שצריך, ביטוח מקיף, הדרכה ממומחים בתחום וחוויה מדהימה מא׳ ועד ת׳.

נהג מרוצים ליום אחד