נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 תמונות מגניבות שאפשר לפרסם באינסטגרם של המלון שאתם מקדמים

במידה ובחרתם לקדם דרך האינסטגרם מלון שאתם מקדמים, בהחלט עשיתם את הבחירה הנכונה ביותר.

מדובר בפלטפורמה צעירה שמוכרת את העסק באמצעות העיניים.

ככל שהפוסטים שלכם יהיו יותר מושכים, כך הלקוחות ירצו יותר לבוא.

משמע אתם צריכים להפוך לטרנד. אז איך עושים את זה?

אינסטגרם כבר זמן לא מועט עולה בפופולריות שלה על פני פייסבוק, וזאת דווקא אצל שכבת הגיל הצעירה. שילוב זה בא יד ביד עם הצורך המחודש לצאת ולנפוש, בעיקר במלונות יוקרתיים ברחבי הארץ. על מנת למשוך את קהל היעד שלנו אל המלון, כל מה שעלינו לעשות הוא לשלב בין השניים; בעמוד האינסטגרם של המלון נעלה תוכן ובעיקר תמונות שיבנו את התדמית שאנו רוצים.

 

לפני ואחרי

במידה והמלון הוא מחודש, או ממש חדש מהניילון, יהיה חכם להציג את התהליך. משמע, תמונות המציגות זו לצד זו את מה שהיה לפני ואיך זה נראה עכשיו. הניגוד בין השניים והשינוי הגדול שפרח יכול למשוך מאד קהל יעד המנסה למצוא חידושים, לנסות דברים חדשים, וכמובן מבקרי מלונות.

 

קולינריה

עולם הקולינריה הוא חזק מאד בתקופה האחרונה ולא מעט מלונות עשו את הצעד החכם של פתיחת מסעדת שף במלון ממש, או השקעה בקונספט קולינרי כלשהו במלון. הצגת הייחודיות הקולינרית, דרך התמונות שעולות לעמוד, יספקו לו סושיאל בוסט מרקיע שחקים. אנשים ישמחו לבוא לנסות את מה שיש לכם להציע ועל כן סביר שישמחו לשלב את החוויה עם לילה או שניים במלון.

 

סביבת המלון

במידה והמלון נמצא במקום מיוחד או עיר מיוחדת, תנו לכך דגש בתמונות שאתם מעלים. לא חייב להציג רק את המלון, אלא מומלץ מאד להציג ללקוח את החוויה שהוא הולך לקבל מסביב. לדוגמא, אם המלון נמצא בירושלים, הציגו תמונות של עיר הקודש, הכותל, הממילא, ועוד. חשוב שהתמונות יהיו מושכות ואמנותיות.

 

השראת המלון

במידה והמלון הוקם סביב השראה כלשהי, תנו לה את מקום הכבוד שלה בפוסטים שלכם. במידה ואין השראה, המציאו אחת. תנו למקום קונספט כלשהו היות וקונספט, מופשט או חומרי, מושך קהל. בהתאם להשראה, אשר סביבה נבנה המלון, תוכלו להעלות תמונות המציגות אותה על מנת לבסס קשר אישי וחם יותר עם קהל פוטנציאלי.

 

לקוחות מרוצים

לבסוף, אל תפחדו להראות את הלקוחות שלכם מרוצים, הם הרי הלב והמטרה של כל העסק. הראו ביקורות, אירועים מיוחדים שהרמתם למענן כחלק מפעילות המלון, ובכללי שתפו תמונות של כל הפעילות של המלון.

 

לסיכום

המפתח לקידום המלון שלנו באינסטגרם הן תמונות שמדברות בעד עצמן. לכן, שלבו תמונות של הייחודיות של המלון. משמע, הכול החל מהקונספט הקולינרי, ההשראה שעומדת מאחורי המלון, האירועים והלקוחות המרוצים וכמובן האטרקציות שנמצאות באזור בו המלון נבנה.

 

לוג של אפליקציה

Hip-Hop_1668479590
2 חוגים שילדים אוהבים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא צריך להחליט לאיזה חוגים הוא ישלח את הילדים השנה. מדובר בהתלבטות