נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אוהלים לאירועים בשטח – אילו דגשי בטיחות חשוב ליישם

השכרת אוהלים לאירועים מחייבת את היצרן לעמוד בתקנים מסוימים על מנת שהאוהלים יהיו בטיחותיים לשימוש.

בנוסף הספק צריך לדאוג לכיסוי ביטוחי עבור הציוד שלו. אלו הדגשים חשוב ליישם – על כך במאמר הבא.

 

מה הדרישות של מכון התקנים הישראלי?

על מנת שהאוהלים יהיו כשירים להפעלה ולהשכרה עליהם לעמוד בתו התקן הישראלי ותקנים מחמירים אחרים אף יותר. תקן ISO 9001 הבינלאומי עוסק בניהול איכות. בתוכו יש תקנים רבים המפרטים סוגי עבודה שונים בחברות ותעשיות בהתאם לעובדים. כדי לעמוד בתקן ולקבל הסמכה ממכון התקנים, הארגון או החברה צריכים לעבור תהליך ודרישות שונות. השכרה או מכירה של מוצרים שונים ללא עמידה בתקן היא למעשה עבירה על החוק. יתרה מכך, התקן נבחן מדי תקופה ומקבל עדכונים ושינויים רלוונטיים כדי להבטיח שהמוצר יהיה תקין, איכותי ומעל לכל בטיחותי. כשמדובר בחברה של אוהלים להשכרה, האוהלים צריכים לעמוד בתנאי הבטיחות של התקן על מנת לקבל את ההסמכה והאישורים הנדרשים להשכרה.

 

במה מתמקד התקן?

התקן הישראלי מתמקד בייצור מוצרים שיעניקו את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלהם מבחינה איכותית. כל ארגון או חברה מחויבים לעבור בדיקות תקופתיות עליהם אחראים המנהלים או מהנדסי החברה על מנת שמתן האיכות יהיה עקבי. כלומר, אם יש צורך בהתייעלות יש לבצע אותה. בדומה לכך, החברה מחויבת לגייס את צוות העובדים שלה כדי להשיג את המטרות בכל הנוגע לבטיחות. כאשר מדובר באוהלים עמידות בתקן מתמקדת בעיקר על איכות הבד, נוגד הבעירה ויציבות הקונסטרוקציה.

 

דגשי בטיחות באוהלים להשכרה

אוהלים בטיחותיים הם מוצרים שחייבים להיות חסיני אש מכיוון שהם עשויים מיריעות בדים. לפיכך, אוהלים עם יריעות העשויות PVC הם חסינים לאש אך גם מחויבים בחלונות על גבי היריעות. כמו כן הקונסטרוקציה של האוהל צריכה להיות עשויה מחומר חזק ואיכותי כמו אלומיניום ולהיות מעוגנת על בסיס חזק ויציב כמו משטח רצפה, דשא סינטטי, מרפסת, גג וכד' באמצעות קידוח או משקולות. דגש נוסף שיש לשים הוא על הצד הביטוחי. חברה המספקת אוהלים שלהם ביטוח צד ג' שומרת על תקינות הציוד שלה מפגיעות. כמובן שיש לתחזק את האוהלים באופן שוטף בעיקר כאשר משכירים אותם הן מבחינת התקינות והן מבחינת הניקיון.

 

עמידות האוהלים

האוהלים צריכים להיות מחומרים חזקים ואטומים שיהיו עמידים בכל תנאי מזג האוויר וימנעו חדירה של מים או חוסר יציבות כתוצאה ממשב רוח חזקה ומטלטלת. כך הלקוחות יכולים ליהנות מהאוהלים לאורך כל השנה. האפשרות לפתוח אותם בקיץ ולהשאיר הצללה או להותיר אותם אטומים ולהוסיף מערכת מיזוג אוויר, מונעת התייבשות בימי חמסין ושומרת על בטיחות הלקוחות. לחילופין, בחורף ישנה אף אפשרות לחמם את האוהלים עם פטריות חימום על מנת שהאורחים באירוע לא יקפאו מקור.

 

מתחם אירועים

בילוי משפחתי בעמק חפר

אתם מוצאים את עצמכם מידי פעם רוצים לצאת לבלות עם האנשים היקרים לכם? הילדים רוצים לחגוג אתכם משהו ואתם