נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אטרקציות מרכזיות בברלין

בברלין יש מספר עצום של אטרקציות שונות, ממקומות בעלי חשיבות היסטורית ומבנים ארכיטקטוניים ייחודיים ועד למרכזים מסחריים חדישים וגנים יפים. יעד מצוין לאוהבי האומנות, ההיסטוריה, השופינג וחיי הלילה. ברלין היא עיר מגוונת מאוד וכל מטייל ימצא בה אטרקציות המתאימות להעדפות האישיות שלו. מסיבה זו העיר מהווה מוקד מרכזי ואתר תיירות פופולרי מאוד בין ערי אירופה זאת גם מהסיבה שקיימות טיסות זולות לברלין – מנגיש את העיר לעוד קבוצות באוכלוסייה. כדאי לעבור על האטרקציות המופיעות ברשימה ולבחור אילו אתרים לא תרצו לפספס בביקורכם בעיר.

חומה

  1. הרייכסטאג

מבנה היסטורי הנבנה בשנת 1884 אשר בנוי ממתכת וזכוכית. המקום בו יושב הפרלמנט הגרמני. מבנה זה הינו סמל לאחדותה המחודשת של העיר בשנת 1990. הכיפה העשויה זכוכית פתוחה לקהל וניתן לצפות דרכה ומאזור המרפסות של המבנה על כל אזור בתי הממשל בעיר וניתן לראות את האתרים המפורסמים הנוספים הקיימים בעיר. הכניסה הינה חינמית.

2.שער ברנדנבורג

אתר היסטורי אשר נמצא בקרבת הרייכסטאג. ממקום היכן שבעבר היה הגבול בין ברלין המזרחית למערבית. על השער מוצב פסל של אלת הניצחון המסמלת בין היתר חופש.השער מהווה סמל לאחדות העיר ואחד מהאתרים המוכרים בה ברחבי העולם כולו.

3.אי המוזאונים

5 מוזיאונים גדולים ומרכזיים בעיר שנמצאים בצמידות בתעלה על נהר השפרה שזורם בברלין. המוזיאונים בנושאי אומנות היסטוריה ותרבות כך שעבור כל חובבי השיטוט בין מוצגי מוזיאונים ופריטים בעלי חשיבות היסטורית המקום הינו יעד מומלץ.

4.חומת ברלין

בעבר הייתה חומה אשר הפרידה בין חלקה המערבי למזרחי של העיר ובנוסף הקיפה את גבולות העיר. בכדי להתרשם מהחלק ההיסטורי שנותר מהחומה יש להגיע למזרח העיר בו נמצא המקטע הארוך ביותר באורך של 1.3 קילומטר.

5.קתדרלת ברלין

נמצאת על אי המוזאונים, הקתדרלה הגדולה והמרשימה בעיר. העיצוב שלה הוא ניאו רנסנסי אשר משקף את הכוח והעוצמה של קיסרות גריה.

6.אנדרטת השואה

ממוקמת ליד שער בנדנבורג, אתר זיכרון ליהודי אירופה שנספו. מיקומה סימבולי שכן בעבר במיקום זה הייתה לשכתו של מנהיג הנאצים, היטלר. עיצוב האנדרטה מדמה בית קברות ענקי, בגלל מרובעי הבטון הרבים המרכיבים את האנדרטה. קיים מרכז מידע בנושא השואה מתחת לאנדרטה.

7.רובע קרויצברג

במקום נמצאים שלל מרכזי צרכנות, בתי קפה, ברים וחנויות – ביקור חובה לכלל אוהבי הטיולים בין העסקים המקומיים וחקר מקומות הבילוי המקומיים. באיזור תמצאו את התעלה הפסטורלית , את מועדון ווטרגייט שנמצא על הנהר והשוק התורכי אשר נמצא כאן – בקיצור הרובע הכי מגוון ותוסס בעיר.

8.מגדל הטלויזיה

מגדל גבוה מאוד הניתן להבחנה מכל נקודה בעיר. נקודת תצפית מקסימה על העיר מגובה מקסימלי של 365 מטרים. ביקור באתר כרוך בתשלום שנקבע בהתאם לשעה בה תגיעו ולקומה אשר תחפצו לעלות אליה.

 9.שדרת אונטר דן לינדן

השדרה אשר במעבר דרכה חולפים על פני מספר רב של אתרים אירופאיים קלאסים הנמצאים בעיר, שער ברנדנבורג , בניין הרייכסטאג, אוניברסיטת הומבולדט ועוד. מקום מצויין להליכה רגלית והתפעלות מיופיה של העיר.