נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ברומא, טייל כרומאי: 10 אטרקציות שאסור לפספס ברומא

רומא מככבת ברשימת הערים האהובות ביותר בעולם, במיוחד בקרב תיירים מישראל. היא משלבת בין היסטוריה, תרבות, חיי לילה וקולינריה ולכן היא מתאימה לטיול בכל הרכב לאורך השנה כולה. באיזה אטרקציות חובה לבקר כדי להפוך את הטיול למושלם? התשובה לפניכם.

 

10 אטרקציות שחובה לבקר בהן

לא משנה אתם טסתם לרומא לרגל יום נישואין, חופשה משפחתית או אפילו לגמרי לבד, יש אטרקציות ברומא שאסור לפספס:

אטרקציות ברומא

קריית הוותיקן

המדינה הקטנה בעולם המהווה את מקום מושבו של האפיפיור. המקום מרכז שלל אטרקציות במרחק הליכה קצרצר זו מזו – גני הוותיקן, בזיליקת פטרוס הקדוש, הקפלה הסיסטינית ועוד.

 

הפנתאון

מקדש אלים עתיק מהמאה ה-2 לספירה שהפך לימים לכנסיית כל הקדושים, בה קבורות דמויות מפתח היסטורית ואליה עולים לרגל מאמינים וסקרנים עד היום.

 

הקולוסיאום

אמפיתיאטרון שנמנה בין 7 פלאי עולם, בו התקיימו קרבות הגלדיאטורים המפורסמים וכיום נחשב לאחד ממוקדי התיירות הכי מפורסמים בעולם.

 

המדרגות הספרדיות

138 מדרגות המקשרות בין הוותיקן לשגרירות ספרד. טיפוס המדרגות הוא אטרקציה בפני עצמה, אך גם הכיכרות שבקצותיהן מהוות נקודות עניין שלא כדאי לפספס.

 

וילה בורגזה

וילה ושטחים סביבה, שבעבר היו שייכים לאחת ממשפחות האצולה של העיר וכיום משמשים כפארק ציבורי בו אזורי פיקניק, מוזיאונים ונקודת תצפית.

 

כיכר ונציה

כמו כל עיר אירופאית שמכבדת את עצמה, גם ברומא יש המון כיכרות. כיכר ונציה שבסמוך לגבעת הקפיטולין וארמון ונציה, היא אחת המפורסמות ביותר.

 

כיכר נבונה

כיכר זו נחשבת לאחת היפות מבין כיכרות רומא. בנוסף למבנה עצמו, סביב הכיכר ישנם ארמונות, מזרקות, בתי קפה וגלידריות כך שחובה לבקר בה.

אטרקציות ברומא

מזרקת המשאלות

אם במזרקות עסקינן, מאמינים טוענים כי הטלת מטבע למזרקה זו תזכה אתכם בהבעת משאלה (והגשמתה). אחרים יכולים פשוט להתרשם מהאדריכלות ההיסטורית ופסל נפטון.

 

ויה דל קורסו

חובבי שופינג וסקרנים ימצאו רחוב זה מעניין למדי עם שלל מותגי אופנה ומקומות בילוי. זהו מקום צבעוני ותוסס לאורך כל שעות היום כך שמומלץ לפקוד אותו ביום וגם לעת ערב.

 

מבצר סנט-אנג'לו

מוזיאון צבאי השוכן במבנה אדריכלי מרשים ששימש בעבר כבית כלא, טירה ועוד. במהלך הסיור תוכלו להתרשם ממגורי האפיפיור, אזור בו מתקיימים כנסים חשובים ותערוכות שונות.

 

טיפ שימושי

במהלך סיור בעיר רומא אטרקציות מרכזיות נוטות להיות עמוסות למדי, במיוחד בשיא עונת התיירות – חודשי הקיץ וחג המולד. אם אתם רוצים לחסוך זמן ולא מעט כסף:

  • תזמנו את הביקור סמוך לשעת הפתיחה או לקראת סגירה.
  • ריכשו כרטיסים מראש.
  • במידת האפשר, ריכשו כרטיס משולב עם כניסה מוזלת למספר אטרקציות..

לסיכום, רומא היא עיר מופלאה שיש בה המון לראות ולעשות, אך תכנון מסלול האטרקציות מראש יאפשר לכם למצות את החופשה בה בצורה הטובה ביותר.

אטרקציות ברומא

אטרקציות מרכזיות בברלין

בברלין יש מספר עצום של אטרקציות שונות, ממקומות בעלי חשיבות היסטורית ומבנים ארכיטקטוניים ייחודיים ועד למרכזים מסחריים חדישים וגנים