נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לקראת החופשה – איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל

מי שמתכנן לטוס לחו"ל בקרוב, יודע כי עליו לבצע כמה הליכים חשובים טרם העלייה למטוס. סדרת מדריכים מקיפה שהוצאנו בנושא יצאה לבדוק מה הם הדברים החשובים ביותר שאסור לפספס. עד עכשיו התמקדנו במציאת מקומות לינה מומלצים והפעם, נכיר לכם את הבחירה הנכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מבצעים את הבחירה הטובה ביותר מכל הבחינות.

 

השלב ה – 1 שיוביל אתכם לבחירה נכונה: תרכזו את כל הנתונים החשובים

רגע לפני שתסגרו לעצמכם את הביטוח המתאים לכם ביותר, עליכם להכין כל מיני נתונים. שכן, בשלבים הבאים תתבקשו להכין מידע חיוני, למשל:

  • תאריך הטיסה
  • תאריך החזרה לארץ
  • מספר האנשים שנוסעים אתכם (במידה ותרצו לסגור ביטוח לכל המשפחה)
  • פרטים אודות מחלות\ היריון\ נטילת תרופות קבועות ועוד

אנו ממליצים שלא לדלג על שלב זה ולהכין מראש את התשובות לשאלות אלה. כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן רב בהמשך הדרך.

סקירת ציוד טיולים

השלב ה – 2 שיוביל אתכם לבחירה נכונה: תערכו בירור אודות סוכן נסיעות מומלץ

עכשיו, אחרי שהכנתם את כל הפרטים הדרושים, אתם צריכים לערוך בירור אודות סוכן נסיעות מומלץ. יכול להיות שחברים שלכם או קרובי משפחה שיודעים על הנסיעה שאלו אתכם עד עכשיו אם אתם מחפשים סוכני ביטוח לביטוח נסיעות? אם כך, עליכם לפנות אליהם עכשיו בתשובה חיובית ולבקש מהם פרטים אודות סוכנים מומלצים. אם תעדיפו לברר פרטים בדרך אחרת, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לערוך בירור בלשונית הביקורות של גוגל או באתרים ייעודיים.

 

השלב ה – 3 שיוביל אתכם לבחירה נכונה: תקבלו הצעות מחיר מ – 2 סוכנים שונים

עכשיו, אחרי שערכתם בירור אודות המלצות על סוכן נסיעות, אתם צריכים לרשום לעצמכם 2 שמות של סוכנים שנשמעים לכם מתאימים. חשוב מאוד ליישם את שלב זה ולא לפנות מיד אל סוכן אקראי, כדי שתוכלו לערוך בהמשך השוואת מחירים מעמיקה.

המלצות על סוכן נסיעות

השלב ה – 4 שיוביל אתכם לבחירה נכונה: תבחרו בהצעה המשתלמת ביותר

אתם נמצאים ממש רגע לפני סוף ההליך. שכן, עכשיו עומדות מול עיניכם 2 הצעות לביטוח נסיעות. עליכם לערוך בירור מעמיק אודות ההצעות הללו ולבחון איזו הצעה היא המשתלמת ביותר מ – 2 הבחינות הבאות:

  1. מבחינת המחיר
  2. מבחינת תנאים הפוליסה

חשוב לשים לב לכך שכל פוליסה מכילה תנאים אחרים. לכן, ההמלצה היא לבחור בזו שכוללת מספר רב יותר של אפשרויות. למשל, ביטוח על כבודה, ביטול טיסה בעקבות מחלה ועוד.

 

השורה התחתונה – צאו לדרך!

המדריך הנוכחי עשה לכם סדר בכל הנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל. עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לבחור את הביטוח המתאים ביותר מבלי לשבור את הראש. לנו נותר רק לאחל לכם שתבחרו נכון ושתיהנו מכל רגע בטיול.

ביטוח נסיעות לחול

קמבודיה – מדריך למתחילים

חובבי משחקי המחשב המושבעים לא פיספסו את הסרט "טומב ריידר", המספר על עלילותיה של ארכיאולוגית מוכשרת (אנג'לינה ג'ולי), שיוצאת