נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חופשה חלומית! הכל על תכנון חופשה בצפון

אז אנו כבר ממש בעיצומו של החופש הגדול, ותיכף יתחיל חודש אוגוסט. אוגוסט הוא החודש שבו הכי הרבה ישראלים יוצאים לחופשות השנתיות שלהם. ביולי עוד יש סידורים לילדים, קייטנות, מחנות, ובתי ספר של החופש הגדול, אבל ביולי כולנו אורזים את המשפחה והדברים ונוסעים לחופשה. כמובן שהאזור שאנו הישראלים הכי אוהבים לנפוש בו הוא צפון הארץ.

והאמת שזה לא מפתיע: צפון הארץ הוא אזור עשיר באטרקציות, בנוף מרהיב, מסלולי טיול מעניינים, מעיינות, אתרי מורשת, אטרקציות, ועוד. אז הכנו לכם כאן מדריך קצר עם כמה המלצות שיכולות לעזור לכם מאוד בתכנון החופשה המשפחתית שלכם בצפון. מוכנים? בואו נתחיל!

 

אז מה עדיף, צימר או בית מלון?

אחת השאלות הנצחיות שאנו שואלים את עצמנו לפני כל חופשה היא כמובן לאן עדיף לנו ללכת? לצימר או לבית מלון. אם אתם עולים צפונה עם המשפחה, ההמלצה שלנו היא חד משמעית: צימר בצפון. אמנם יש משהו מפנק בבית מלון, אבל יש בו גם הרבה מגבלות. ובאופן כללי אתם כבולים ללוח הזמנים של המלון.

צימר מאפשר לכם להיות גמישים הרבה יותר: אתם יכולים לאכול ארוחת בוקר מתי שתרצו, אפשר להתגמש על שעות ההגעה והעזיבה, ועוד. בנוסף, אפשר גם להזמין שירותים שונים לצימר כמו ארוחות, טיפולים שונים, ועוד. כיום, ברוב הצימרים גם יש בריכה, חצר גדולה, מנגל, ואבזור שלא נופל ממלון.

שתי יתרונות נוספים שיש בצימרים הם המרחב שמאפשר לילדים להתרוצץ ולשחק, והעובדה שיש כיום צימרים גדולים מאוד או שניתן לקחת כמה צימרים מחוברים אם אתם יוצאים לנופש כמה משפחות ביחד.

חופשה בצפון

מה עושים בדרך לחופשה ובדרך חזרה?

אחת ההמלצות החשובות שלנו היא לחשוב על תחנת עצירה אחת בדרך הלוך, ועל תחנה נוספת לעצור בה בדרך חזור. הנסיעות לאזור הצפון יכולות לקחת הרבה מאוד זמן ולהיות מתישות,. יש המון מקומות מעניינים ונקודות שוות שאפשר לעצור בהן בדרך, אם זו מסעדה, תצפית נוף יפה, מוזיאון, או אטרקציה. כך כולם יוכלו לנוח ולהתרענן, ותחלקו את הנסיעה הארוכה לקטעים קצרים ונעימים יותר.

 

המלצות למסלולי הליכה

אנו הישראלים אוהבים מאוד לצאת לטייל בטבע, ובאזור הצפון יש הרבה מאוד מסלולים פופולריים ואהובים. אין ספק שלצאת למסלול זו חוויה נהדרת, ומלבד ההנאה היא גם מחברת אותנו לטבע שסביבנו. אבל ישנם כמה כללי בטיחות שחשוב מאוד לזכור: קודם כל קחו איתכם הרבה מים, קרם הגנה, וכובעי שמש.

ודאו שאתם יודעים בדיוק מה המסלול המתוכנן, ושיש לכם מפת טיולים של האזור. אם יש מישהו שכבר מכיר את המסלול וטייל בו – זה הכי טוב. המלצה נוספת היא לא להתעצל ולקום מוקדם, כי המסלולים השווים בדרך כלל מלאים בהרבה מטיילים.

 

סיכום

עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לסגור צימר ולעלות צפונה! תיהנו!

חופשה בצפון

קמבודיה – מדריך למתחילים

חובבי משחקי המחשב המושבעים לא פיספסו את הסרט "טומב ריידר", המספר על עלילותיה של ארכיאולוגית מוכשרת (אנג'לינה ג'ולי), שיוצאת