נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דובאי – האטרקציות שלא כדאי שתפספסו

אתם מתכננים טיסה לחו"ל, אז למה לא לנסות את דובאי, היעד החדש מאז ההסכם בין ישראל והאמירויות? הנה מספר אטרקציות שלא כדאי שתפספסו כאשר אתם מבלים בדובאי.

 

מוזיאונים

אחת מבין שלל אטרקציות בדובאי היא המוזאונים. בין המוזאונים תוכלי למצוא מוזאונים המתארים את ההיסטוריה של דובאי ותרבותה אבל גם מוזאונים משעשעים טיפה יותר שיוכלו למצוא חן גם בעיניכם וגם בעיני ילדכם דוגמאות לכך הן מוזאון האשליות ואוליאולי – מוזאון הילדים.

 

אקסטרים

אם אתם חובבי אקסטרים, בדובאי תוכלו לעשות אומגה מגורדי השחקים, להיות נהגי מרוצים ליום אחד, ואפילו לעשות סקי בתוך מבנה מקורה בדרגות שונות של גובה. עוד תוכלו למצוא מרוצי סוסים לצפייה במתחם הכולל מסעדות, סיורים באורוות, ואפילו פינות משחק לילדים הקטנים יותר שמרוצי סוסים אולי זה לא בדיוק הקטע שלהם.

 

פארקי שעשועים

בדובאי תוכלו למצוא מבחר של פארקים בנושאים שונים. לדוגמה, אם מכוניות פרארי זה החלום שלכם, כנראה שתיהנו מהפארק "העולם של פרארי". זהו פארק אטרקציות בנושא מכוניות הפרארי. הילד שלכם אובססיבי ללגו? "לגולנד דובאי" יהיה הפארק בשבילו עם אטרקציות שונות ובובות לגו ענקיות. במקום חם כמו דובאי, פארקי מים יכולים להיות דרך מצוינת להתקרר. בשביל זה יש לכם "וויילד וואדי", או אם אתם רוצים לשלב חוויית מים וגן עדן, "אטלנטיס אקווה ונטור" הוא מקום מצוין לנסות, שם תמצאו אי מלאכותי הנראה כגן עדן, בשילוב של שעשועי פארק מים. אלה רק חלק מהפארקים המיוחדים אותם תוכלו לפגוש בדובאי.

 

סיור

בסיור תוכלו ליהנות ממספר מקומות הייחודיים לדובאי. אחד מהמבנים הללו הוא בורג' חליפה – בגובה של 828 מטרים, הבניין המכיל 163 קומות הוא הבניין הגבוה בעולם. מקום נוסף, הוא אי מלאכותי הכולל 7,000 מטר רבוע של מזרקות מים צבעוניות המגיעות לגובה של 105 מטרים העונה לשם "מזרקות המים של הפאלם". המסגרת של דובאי, מסגרת תמונה בגובה 150 מטר היא מקום נוסף השווה ביקור. בתוך המסגרת תוכלו לראות גלריות של ההיסטוריה של דובאי ולסיים במשטח העליון בתצפית על האזור.

 

לסיכום

בדובאי תוכלו למצוא אטרקציות רבות ומגוונות. מוזיאונים לימודיים לחובבי ההיסטוריה, אך גם מוזיאונים משעשעים יותר. אומגה מגורדי שחקים, השתתפות במירוצי מכוניות, צפייה במירוצי סוסים וסקי במקום מקורה לחובבי האקסטרים. פארקי שעשועים בנושאים שונים, כמו "העולם של פרארי", "לגולנד דובאי" ופארקי מים כמו "וויילד וואדי" ו"אטלנטיס אקווה ונטור" שיעזרו לצנן אתכם במזג האוויר המדברי של דובאי. בסיור בדובאי תוכלו לפגוש את "בורג' חליפה" – הבניין הגבוה בעולם, "מזרקות המים של פאלם" הנמצאות על אי מלאכותי לחופה של דובאי ומוארות בצבעים שונים ומגוונים, והמסגרת של דובאי – מסגרת בגובה 150 מטר המכילה גלריות של ההיסטוריה של דובאי ואת האופציה לעלות למעלה לתצפית מרהיבה על האזור.

אטרקציות רבות נוספות כמו אלה ואחרות מחכות בדובאי רק בשבילכם.

 

צילום עיר מהגובה

אטרקציות מרכזיות בברלין

בברלין יש מספר עצום של אטרקציות שונות, ממקומות בעלי חשיבות היסטורית ומבנים ארכיטקטוניים ייחודיים ועד למרכזים מסחריים חדישים וגנים