נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דובאי – 4 מקומות שחייבים לראות

במובנים רבים, דובאי נחשבת ממש לגן עדן עלי אדמות.

זהו אחד המקומות היוקרתיים ביותר בעולם, שאירוח בו יוכל לגרום לכם להרגיש כמו בני מלוכה.

עד ממש לא מזמן, ישראלים לא הורשו להיכנס לשערי האמירות העשירה, ויכולנו רק לחלום על ההזדמנות לבקר שם.

לאחר חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות, שעריה של דובאי נפתחו גם בפני התייר הישראלי – וזו ההזדמנות שלכם לחוות חוויה שעוד לא הכרתם בחו"ל!

 

תצפית מבורג' חליפה – המגדל הגבוה ביותר בעולם

אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בדובאי, זוהי עלייה לראש מגדל בורג' ח'ליפה, שזכה בתואר המגדל הגבוה ביותר בעולם (מתנשא לגובה של 828 מטרים!).

מהתצפית תוכלו להשקיף על כל העיר דובאי, על מגדליה העצומים והעושר המפואר שלה, ולהיווכח במחזה סוריאליסטי במיוחד – כל מה שמקיף את העיר הוא מדבר. נראה שרק בתצפית תוכלו באמת להבין זאת, שכן קל לשכוח שהעיר המטורפת הזו היא בעצם בועה של חדשנות שמוקפת מדבר שומם.

על מנת לקרוא עוד על החוויה, ועל מקומות מטורפים נוספים שתוכלו למצוא בדובאי, תוכלו להיכנס לאתר דובאי למטייל, ולתכנן לעצמכם את הטיול המושלם לדובאי.

 

דובאי סקי

מזג האוויר הממוצע בדובאי הוא בערך כמו מזג האוויר בישראל באוגוסט, ואולי אפילו יותר גרוע. אבל בדובאי, כמו בדובאי, מזג האוויר השרבי לא יעצור אף אחד מלערוך סקי שלג.

בדובאי יש מתחם סגור ומקורה, שפתוח במהלך כל השנה, שמציע אפשרות מטורפת לכל חובבי הסקי והשלג – לגלוש גם כאשר בחוץ הטמפרטורה רותחת. במתחם יש חמישה מסלולי גלישה בדרגות קושי שונות, כך שגם מתחילים וגם מתקדמים יוכלו למצוא את מקומם בקלות. נוסף על כך, במתחם תוכלו למצוא פינגווינים אמיתיים, שהובאו לדובאי במיוחד מארצות קרות יותר.

 

קניון דובאי

קניון דובאי הוא לא סתם עוד קניון, כמו שאנחנו מכירים מהארץ. מדובר בקניון השני בגודלו בעולם – תוכלו למצוא בו מעל 1,300 חנויות מכל סוג שתוכלו להעלות על הדעת, החל ממותגי בגדים של המעצבים הנחשבים ביותר בעולם, דרך מותגים מוכרים וזולים יותר, ועד מתחם אוכל מפואר ועצום.

מעבר לחנויות עצמן, בקניון תמצאו גם מצפה תת ימי ופארק של מציאות מדומה. מומלץ להקדיש לקניון זמן נפרד מהטיול שלכם, שכן ניתן בקלות להעביר בו גם יום שלם מבלי להרגיש זאת.

 

מזרקת דובאי

אחת האטרקציות המרשימות ביותר בדובאי היא המזרקה הענקית והייחודית, שתוכלו למצוא רק במקומות ספורים ברחבי העולם. האטרקציה המרכזית במזרקה היא המופע האור קולי שלה – זרמי המים "רוקדים" לצלילי שירים מערביים מוכרים ושירים ערביים מסורתיים, וכל זאת תוך ליווי של אלפי פנסים שמחליפים צבעים בכל רגע.

את המופע של המזרקה מומלץ לראות בשעות הערב, כאשר ניתן לראות את הצבעים והצורות של זרמי המים בצורה הטובה ביותר.

 

המגדל הגבוה בעולם

אטרקציות מרכזיות בברלין

בברלין יש מספר עצום של אטרקציות שונות, ממקומות בעלי חשיבות היסטורית ומבנים ארכיטקטוניים ייחודיים ועד למרכזים מסחריים חדישים וגנים