נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דרך המשי: סקירה היסטורית שכדאי להכיר

שביל הדרקון, דרך המשי, התהליך הקסום שאתם עומדים לעבור בטיול מאורגן זה. סקירה היסטורית שכדאי להכיר לגבי דרך המשי, לפניכם מידע על כמה מהנופים המדהימים בעולם, דרכי המסחר העתיקות ועוד. בואו להכיר את מסלול הטיולים היפה בעולם.

אתם מוזמנים להכיר מסלול טיולים מופלא, הכולל הרים שמימיים ונופים מגוונים ביותר. דרך המשי מכיל שלל אוצרות תרבות, שמייצגים אלפים של שנים ומשמעויות היסטוריות עמוקות מאוד. אוצרות התרבות החשובים ביותר בעולם נמצאים כאן בדרך המשי, מערב סין. בדרך המשי אוצרות תרבות אלו נפגשים, בעוד שאנו רואים השפעות ברורות של מזרח ומערב.

 

במה ניתן להיתקל בדרך המשי, מערב סין?

חובבי הארכיאולוגיה והארכיטקטורה יכולים להפיק כאן הנאה אדירה, אך לא רק הם. כל אדם אשר יעמוד אל מול הנופים הקסומים בדרך המשי והגיוון התרבותי, פשוט יחסיר פעימה. אין ספק כי מדובר באחד הטיולים המאורגנים המומלצים ביותר.

באמצעות חברת טיולים מומלצת, תוכלו לחוות טיול הכולל שינוי של נופים, הכרה של תרבויות שונות ועוד. טיול לדרך המשי בדרך כלל חייב לכלול מורה דרך מנוסה. היות ומדובר בנוף טיולים מאוד מגוון ובעל משמעויות עמוקות המצריכות הסברים, אין ספק כי ההסתייעות במדריך טיולים היא הכרחית.

 

 

טיולים עצמאיים אל מול טיולי מאורגנים בסין

בעוד שבהחלט ניתן לטייל עצמאית באיים ביוון ובמדינות באירופה, טיול בדרך המשי יצריך ליווי מקצועי. בדרך המשי תמצאו עשרות קבוצות אתניות שונות, נוודים אשר רועים את העדרים שלהם, ריקודים ומסחר, חגיגות ושווקים יפהפיים ואותנטיים.

אין ספק כי מדובר באחד הטיולים המומלצים ביותר (עבור כל הגילאים). השווקים בדרך המשי עמוסים בסחורות מאוד ייחודיות, בהחלט לא סחורות שתוכלו למצוא ברשתות הקמעונאות בארץ. תוכלו למצוא כאן כלי נגינה עתיקים, תבלינים ייחודיים של מערב סין, ביגוד אותנטי ועכשווי, בדים על פי מטרים ועוד.

 

השווקים בדרך המשי והגיוון הבלתי נתפס

למעשה, תוכלו למצוא כאן הכול, כולל חומרי איטום גגות ואיתור נזילות. היות ומדובר בשווקים המכילים סחורות גדושות ורבות, תיתקלו כאן בהמון אנשי מקצוע ומסחר, המוכרים את מרכולתם. החל מאוטמי גגות ועד נשים התופרות בדים שונים באמצעות מכשור עתיק, בשווקים תיתקלו בהכול.

אנשים אשר טיילו בכל העולם מצאו עצמם מאוד מופתעים מהגיוון הרחב שניתן למצוא בדרך המשי. שביל הדרקון, דרך המשי, הוא אחד ממסלולי הטיולים המומלצים במערב סין, בו תוכלו להיחשף אל תרבויות מאוד מגוונות. כשאתם מגיעים אל השווקים השונים, חשוב לזכור כי המיקוח הוא הדרך להתנהל! כשאתם רוכשים סחורות, בעלי הדוכנים השונים מצפים שתתמקחו, כך שהמחירים הראשוניים תמיד יהיו יקרים יותר. יחד עם שביל הדרקון תטיילו בדרך המשי ולא תפספסו דבר. במסלולי טיולים מורכבים מסוגים אלו, חשוב לצאת עם הליווי הנכון. אתם מוזמנים לעלות על שביל הדרקון.

עוד פרטים: https://he.ollami.com.