נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל האטרקציות השוות באילת – מעודכן לשנת 2020

אין כמו אטרקציות שוות במהלך הנופש, במיוחד אם הנופש הזה מתקיים בעיר המיתולוגית, אילת.

אילת היא עיר אליה מגיעים מכלל קצוות תבל, זאת בזכות התיירות המרהיבה בה וגם בזכות הקרבה הרבה לסיני.

מתכננים נופש באילת בקרוב? הנה כמה אטרקציות שיכולות לעניין אתכם.

טיול לדרום הארץ חייב לכלול גם את אילת, עיר הנופש הדרומית ביותר של ישראל. בנקודה הכי דרומית של ישראל נמצא את אילת, העיר שמאז ומתמיד הציעה לנופשים בה את כל סוגי האטרקציות. בימינו ניתן למצוא בעיר את אותם פאבים וברים, מסעדות וקניון ידוע ללא מע"מ. מעבר לכך, כמובן שאנשים מגיעים לאילת בשביל החופים, אז אנחנו נתחיל איתם. הנה מה שצריך לדעת:

 

כל מה שצריך לדעת על אטרקציות באילת ב-2020

צלילה בחופי אילת היא כנראה אחת החוויות הכי עוצמתיות שאתם תוכלו לחוות. רגע לפני שאתם מגיעים לצלול באילת, אנחנו ממליצים לכם לרכוש ציוד כמו רמקולים. לאחר שתצאו מהצלילה בים של אילת, אתם תוכלו להנות ממוסיקה המתנגנת מרמקולים איכותיים.

אצל חברת מאסטר סייל תוכלו לרכוש ולשכור ציוד לטיולי שטח מסוגים שונים, כולל ציוד לטיול באילת. כדאי לדעת, ניתן אפילו לשכור ולרכוש מזגן נייד שניתן לקחת אתכם לטיולים בשטח. יחד עם זאת ומעבר לציוד, כדאי גם לדבר על האטרקציה עצמה של הצלילה.

 

צלילה באילת – סקובה או צלילת בלון?

הצלילה בחופי אילת היא קסומה במיוחד, ואתם ממש לא חייבים ניסיון קודם כדי לצלול באילת. צלילת סקובה היא אפשרית עבור רוב המטיילים והמטיילות. יחד עם זאת, צלילת בלון כבר תחייב אתכם לעבור את הקורסים הרלוונטיים.

מעבר לצלילה, יש באילת אטרקציות נוספות. למשל, בהרי אילת אתם יכולים לחוות סנפלינג, שזו כבר אטרקציה בקטגוריית האקסטרים. האמת? אין כמו קצת EXTRME עבור הזרמת הדם בעורקים. אם אתם רוצים להרגיש את האוויר בהרים הגבוהים של אילת, סנפלינג באילת זו ההמלצה הגורפת עבורכם. כדאי לדעת, מחקרים כבר הוכיחו שתחושת הפחד יכולה מאוד לקרב בין זוגות. סתם טיפ קטן מאיתנו שכדאי לזכור.

 

אטרקציות באילת ב-2020 שחובה להכיר

עוד אטרקציות באילת? אנחנו ממליצים לכם על טיולים באזורים של גבול סיני. תוכלו למצוא למשל את "האגם הנעלם" שממש נושק לגבולותיה של העיר אילת. באגם הנעלם אמנם אסור להתרחץ, אבל אין ספק שמדובר בחתיכת חוויה ייחודית ביותר. באמצע המדבר לפתע אתם תיתקלו באגם שעומד שם כבדרך פלא במשך כל השנה. שווה ביקור שם.

וטיפ אחרון מאיתנו, שווה גם לחוות טיול רייזרים, טיול ג'יפים או טיול טרקטורונים בהרים של אילת. למי שלא מכיר, רייזרים הם מעין טרקטורונים של שטח, אבל הרבה יותר עוצמתיים והרבה יותר ממוגנים מאשר הטרקטורון. חוויה מומלצת ביותר עבור משפחות, זוגות ואירועי קבוצות.

 

מלונות

בילוי משפחתי בעמק חפר

אתם מוצאים את עצמכם מידי פעם רוצים לצאת לבלות עם האנשים היקרים לכם? הילדים רוצים לחגוג אתכם משהו ואתם