נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המלונות הטובים בדובאי

עכשיו כשמותר לנו הישראלים להגיע לשם, הגיע הזמן לחקור את העיר הגדולה של איחוד האמירויות.

וביעד מטורף כמו דובאי, צמצום רשימת המלונות הטובים ביותר אינו דבר פשוט.

זו עיר שהיא הכל חוץ משעממת – החל מסוויטה תת-מימית באטלנטיס, וולדורף אסטוריה, ועד חופשה חלומית בבורג' אל ערב ג'ומיירה, הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר ללון בהם בחופשה הבאה שלכם בדובאי.

 

וולדורף אסטוריה – פאלם ג'ומיירה

מלון וולדורף אסטוריה ממוקם על האי פאלם ג'ומיירה, ומתגאה באחד החופים הפרטיים הטובים ביותר של דובאי, ובחדרי אירוח וסוויטות אלגנטיות הפונות לים. נווה מדבר שליו זה מהווה את הבריחה המושלמת לחוף הים, וכולל את ספא ​​וולדורף אסטוריה המעולה עם 12 חדרי טיפולים, שתי סוויטות זוגיות פרטיות ומגוון של 50 שירותים מיוחדים שנועדו להקנות תחושת איזון ורווחה.

תוכלו להתפנק באחת משש המסעדות והטרקלינים של המלון, הכוללים מטבח איטלקי עכשווי, טעמים וייטנאמיים או קוקטיילים ייחודיים. מתקנים אחרים כולל מרכז ספורט ימי המציע סיורי יום בסירה, שנורקלים, קיאקים ושתי בריכות עם טמפרטורה משתנה.

 

קונרד דובאי

מלון קונרד דובאי ממוקם ברובע השופינג והכלכלה, רק כמה דקות מקניון דובאי בעל השם העולמי הממוקם בבניין בורג' ח'ליפה. המלון כולל נוף פנורמי של העיר, חמש מסעדות שונות, בריכה חיצונית, ספא, מכון כושר וביתן יוגה.

הוא מהווה אפשרות אטרקטיבית עבור מטיילים עסקיים ומשפחות, תוכלו ליהנות מסיבוב גולף במועדוני הגולף שונים, או לבלות את היום באטרקציות סמוכות הכוללות את סקי דובאי, פארק המים Wild Wadi, מרינת דובאי או פשוט ליהנות באחד החופים היפיפיים.

 

בורג' אל ערב ג'ומיירה

בורג' אל ערב ג'ומיירה, שגובהו 320 מטר, הוא לא רק אחד המלונות הטובים ביותר בדובאי, הוא אחד המלונות המפוארים ביותר בעולם. הוא נחשב גם ל"מלון שבעת הכוכבים היחיד בעולם", והארכיטקטורה האייקונית בצורת מפרש והמחיר של 20,000 דולר ללילה בסוויטת המלכותית בת שתי הקומות, הופכים את בורג' אל ערב ג'ומיירה ליעד חובה לחובבי הפאר.

 

מנדרין אוריינטל

מלון מנדרין אוריינטל ג'ומיירה שוכן באחת השכונות היוקרתיות ביותר של דובאי המשקיפות על המפרץ הערבי. המלון כולל חדרים וסוויטות מרווחים, לצד אווירה ומראה ים תיכוניים. עם שש מסעדות וטרקלינים, ספא ומועדון לילדים, בקלות הפך האוריינטל לאחד המלונות החדשים והמרתקים ביותר של דובאי.

 

Atlantis The Palm

Atlantis The Palm האייקוני הוא מלון מלכותי הממוקם על אי שנוצר ממעשה ידי אדם. עם מגוון אפשרויות למשפחות, זוגות ונוסעים עסקיים, זהו אחד המקומות המפורסמים של העיר, עם אטרקציות חובה הכוללות צלילה, שחייה עם כרישים, פארקי מים ואפילו את ההזדמנות לישון עם הדגים בסוויטה התת-ימיית הידועה של המלון. האורחים באטלנטיס ייהנו מנופים מרהיבים של המים התכולים של הים הערבי, חופים חוליים וקו הרקיע עוצר הנשימה של העיר.

כמובן שיש עוד המון מלונות בדובאי לבחירתכם.

 

חדר