נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה בדרך כלל מקבלים בחבילת טיסה?

חולמים על חופשה בחו"ל ומתלבטים האם משתלם לבחור בחבילת טיסה? התשובה שלנו – Hell Yeah! חבילת טיסה היא הדרך החסכונית והנוחה ביותר ליהנות מחופשה חלומית, בלי מאמץ ועם ראש שקט שאתם נמצאים בידיים בטוחות. סקרנים לשמוע עוד? ריכזנו לפניכם את כל מה שכדאי לדעת לפני שאורזים מזוודה.

 

חבילת טיסה לחו"ל – האם זה משתלם?

שאלת השאלות והתשובה היא כן (מיד נפרט למה). אבל כשזה נאמר, חשוב להבין שחברות שונות מציעות חבילות טיסה שונות ובאופן טבעי, חלקן משתלמות יותר או פחות לעומת אחרות. למשל, אם נסתכל על חבילות טיסה של איזיגו הרי שהן כוללות שילוב מנצח של טיסות סדירות, כבודה במשקל נוח ושירות לקוחות מעולה. במקרה כזה, אין מה להפסיד ואפילו להפך – הרווח כולו שלכם.

חבילות טיסה של איזיגו

אז… מה כוללת חבילת טיסה?

כאמור, לחברות שונות חבילות שונות וגם אם מדובר באותה חברה, כדאי לקרוא היטב את האותיות הקטנות ולהבין מה בדיוק כוללת כל חבילה, על מנת שתוכלו לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורכם ועבור סגנון החופשה המועדף עליכם. בין הפרמטרים החשובים ביותר –

 

כרטיס טיסה

זה ברור שחבילת טיסה כוללת כרטיס טיסה, אבל מכיוון שהכל מובנה מראש, כדאי לבחון איזה כרטיס ובעיקר, האם מדובר בכרטיס שווה מבחינת שעות הטיסה (כזה שיאפשר לכם לנצל ימים במלואם).

 

כבודה

על פי רוב, חבילות טיסה כוללות כבודה במשקל נוח. זה תלוי כמובן גם בחברת התעופה אבל על פי רוב מדובר על 15-23 ק"ג לאדם, מה שבהחלט ישאיר לכם מקום לארוז את הפריטים האהובים עליכם לצד מקום ספייר לשופינג.

העברות

נוסף שעות טיסה נוחות, בידקו היכן אתם נוחתים והאם לא בוצע ניסיון להוזיל את חבילת הטיסה על ידי בחירת שדה תעופה מרוחק ממרכז העיר והמלון. כך או כך, תשמחו לשמוע כי חבילות טיסה רבות כוללות גם העברות, מה שחוסך זמן, כסף והתעסקות.

 

לינה

אז כרטיס טיסה – יש, כבודה – יש ועל פי רוב גם העברות משדה התעופה למלון. מה חסר? מלון כמובן. חבילת טיסה כוללת מלון ברמה גבוהה (לרוב תוכלו לבחור מבין כמה אופציות בהתאם להעדפה והתקציב שלכם) ולעתים קרובות גם חבילת אירוח הכוללת ארוחות.

 

שירות

נוסף לכל הפרטים הטכניים – טיסה, לינה, העברות וכבודה, חשוב להבין שרכישת חבילת טיסה משמעותה בראש ובראשונה להיות בראש שקט, שזה אומר ליהנות מכל הנ"ל במחירים משתלמים יותר לעומת האופציה של להזמין כל דבר בנפרד, לצד שירות לקוחות שידאג לכם בכל בעייה שתופיע חלילה. לסיכומו של דבר, אם אתם רוצים לטוס לחו"ל ורוצים שמישהו יעשה עבורכם את העבודה הקשה וידאג לכל המסביב, בעוד שלכם ישאר רק לארוז מזוודה ולהחליט אם לשבת במעבר או ליד החלון, רכישת חבילת טיסה היא הפתרון המושלם.

חבילות טיסה של איזיגו

קמבודיה – מדריך למתחילים

חובבי משחקי המחשב המושבעים לא פיספסו את הסרט "טומב ריידר", המספר על עלילותיה של ארכיאולוגית מוכשרת (אנג'לינה ג'ולי), שיוצאת