נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול בנות – כך תתכננו נופש מושלם ליום האישה

נשים הן עם פורץ דרך, את זה ההיסטוריה אומרת. בעבר הרחוק מאוד, נשים לא היו שוות זכויות כמו גברים ובכלל באותם ימים, העולם התנהל רק על ידי גברים. לאט לאט עם הזמן, נשים הוכיחו את עצמן בכל תחום אפשרי, בפוליטיקה, בכלכלה, באומנויות, במערכת המשפט ובעוד תחומים שהיו בהם רוב של גברים. 

הדוגמא הטובה ביותר לאישה פורצת דרך שחוותה על בשרה את השינוי מעולם ישן שנשים צריכות להוכיח את עצמן עד לעולם חדש ומודרני היא רות ביידר השופטת המפורסמת. נשים כבר לא צריכות להוכיח את עצמן, אך בהחלט צריכות לחגוג את עצם היותן נשים

 

עמודי היסוד של הבניין הן מבחינה משפחתית והן מבחינה עסקית

נשים מעולות בביצוע משימות רבות בו ברגע. אישה יכולה לדבר בטלפון עם לקוח ולנסות למכור לו מוצר כלשהו שתוך כדי היא חובשת לילדה פצע מדמם ותוך כדי מעדכנת נתונים בטבלת אקסל.

נשים הן בעלות עוצמות אדירות שהרבה מאוד גברים יעידו על כך, מבחינתן אין תקרת זכוכית והן לא מאמינות שהשמיים הם הגבול, הן פשוט מאמינות שאין דבר שעומד בפני הרצון. על כן, אי שם בתחילת שנת 1900 הוחלט על יום האישה הבינלאומי לציון שילוב הנשים בכל ענפי הכלכלה והחברה בעולם. מאז מה שנותר לנשים לעשות ביום חגיגי זה הוא לחגוג את עצם היותן נשים.

נופשונים בחול

רעיונות ליום האישה בארצנו האהובה

  • אין כמו חגיגות בחודש מרץ הנעים והמתאים ביותר לטיולים בסביבת הכנרת האהובה שלנו. בחודש זה, כל האזור נעים פורח ומלבלב ושווה מאוד לצאת לטיולים וליהנות מקולינריה משובחת מבין מגוון המסעדות באזור ובבתי המלון ונהדרים שקיימים באזור. נופש יום האישה בארץ יכול להיות אחד החוויות הנהדרות ביותר אם עושים תכנון מראש מחברה שמבינה ומכירה את האזור
  • בגלל שחודש מרץ הוא חודש נוח מבחינת מזג אוויר, אפשר גם לשקול סיור וטיול ברחבי ירושלים וליהנות מאוכל טוב, נופים מרהיבים ואתרי תיירות שלא בכל יום מגיעים אליהם כמו שוק מחנה יהודה, הכותל, עיר דוד ועוד.

נופשונים בחול

רעיונות ליום האישה במרחק טיסה

  • אחד המקומות היותר מבוקשים לטיבה כיום היא לא אחרת מדובאי היפה, בעיקר לאבו דאבי ששם ניתן לטייל בין גורדי השחקים האימתניים והמרשימים, במדבר אין סופי ושווקים עם ריחות וטעמים שלא חווים בכל מקום
  • כמובן שקיים מגוון אדיר של הצעות למען נופשונים בחו"ל ביום האישה כדוגמא – שייט לאורך מורדות הסיין בפריז היפה המעוטרות אורות, תרבות, מסעדות ונופים עוצרי נשימה ועוד, יעד שמתאים בהחלט ליום האישה.

 

לסיכום

כל מקום שאליו תחליטו לנסוע אליו או לטוס אליו, יהיה חוויה חד פעמית ויוצאת דופן, כי נשים כמו כל הנשים, כל הזמן, יודעות תמיד לפיק את הטוב מכל דבר!

נופשונים בחול

קמבודיה – מדריך למתחילים

חובבי משחקי המחשב המושבעים לא פיספסו את הסרט "טומב ריידר", המספר על עלילותיה של ארכיאולוגית מוכשרת (אנג'לינה ג'ולי), שיוצאת