נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי לכם לצלול באילת?

מוזר, אך נראה שהמילה "למה" התגנבה לה לכותרת.

כדאי לכם לצלול באילת.

פשוט כך! אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל ששוכנת על הים האדום, המיוחד.

הים באילת בעל טמפרטורה קבועה כל השנה עם סטיית תקן של 2 מעלות למעלה ולמטה מ- 25, תלוי בעונה כמובן.

יש כל כך הרבה סיבות למה לצלול דווקא באילת, ממש המילים נכתבות מעצמן.

עיניים למסך ותודו לנו אחר כך.

 

אוצרות טרופים

קרקעית הים האדום מארחת על גביה שלל אוצרות שונים ומשונים לחקור. נקודות שונות לאורך הים, ישנן ספינות טרופות וביניהן "היתוש" הידועה, שלמעשה הוטבעה בכוונה כדי לייצר אתר צלילה והסטי"ל.

 

סביבה טרופית

חיי הבר של הים האדום הם מגוונים וייחודיים אליו בלבד. מדג הליצן לדג הטווס, הזהרונים המסוכנים ומגוון רחב של מורינות, שנראות פיסת בד מרחפת במים הן בהחלט מראה ייחודי לעין הבלתי – מזויינת. צלילה באילת חושפת את הצוללים לסביבת האלמוגים והשוניות, שהן למעשה מערכות אקולוגיות קטנות שניתן ללמוד מהן המון. אופן ההיווצרות של האלמוגים, הצדפים שנשטפים לים, אוכלוסיות הדגים שגדלה וקטנה בגלל דיג, טורפים או זיהום הם כולם שיעורים לחיים שאפשר לראות ולהרגיש.

 

העיר מסביב לחוף

ים, צלילות ועיר. תחשבו על זה. כמה כיף זה שבין הצלילות, כשבא לכם להתרענן, ללכת להסתובב או לקנות כמה דברים, הכל קרוב והכל זמין! מאוכל טעים, שיפודיות מפורסמות ובארים בטיילת ועד למסע קניות ללא מע"מ, אילת מציעה מעטפת נוחה וכיפית לצוללים שנמצאים בין ההפסקות.

 

אנרגיה צעירה ורעננה, גם למבוגרים

למי מכם שלא יודע, אילת מארחת בה שלוחה של אוניברסיטת בן גוריון לסטודנטים במכינות. מיקומה של שלוחה זו מכניס לעיר אורח חיים צעיר ומרענן שמגדיל את אוכלוסייה זו בעיר. גם אם הגעתם לבד לעיר בעקבות הרפתקה תת ימית, תוכלו תמיד למצוא חברה צעירה שתתאים להלך הרוח שלכם. מצד שני וביחד עם זאת, גם למבוגרים חובבי הצלילה תמיד יש מה לעשות בעיר.

 

במועדון או עצמאי

צאו לים, חקרו וצללו ביחד עם הדולפינים והמורינות. מונחת בפניכם האופציה גם להגיע עם ציוד הצלילה שלכם. במידה ואתם רוצים לצלול דרך החוף של אחד מהמועדונים, כנראה תצטרכו לשלם אבל תוכלו גם תמיד לצלול באופן עצמאי ולצאת מאחד החופים לקמפינג עצמאי.

 

זכרו תמיד

לא צוללים לבד! אף פעם! תמיד צאו עם שותף. יש אפליקציות למציאת שותפים לצלילה, מודעות דרושים במועדונים השונים ועשרות ברים שבהם ניתן להכיר צוללים. שזה גם חלק מהחוויה. אילת היא מוקד עלייה לרגל בקנה מידה עולמי לצלילה ולחוויה. אין מה להוסיף חוץ מברכת הדרך כי הנסיעה ארוכה, שמרו על עצמכם כי חשוב להקפיד על בטיחות בצלילה ופשוט תיהנו! הים נעים, האוכל טעים, יש אווירה טובה. האלמוגים מחכים.

 

מדריכי צלילה

בילוי משפחתי בעמק חפר

אתם מוצאים את עצמכם מידי פעם רוצים לצאת לבלות עם האנשים היקרים לכם? הילדים רוצים לחגוג אתכם משהו ואתם