נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוציא ויזה להודו?

על מנת להיכנס להודו עליכם להוציא ויזה, גם כאשר מדובר בביקור של מספר ימים. כיצד מוציאים ויזה ומה חשוב לדעת בנושא? להלן הפרטים.

 

הוצאת ויזה להודו – באופן קל ופשוט

הוצאת ויזה להודו היא קלה יותר מאי פעם, וזאת בשל כניסה של חברות מקצועיות אשר מאפשרות לכם לקצר את ההליכים אל מול רשויות ההגירה במדינה ולהימנע ממילוי טפסים ובכך למנוע בזבוז של זמן ומאמץ הכרוך בהוצאת ויזה. חברת visa-india הינה חברה מומלצת ומובילה בתחום ויזות להודו אשר תאפשר לכם לקבל ויזה למדינה בהתאם לאופי המסע – בין אם מדובר בנסיעת עסקים או בביקור תיירותי, כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. היתרון הגדול ביצירת קשר עם החברה נעוץ בעובדה כי תוך פרק זמן של 5 ימים בלבד תוכלו לקבל את האישור לוויזה, ולכן גם אם תרצו לסגור נסיעה מעכשיו לעכשיו ובאופן ספונטני לחלוטין, תוכלו לעשות זאת. נציגי השירות של החברה ישמחו לעמוד לרשותכם לכל אורך התהליך הן באמצעות מענה טלפוני או באמצעות האתר, אולם רגע לפני שאתם מוציאים את הוויזה חשוב להכיר את התנאים הכרוכים בכל סוג של ויזה להודו, כפי שנפרט בהמשך המדריך.

 

 

ויזה להודו – כל מה שרציתם לדעת אך חששתם לשאול

מאז ומעולם הודו נחשבת לאחת המדינות האהובות ביותר על מטיילים ישראלים, וזאת בשל העובדה כי ישנן טיסות ישירות למדינה כמו שפע של אתרים חדשים אשר נפתחו לקהל הרחב ואשר הופכות את הודו ליעד בלתי נשכח. עם זאת, ישנו הבדל בין כניסה למטרות תיירותיות לבין מטרות עסקיות, ולכן חשוב להכיר את ההבדלים בין הויזות, רגע לפני הוצאה באמצעות חברתvisa-india :

  • ויזת תיירים – הרשויות בהודו עדכנו את התנאים להוצאת ויזה, וכיום ניתן להוציא ויזה אלקטרונית במסגרת של שלושה מסלולים: ויזה אשר תקפה לכניסה של עד 30 יום, ויזה להודו לשנה וויזה להודו לחמש שנים. לכל אחת מהויזות ישנן הגבלות אותן חשוב להכיר, וזאת בשל העובדה כי ויזה אשר תקפה ל 30 יום מאפשרת 2 כניסות להודו במסגרת החודש, ויזה להודו לשנה מאפשרת להיכנס להודו באופן בלתי מוגבל כל עוד הוויזה בתוקף ואילו ויזה לחמש שנים מאפשרת כניסות בלתי מוגבלות כל עוד הוויזה בתוקף. אולם, חשוב להכיר כי קבלת ויזה לשנה או חמש שנים כרוכה ביציאה מהמדינה לאחר כ 90 יום, ולא יום אחד נוסף. במידה ולא תצאו מהודו לאחר פרק הזמן הנקוב, מדובר במצב מורכב אל מול רשויות המדינה אשר עשויות להטיל קנסות.
  • ויזה לעסקים – ויזה לעסקים הינה ויזה אשר ניתנת לשנה אחת בלבד, והיא מאפשרת כניסה להודו באופן בלתי מוגבל, כל עוד היא בתוקף. בשונה מוויזת תיירות, השהות בהודו מוגבלת לעד 180 יום בלבד.
היתר תושבות בפורטוגל

ניתן לקבל היתר תושבות בפורטוגל בכמה אופנים, הראשון הוא להוציא דרכון פורטוגזי הודות לשורשים באזור והשני הוא השקעה בפורטוגל,