נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ויזה לאתיופיה – אילו מסמכים אתם צריכים להביא איתכם?

אתם מתכננים שהייה באתיופיה? חשוב שתבחנו מראש האם ואיזו ויזה אתם נדרשים להציג. אז מתי נדרשת ויזה לחו"ל? מהן סוגי הויזות הקיימות לאתיופיה? האם ניתן להנפיק ויזה אלקטרונית לאתיופיה? ואילו מסמכים אתם צריכים להביא איתכם לשם הנפקת הויזה? באנו לעשות לכם סדר.

 

מתי נדרשת ויזה לחו"ל?

ויזה היא למעשה אשרת כניסה. אשרה זו היא מסמך מדיני המתיר כניסה ממדינה אחת לאחרת לאדם שאינו תושב של מדינת היעד. הויזה מופיעה כחתימה על דרכון, כאשר ניתן כיום להנפיק ויזות באופן אלקטרוני.

מדינות מסוימות מנפיקות ויזה בעת ההגעה ליעד, בעוד ישנן מדינות מחמירות יותר, אליהן יש להגיע עם ויזה מונפקת מראש. לצד ויזות המונפקות למטרות תיירות ושהייה, ישנן ויזות כאשרת לימודים ואשרת עבודה המתירות לימודים ועבודה בתחום מדינת היעד.

 

אילו סוגי ויזה קיימות לאתיופיה?

שהיית אזרחים ישראליים באתיופיה לרבות ילדים מגיל לידה מחייבת הנפקת ויזה. ניתן להנפיק ויזה למטרת תיירות עד שלושה חודשים, כאשר המחירים משתנים בין ויזה ל-30 יום לעומת ויזה ל-90 יום. כמו כן, ניתן להנפיק ויזה למטרת עסקים (כנס, השקעה, עיתונות ועוד) לחודש עד שנה שעלותה גבוהה יותר.

במידה ואתם מעוניינים לשהות באתיופיה למטרת התנדבות כגון התנדבות בבית יתומים או בבית חולים, יש צורך באשרת מתנדב. יש להבחין בין אשרת תייר לאשרת מתנדב, כאשר להבחנה בין שני המסמכים עשויות להיות השלכות משפטיות. מתנדב שיימצא ללא אשרת מתנדב, גם אם בידו ויזה למטרת תיירות, עשוי להיות חשוף לעונש חמור כמעצר.

 

האם ניתן להפיק ויזה אלקטרונית לאתיופיה?

ויזה אלקטרונית היא חידוש חיובי בסבך הבירוקרטי שלפני הטיסה לחו"ל. היכולת להנפיק ויזה אלקטרונית רווחת היום עבור יעדים שונים. ויזה זו היא למעשה מסמך הנשלח למייל ומחליפה את חתימת הדרכון.

בתוך כך, גם לאתיופיה ניתן להנפיק ויזה אלקטרונית. בדומה לויזה רגילה, ניתן להנפיק ויזה לאתיופיה ל-30 יום, ל-90 יום וכשמדובר במטרות עסקים אף לשנה. עם זאת, יש לציין כי לא ניתן להנפיק ויזה לאתיופיה עבור כניסה יבשתית אליה.

 

אילו מסמכים צריכים להביא להנפקת ויזה לאתיופיה?

בין אם מדובר בויזה רגילה ובין אם אלקטרונית נדרש דרכון בתוקף למשך 6 חודשים לפחות בו ישנם מינימום שני דפים ריקים. כמו כן נדרשות תמונות פספורט. מנפיקי הויזה באופן אלקטרוני נדרשים להצטייד אף בכתובת מייל ובפרטי אשראי להזנה. עבור ויזה עסקית יש לצרף מכתב מהמעסיק בארץ ומכתב הזמנה מהגוף המארח באתיופיה.

 

לסיכום

ויזה לאתיופיה היא תנאי הכרחי לכניסה למדינה. ניתן להנפיק ויזה לאתיופיה לפרקי זמן שונים ולמטרות שונות. כאשר לא מדובר בכניסה יבשתית, ניתן להנפיק אף ויזה אלקטרונית. המסמכים המרכזיים הנדרשים לשם ההנפקה הם דרכון הנמצא בתוקף למשך 6 חודשים ובו לפחות שני דפים ריקים וכן תמונת פספורט.

אֶתִיוֹפִּיָה

היתר תושבות בפורטוגל

ניתן לקבל היתר תושבות בפורטוגל בכמה אופנים, הראשון הוא להוציא דרכון פורטוגזי הודות לשורשים באזור והשני הוא השקעה בפורטוגל,

איך להוציא ויזה להודו?

על מנת להיכנס להודו עליכם להוציא ויזה, גם כאשר מדובר בביקור של מספר ימים. כיצד מוציאים ויזה ומה חשוב