נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חשיבותו של עורך דין בקבלת אזרחות בפולין: הגנה על הזכויות והאינטרסים שלך

פולין, אשר הצטרפה למדינות האיחוד האירופאי במהלך שנת 2004, הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולארי מבוקש בקרב ישראלים רבים, המעוניינים לקבל אזרחות פולנית וליהנות מהיתרונות הרבים של דרכון פולני – אירופאי. מהם תנאי הזכאות לקבלת אזרחות בפולין? כיצד עושים זאת? ואיך עו"ד מומחה יוכל לסייע לנו בתהליך?

 

כל היתרונות של אזרחות פולנית – אירופאית

חל משנת 2004, השנה בה פולין הצטרפה למדינות האיחוד האירופאי, נפתחה הדלת בפני ישראלים רבים לקבל אזרחות פולנית וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לדרכון פולני – אירופאי. בין היתרונות הבולטים הקיימים למחזיקים בדרכון פולני – אירופאי ניתן למנות את: האפשרות לגור בכל אחת ממדינות אירופה, מגוון אפשרויות תעסוקה, זכויות והטבות סוציאליות, כלכליות ועוד.

אזרחות פולנית

מי זכאי לקבל אזרחות פולנית?

על פי החוק הפולני, הזכאות לקבלת אזרחות פולנית כרוכה בעמידה בקריטריונים הבאים:

 

צאצא לאזרח פולני

צאצא להורה או סב אזרח פולין (שנולד בפולין או בשטחים שסופחו לפולין במהלך שתי מלחמות העולם).

 

תאריכי לידה

במידה ונולדתם לפני שנת 1951, הזכאות תינתן רק לצאצא לאב אזרח פולין. במידה ונולדתם לאחר שנת 1952, הזכאות תינתן רק לצאצא לאם אזרחית פולין.

 

עמידה בחוק האזרחות

הזכאות לאזרחות פולנית בגין קשר משפחתי לאזרח פולין, מותנית בהוכחה כי אותו אדם לא איבד את זכאותו לאזרחות בעקבות חוקים ותיקונים שונים לחוק האזרחות.

 

תהליך קבלת האזרחות הפולנית

השלב הראשון בקבלת אזרחות פולנית מתחיל בהמצאת אסמכתאות לזכאות, דוגמת תעודת לידה, תעודה נישואין ועוד. במידה ומסמכים אילו לא קיימים ברשותכם, ניתן לנסות ולאתר באמצעות משרד הפנים הפולני או ארכיונים שונים.

את האסמכתאות הללו יש לתרגם לפולנית ולהחתים נוטריון, תוך צירוף טפסי בקשה ייעודיים משגרירות פולין, קורות חיים ואישור על אי שירות צבאי. את כלל הטפסים ניתן להגיש לשגרירות הפולנית או ישירות למוסדות הרלוונטיים בפולין, אשר יבחנו את הבקשה בהתאם. כדאי לדעת כי תהליך הבדיקה ואישור הבקשה יכול להימשך בין מספר חודשים ועד שנתיים.

קבלת אזרחות פולנית

מה החשיבות של עורך דין בקבלת אזרחות בפולין?

כפי שניתן להבין, תהליך קבלת האזרחות הפולנית הוא תהליך בירוקרטי בעיקרו ובכדי למזער את הסיכויים של דחיית הבקשה בשל מילוי שגוי, תרגום לא מדויק ואי צירוף המסמכים הרלוונטיים, חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה ומקצועי בתחום, שילווה אתכם החל משלב הגשת בקשת הזכאות ועד קבלת האזרחות, תוך הגנה על הזכויות והאינטרסים שלכם.

 

כיצד בוחרים עו"ד מומלץ לקבלת אזרחות פולנית?

כאשר בוחרים עו"ד המספק שירותי ייעוץ וליווי בתהליך קבלת אזרחות פולנית, חשוב לוודא כי מדובר בעו"ד בעל ניסיון ומוניטין מוכח בתחום, המספק שירותי בדיקת זכאות, איתור האסמכתאות הנדרשות ותרגומם לפולנית ומכיר היטב את דרכי ההתנהלות המומלצות מול המוסדות הפולניים.

 

לסיכום

תהליך הוצאת אזרחות פולנית הוא תהליך בירוקרטי בעיקרו ובכדי לצלוח אותו בצורה המיטבית, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום, שיגן על הזכויות והאינטרסים שלכם וילווה אתכם החל משלב בדיקת הזכאות ועד קבלת האזרחות. את עורך הדין תוכלו לבחור על פי פרמטרים כמו ניסיון ומוניטין מוכח בתחום, כמו גם היקף השירותים הנלווים שהוא יכול לספק לכם.

עורך דין בקבלת אזרחות בפולין

היתר תושבות בפורטוגל

ניתן לקבל היתר תושבות בפורטוגל בכמה אופנים, הראשון הוא להוציא דרכון פורטוגזי הודות לשורשים באזור והשני הוא השקעה בפורטוגל,

איך להוציא ויזה להודו?

על מנת להיכנס להודו עליכם להוציא ויזה, גם כאשר מדובר בביקור של מספר ימים. כיצד מוציאים ויזה ומה חשוב